Misschien denken ze nog steeds dat Fabris recordhouder is.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Ze doen alsof het WR op de 5km al héél lang staat, maar het is nog maar krap twee jaar oud
Ja, gewoon leuk om naar te luisteren, altijd +1 voor gemeend enthousiasme en liefde voor een sportquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:46 schreef tong80 het volgende:
Erben is altijd goed en leuk. Durft enthousiast te zijn maar ook kritisch. Plus kennis van zaken. Topper.
Volgens mij bedoelt Erben dat het sinds die 6.03 van Kramer geen spectaculaire verbetering meer heeft gehad.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Ze doen alsof het WR op de 5km al héél lang staat, maar het is nog maar krap twee jaar oud
Ja, en om onder de 6 minuten te gaan moet je het met meer dan 1,5 seconden verbeteren.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:49 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stond deze quote op zijn website?
Nou ja, drink jij maar eens een pak melk van twee jaar oud leeg. Dan is twee jaar lang hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:49 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, drink jij maar eens een pak melk van twee jaar oud leeg. Dan is twee jaar lang hoor.
Of melk uit 1975?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, drink jij maar eens een pak melk van twee jaar oud leeg. Dan is twee jaar lang hoor.
We slikken massaal voedingssupplementen: 'Dat geld kan je veel beter besteden'quote:
quote:Erben Wennemars, voormalig topschaatser, is ambassadeur van VitaePro. Als het aan hem ligt, is het zeker de moeite waard om VitaePro te gebruiken. "Ik sta waar VitaePro voor staat: een gezonde levensstijl en zo lang mogelijk vitaal. En als een supplement daar een bijdrage aan kan leveren: waarom niet?", zegt Wennemars in een reactie aan Radar.
Weet je wie ook niet stonden voor het Wilhelmus.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:57 schreef Strani het volgende:
Ik heb besloten niet te gaan staan voor het Wilhelmus, hoewel het wel mogelijk is.
Ja ja ik weet het, de smurfen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weet je wie ook niet stonden voor het Wilhelmus.
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar die Erben gaat altijd als een speer op die supplementen. Zijn stembanden zijn zelfs zo gezond en pijlsnel, dat hij ze zelf niet kan bijhouden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
We slikken massaal voedingssupplementen: 'Dat geld kan je veel beter besteden'
[..]
De Wilhelmusdichtheid ligt inderdaag nog net wat hoger nu.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb voor mijn gevoel de afgelopen twee dagen meer Wilhelmus gehoord dan tijdens het hele afgelopen f1 seizoen bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |