SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 05-01-2024 20:44:41 ]Allemaal cabaretteketet!
Ik was er vrijdag 29 december bij om Jorim terug thuis te verwelkomen, die een paar uur daarvoor een ton had gewonnen, dus dat weet ik wel vrij zeker ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het moet december zijn geweest, ze hebben het nieuwe jaar nog niet ingeluid, althans niet in de tv-afleveringen.
Klein mini gastmodje voor gepleegdquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:32 schreef freaky40 het volgende:
#20 moet #19 zijn, kan een mod dat even aanpassen?
Geinig, wisseling van de wachtquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:40 schreef Charmian het volgende:
Vanaf vandaag iemand die ik ken in da house...toch maar ff volgen dan.
Ja, eerste 2 afl. gezien, maar vond de mensen niet leuk. Vanaf woensdag, toen ik wist dat diegene erin ging, maar weer even in verdiept.quote:
Dat maakt het altijd speciaal om te kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:40 schreef Charmian het volgende:
Is dat niet raar, iemand zien in een compleet andere setting waarin geknipt en geplakt wordt? Als een vriend van mij zoiets deed zou ik denk ik stoppen met kijken... soort inbreuk of zo...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:40 schreef Charmian het volgende:
Ik weet in ieder geval hoe die persoon buiten die loods is. Scheelt ook wel dat er geen 24/7 streams zijn. In die 3 kwartier kunnen ze maar weinig laten zien van wat ik er tot nu toe van gezien heb. En je weet dat het met plakband aan elkaar zit met hier en daar een stukje verkeerd. We gaan het zien straks.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat niet raar, iemand zien in een compleet andere setting waarin geknipt en geplakt wordt? Als een vriend van mij zoiets deed zou ik denk ik stoppen met kijken... soort inbreuk of zo...
(geen verwijt, gewoon nieuwsgierigheid)
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval hoe die persoon buiten die loods is. Scheelt ook wel dat er geen 24/7 streams zijn. In die 3 kwartier kunnen ze maar weinig laten zien van wat ik er tot nu toe van gezien heb. En je weet dat het met plakband aan elkaar zit met hier en daar een stukje verkeerd. We gaan het zien straks.
Ik draai inmiddels lang genoeg mee op FOK! om te weten hoe dat hier werktquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]daar heb je ook wel een punt idd!
Sorry als ik negatief ben (als we weten het nog niet), maar we ontvangen de nieuwelingen met een gezonde zuurgraad
Kunnen we weer gaan speculeren wie moeder Balk isquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:14 schreef Frummelie het volgende:
Oohoo het zusje van Amanda Balk in de loods....Melanie mag Beau wel aan de ketting leggen... dit kan wel eens leuke beelden opleveren..
Haha ooh ja, dat waren nog eens tijden...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kunnen we weer gaan speculeren wie moeder Balk is
Ja! Gewoon flierefluiter of zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
grappig typ ja ben benieuwd hoe ze het daar gaat doen
Iemand oud noemen maar zelf niet de ballen hebben om op de mensen af te stappen en in een hoekje te gaan zitten huilen...bahquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:00 schreef Revanches het volgende:
Vincent weer huilen. Ondertussen wel die oudere dame afzeiken.
Vreselijke man.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Iemand oud noemen maar zelf niet de ballen hebben om op de mensen af te stappen en in een hoekje te gaan zitten huilen...bah
heel erg maar als binnenkomerquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tot nu positief beeld
Behalve die met twee kinderen
Oh en direct het kanker verhaal als binnenkomer. Ook irritant
Denk het restjesgenootschapquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
Zouden jullie met die oudere dame in een bondje gaan? Ze heeft wel bij de marine gezeten.
Ja, maar misschien achter een bureau.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
Zouden jullie met die oudere dame in een bondje gaan? Ze heeft wel bij de marine gezeten.
Gezeten.. als in veel zitten?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar misschien achter een bureau.
Ik denk wel dat hij veel knip&plak-pech heeft gehadquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:07 schreef Revanches het volgende:
Ja, vind Casper nu ook een prettiger persoonleuke vent.
Ik zou zeer zeker een gesprek met haar aangaan en waarom niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
Dat zou een mooi scenario zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou zeer zeker een gesprek met haar aangaan en waarom niet.
Ik hoop dat ze laat zien waartoe ze in staat is, kijkt die Vincent op zijn neus.
Na een maand gaan er weer nieuwe bondjes gevormd worden en ja dan komen de jankerts, de pertsonen waar anderen niet meer mee verder willen en dus een ander uitkiezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:08 schreef Charmian het volgende:
ik snap geen reet van dat programma. Veel huilies wel...
Donna, in principe is meer de vraag hoe lang wil je blijven voor de kans op mogelijke winst? Voor hetzelfde geld zit je er volgend jaar nog...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Spannender is wie de eerstvolgende weglopers gaan worden, er zit goed materiaal bij
Donna heeft haar kans gehad, die gaat geen maanden zitten wachten op een 2e kansquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Donna, in principe is meer de vraag hoe lang wil je blijven voor de kans op mogelijke winst? Voor hetzelfde geld zit je er volgend jaar nog...
Denk het niet. Hij had beter bij de Vossen gekund.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet of Wesley nu in een sterk bondje zit.
feesten, tutten nee dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:22 schreef Revanches het volgende:
Met die Danielle ga je het niet redden.
ze is de zus van Amanda Balkquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:23 schreef Charmian het volgende:
Danielle had zo een dochter van Patries (Paay) kunnen zijn...
Ja weet ikquote:
Zelfs haar stem klinkt hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:52 schreef chufi het volgende:
Wow die heb zich ook flink laten verbouwen die zus van Amanda ... zag ze hier ooit samen in de AH hier ... ordinaire gedrag hard door de super schreeuwen
Lijkt mij wel een leuk mens.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
Thnxquote:
Niet lullen maar poetsen 😛quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja. elke rls moet eentje hebben, der alte poetsfrau
Dat zal wel weer een roker zijn die een paar minuten teer zuigen belangrijker vindt dan de grootste kans in zijn/haar leven om 100.000 te winnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Spannender is wie de eerstvolgende weglopers gaan worden, er zit goed materiaal bij
Dat is ook de bedoeling, maar dan zou ik het nog wel verder finetunen met streams erbij.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
Dit is een format dat jaren door kan gaan ...
En dat wou ze ook maar al te duidelijk laten merken, waarom stel je jezelf anders voor met je achternaam erbij?quote:
Komende maand krijgen ze dagelijks de Telegraafquote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, maar dan zou ik het nog wel verder finetunen met streams erbij.
Oh nee ik ga hem echt missen denk ik, vond het een leuke gozer.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:16 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Het zou mij echt lachen lijken als Beau nu voor een ander meisje valt en Melanie helemaal jaloers wordt en het allemaal niet meer aankan.
Dat lijkt me leuke tv.
Hoop dat Casper beetje in de leuke vibe blijft. Volgens mij is dat helemaal geen verkeerde jongen.
Vind het jammer dat Jorim die ton heeft gewonnen, maar tegelijkertijd ben ik ook blij dat hij opgedonderd is .
Dan ben je wel de grootste faalhaas ever. Je gaat voor een programma om 100 duizend euro te winnen, en dan ben je alleen maar bezig met 'knuffelen'.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:16 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Het zou mij echt lachen lijken als Beau nu voor een ander meisje valt en Melanie helemaal jaloers wordt en het allemaal niet meer aankan.
Dat lijkt me leuke tv.
Dit.quote:Hoop dat Casper beetje in de leuke vibe blijft. Volgens mij is dat helemaal geen verkeerde jongen.
Vind het jammer dat Jorim die ton heeft gewonnen, maar tegelijkertijd ben ik ook blij dat hij opgedonderd is .
Nou, geweldig....quote:Op zaterdag 6 januari 2024 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Komende maand krijgen ze dagelijks de Telegraaf
Dit riep een oude aangetrouwde tante ook altijd, bleek dat ze (met alle respect verder) 'alleen' de afwas in de gaarkeuken deed.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit riep een oude aangetrouwde tante ook altijd, bleek dat ze (met alle respect verder) 'alleen' de afwas in de gaarkeuken deed.
niet meer beschikbaarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.facebook.com/reel/1473788646498861
Haha ja dan gaat Melanie weg denk ik....ze zit nu al in de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:16 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Dat lijkt me leuke tv.
Hoop dat Casper beetje in de leuke vibe blijft. Volgens mij is dat helemaal geen verkeerde jongen.
Ik ben het volledig met je eens!quote:Op zondag 7 januari 2024 13:56 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Haha ja dan gaat Melanie weg denk ik....ze zit nu al in de slachtofferrol.
Ik denk dus ook dat Cappie veel leuker is dan wat van hem getoond wordt. Kijk maar eens goed hoe ze tussendoor met hem omgaan, hem bedanken enz.
Oh ik ben juist blij dat queen Donna even een bord op dr neus kreeg. Ze dacht het al gefikst te hebben en likt zich door de bondjes...brrrr
Dit denk ik ook idd, ze is al gewaarschuwd dat ze geen aansluiting meer met de rest van de groep zou vinden in een volgende cyclus als ze zo aan Beau kleeft, en dat gevolg is nu iig ten dele waarheid geworden. Als Beau dan wegvalt heeft ze niets meer, en ze is denk ik ook al vergeten dat ze voor die ton kwam.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:56 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Haha ja dan gaat Melanie weg denk ik....ze zit nu al in de slachtofferrol.
Kaine is zeker geen Jennemie. Ze is veel rustiger en heeft meer klasse.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:38 schreef freaky40 het volgende:
Jorrit kan altijd terug komen wat mij betreft, weer opnieuw opgeven denk ik. Hij maakte leuke TV. Van de nieuwe inwoners vind ik Lodewijk de meest interessante tot nu toe, die kon nog wel eens TV gaan maken. Die Kaine is een soort Jennemie denk ik, die ik vreselijk vond.
SPOILER: Sam zegt tegen Melanie hoe ze over Beau denktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Danielle maakt vriendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 8 januari 2024 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
Leuke vooruitzichten welSPOILER: Sam zegt tegen Melanie hoe ze over Beau denktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeiiiiiiiiiiiii x2SPOILER: Danielle maakt vriendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 januari 2024 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
Leuke vooruitzichten welSPOILER: Sam zegt tegen Melanie hoe ze over Beau denktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had al wel een beetje verwacht dat Danielle voor fitties zou zorgenSPOILER: Danielle maakt vriendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat een lomp stemgeluid heeft Samzou daar geen uren naar kunnen luisteren.
Hopelijk zorgt haar gestook voor minder beau&melanie zendtijd.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Net zo lomp als die Esmee en Sharon tweeling. Zelfde heesheid en zelfde accent.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had al wel een beetje verwacht dat Danielle voor fitties zou zorgen![]()
Ik had niet iets anders verwacht van die Sam.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had al wel een beetje verwacht dat Danielle voor fitties zou zorgen![]()
Zeker, zoiets meende ik ook te zien! Vandaar dat ik hem hierboven een zak popcorn gundequote:Op maandag 8 januari 2024 18:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik had niet iets anders verwacht van die Sam.
Danielle verrast me en Casper zat wel te genieten toch? kon het niet helemaal uit zijn gezicht opmaken maar kreeg wel het idee.
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
En hij staat aan
Edit: fuck een kwari3r te vroeg. Vergissing
Iedereen mag meedoen, is al heel wat.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze herhalen de games wel
Vermoed ik
Dat maakt de vragen niet moeilijker.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef chufi het volgende:
Wij krijgen gelijk de vraag te zien zij dus niet ...
100% score iddquote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat maakt de vragen niet moeilijker.
Achternaam van een Brabantse zanger waarvan de voornaam Guus is.quote:
Toen Amanda hoogzwanger van die DJ was , liepen die 2 zussen echt als een stel Tokkies (die woonden vroeger ook hier in de buurt) door de AH te tetteren ...quote:Op maandag 8 januari 2024 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Die danielle is precies zoals amanda was in dgk. Wat een tokkie, en dat gezicht is helemaal vernield door alle behandelingen. Diepe groeven te zien voor iemand van een haar of 34/35
Ze lopen ongeveer een week achter .....quote:Op maandag 8 januari 2024 20:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik mis wel echt de streams zeg. Weet dat die niet meer komen maar je mist echt veel en loopt zoveel achter
Uitzendingen zijn zo kort.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze lopen ongeveer een week achter .....
dat dusquote:Op maandag 8 januari 2024 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Die danielle is precies zoals amanda was in dgk. Wat een tokkie, en dat gezicht is helemaal vernield door alle behandelingen. Diepe groeven te zien voor iemand van een haar of 34/35
Ze is wel direct, mag dat wel.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
zo zeg ze blijft doorgaan met die aso bek van der
Ze spoort niet. En wil niet horen dat ze niet werd uitgelachen. Is echt familietrek ook dat hees geluid.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
zo zeg ze blijft doorgaan met die aso bek van der
dat kan, maar het was niet zo als zij zei en ze blijft maar doordenderen met haar grote bekquote:
Juist mooi, beetje roering in die loods, het zit al vol met schijnheiligheid.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Die is echt niet helemaal 100. Wat een geflipt wijf.
Er was ook niet echt iets ergs aan de hand.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat kan, maar het was niet zo als zij zei en ze blijft maar doordenderen met haar grote bek
tussen direct en dit zit nog wel iets
het viel me echt niet opquote:Op maandag 8 januari 2024 20:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Het valt me mee dat niemand hier over wesley en donna begon wat wel heel close was soort van teasen op die stoel.
Iemand die zo aso blijft flippen om helemaal niets. Nou nee dank je.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juist mooi, beetje roering in die loods, het zit al vol met schijnheiligheid.
Denk het eigenlijk niet. Wordt overal geroepen en gebeurt niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Denken jullie dat er met de tijd nog streams zullen komen? Als het net zoals ejvjl lang door blijft gaan?
Oke. Had het eigenlijk al wel verwacht. Dacht misschien als het programma langer loopt dat er meer kans was.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet. Wordt overal geroepen en gebeurt niet.
Ik zeg puur wat ik denk hequote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke. Had het eigenlijk al wel verwacht. Dacht misschien als het programma langer loopt dat er meer kans was.
Weet ik. Ik weet het ook niet. Nu mis je gewoon heel veel wat ik jammer vind. 24 uur in een afl stoppen van 33 minuten is gewoon onmogelijk. Bij dit soort programma's ben ik streams gewend.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zeg puur wat ik denk he
Hoeven geen feiten te zijn
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik mis wel echt de streams zeg. Weet dat die niet meer komen maar je mist echt veel en loopt zoveel achter
Ik denk het wel, het programma is best succesvol en met streams kun je het nog succesvoller maken. Het hoeft elkaar niet te bijten blijkt nu. Dit programma is here to stay en ik denk zelfs dat dit langer dan een jaar kan duren en dat dit gewoon een blijvertje gaat zijn. Lang Leven de Liefde bestaat immers ook al jaren.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Denken jullie dat er met de tijd nog streams zullen komen? Als het net zoals ejvjl lang door blijft gaan?
Ik zou het echt leuker vinden met streams en denk dat hun dat ook wel zien. Het hoeft elkaar niet in de weg te zitten dus hopelijk kiezen ze er in de toekomst wel voor. Dit programma zie ik nog wel een lange tijd door gaan en hopelijk kiezen zw uiteindelijk toch voor streams erbij. Het heeft zeker potentie.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het wel, het programma is best succesvol en met streams kun je het nog succesvoller maken. Het hoeft elkaar niet te bijten blijkt nu. Dit programma is here to stay en ik denk zelfs dat dit langer dan een jaar kan duren en dat dit gewoon een blijvertje gaat zijn. Lang Leven de Liefde bestaat immers ook al jaren.
Wesley geloofd echt in het feit: alles kan stuk...quote:Op maandag 8 januari 2024 22:18 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik was dus niet de enige die dat zag van Donna en Wesley.
Volgens mij is Wesley zo'n type van , lekker meelevend en beetje zo nu en dan proberen bij Donna onder het mom van ja ik weet dat ze een vriend heeft maar tja zij denkt dat het voor de fun is dus dat laten we zo maar ik zou meer willen .
Dat Donna dit ook toe laat daar op die stoel, terwijl ze weet dat haar Maarten ( zo heet hij toch) dit allemaal kan zien. Maar misschien hebben ze daar afspraken over gemaakt geen idee. Maar ik vind het net wat verder gaan dan gewoon een vriendschap.
Melanie weer aan het huilen in de sauna, wordt wel vermoeiend,ben maar thee gaan zetten en even later hobbelt ze weer naar zijn kamer en staan ze weer half te zoenen,beetje vermoeiend die meid.
Ik vind Wesley wel een leuke jongen maar Donna heeft een vriend dus sommige dingen kunnen gewoon niet. Het is wel duidelijk dat hij haar leuk vind. Ook al zou ik ze best leuk vinden ze heeft een vriend en daar moeten ze beide respectvol mee omgaan.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:18 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik was dus niet de enige die dat zag van Donna en Wesley.
Volgens mij is Wesley zo'n type van , lekker meelevend en beetje zo nu en dan proberen bij Donna onder het mom van ja ik weet dat ze een vriend heeft maar tja zij denkt dat het voor de fun is dus dat laten we zo maar ik zou meer willen .
Dat Donna dit ook toe laat daar op die stoel, terwijl ze weet dat haar Maarten ( zo heet hij toch) dit allemaal kan zien. Maar misschien hebben ze daar afspraken over gemaakt geen idee. Maar ik vind het net wat verder gaan dan gewoon een vriendschap.
Melanie weer aan het huilen in de sauna, wordt wel vermoeiend,ben maar thee gaan zetten en even later hobbelt ze weer naar zijn kamer en staan ze weer half te zoenen,beetje vermoeiend die meid.
Misschien Vind Donna hem ook wel iets meer dan gewoon vriendschap leuk maar ze heeft nu eenmaal een relatie. We hebben vaker gezien dat het snel fout kan gaan.quote:Op maandag 8 januari 2024 23:15 schreef wolffie het volgende:
Melanie moet gewoon naar huis, Wesley vind Donna maar al te leuk, en dat zij dat toelaat, vast met drank op, zegt wel dat zij hem ook best leuk vind. Ondanks dat ze een vriend heeft, en laat ze fun hebben. Zit geen kwaad in. En die Sam is een pittige, denk dat ze vaker voor ruzie zorgt, maar er gebeurd wel wat.ze zei wel het goede tegen Mel over Beau, maar dat geloofde ze dus niet. Daarom moet ze eruit. Casper wordt leuker. Die zus van Amanda is duidelijk te zien. Balkje, die gaat het niet lang volhouden daar. Die Lodewijk is wel een slimme gast denk ik.
Hij had het steeds over oudere vrouw maar ze zitten zo'n beetje in dezelfde leeftijdscategorie...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ojee een jankert omdat zijn groepje uit elkaar valt en hij over blijft en is bang omdat hij met die oude dame over blijft
Dat een nieuwe meisje met die lange donkere haren en die schorre stem kon nog wel eens voor heibel gaan zorgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 02:32 schreef freaky40 het volgende:
Zou me niets verwonderen dat er veel gele en rode kaarten getrokken gaan worden in deze cyclus....
Dezelfde slabek als haar zus.. ik had eigenlijk ook niet anders verwacht want als ze op bezoek was in DGK trok ze die al open. Toen was het nog een heel jong meisje maar had toen al zo’n ordinaire slabekquote:Op maandag 8 januari 2024 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Hij vindt haar bloedmooi en dat is ze ookquote:
Ik vind die Wesley echt zo’n stumperd die achter Donna aanloopt en onschuldige Donna maakt daar heerlijk gebruik van.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Het valt me mee dat niemand hier over wesley en donna begon wat wel heel close was soort van teasen op die stoel.
Met haar herten oogjes. Geslepen mormel. Echt een vervelend verwend kind wat haar zin moet hebben, dat bleek al in de finale.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind die Wesley echt zo’n stumperd die achter Donna aanloopt en onschuldige Donna maakt daar heerlijk gebruik van.
Gaat em niet worden. Genoeg kijkers dus waarom zouden ze dan streams aanzetten? Geeft alleen maar veel gezeik en nu kunnen ze ons kijkers van alles wijsmakenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Weet ik. Ik weet het ook niet. Nu mis je gewoon heel veel wat ik jammer vind. 24 uur in een afl stoppen van 33 minuten is gewoon onmogelijk. Bij dit soort programma's ben ik streams gewend.
Je weet het niet misschien in de toekomst. Als het lang doorgaat. Zouden veel kijkers leuk vinden maar ja of ze dat doen geen idee. Hopen mag tochquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gaat em niet worden. Genoeg kijkers dus waarom zouden ze dan streams aanzetten? Geeft alleen maar veel gezeik en nu kunnen ze ons kijkers van alles wijsmaken
Dat denk ik ook.. ze moest nu echt al moeite doen om zich te beheersen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat een nieuwe meisje met die lange donkere haren en die schorre stem kon nog wel eens voor heibel gaan zorgen.
Lijkt mij geen makkelijke dame
In de eerste week vond ik zowel Wesley als Donna één van de leuke mensen maar daar kwam ik al snel op terugquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met haar herten oogjes. Geslepen mormel. Echt een vervelend verwend kind wat haar zin moet hebben, dat bleek al in de finale.
Het scoort goed maar het gaat om het totaalpakket wat je bij EJVJL wel had.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gaat em niet worden. Genoeg kijkers dus waarom zouden ze dan streams aanzetten? Geeft alleen maar veel gezeik en nu kunnen ze ons kijkers van alles wijsmaken
Het zou zeker heel leuk zijn en mis de streams echt wel bij het programma..quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Je weet het niet misschien in de toekomst. Als het lang doorgaat. Zouden veel kijkers leuk vinden maar ja of ze dat doen geen idee. Hopen mag toch
Voor de kijkers wel maar ik denk dat de programmamakers het zo prima vinden. Wordt redelijk goed bekeken op de vooravond en dat zeker voor SBS, dus waarom zullen ze een hoop gezeik op hun hals halen..quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het scoort goed maar het gaat om het totaalpakket wat je bij EJVJL wel had.
Jij weet niet hoe de programmamakers denken.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor de kijkers wel maar ik denk dat de programmamakers het zo prima vinden. Wordt redelijk goed bekeken op de vooravond en dat zeker voor SBS, dus waarom zullen ze een hoop gezeik op hun hals halen..
Bij EJvL was er ook een trouwe groep tv kijkers. En die is er nu ook weer.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor de kijkers wel maar ik denk dat de programmamakers het zo prima vinden. Wordt redelijk goed bekeken op de vooravond en dat zeker voor SBS, dus waarom zullen ze een hoop gezeik op hun hals halen..
Letterlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Donna, in principe is meer de vraag hoe lang wil je blijven voor de kans op mogelijke winst? Voor hetzelfde geld zit je er volgend jaar nog...
Donna onschuldig...verre van! Ze weet heel goed wat ze doet en geniet van al die aandacht. Brrrrrquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind die Wesley echt zo’n stumperd die achter Donna aanloopt en onschuldige Donna maakt daar heerlijk gebruik van.
Ja dat is ech een opstandige dame lijkt mijquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. ze moest nu echt al moeite doen om zich te beheersen.
Met alcohol erin gewoon een vrouwelijke Jorrit.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. ze moest nu echt al moeite doen om zich te beheersen.
Dat weet je niet en is dus een klinkklare aanname uwerzijds.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus ja, ik begrijp eigenlijk wel waarom er nog steeds geen streams zijn en ook niet zullen komen.
Het lijkt wel een kerel die een zware avond heeft gehad.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat een nieuwe meisje met die lange donkere haren en die schorre stem kon nog wel eens voor heibel gaan zorgen.
Lijkt mij geen makkelijke dame
IK dacht misschien heeft ze een feestje gehad en iets te veel gezongen/geschreeuwdquote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een kerel die een zware avond heeft gehad.
Ik denk dat ze bewust heeft gekozen voor een bondje met een moeder van een jong kind. Die volgens mij ook nog rookt. Uitbarsting gisteren kan komen door nicotine gebrek.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:33 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Donna onschuldig...verre van! Ze weet heel goed wat ze doet en geniet van al die aandacht. Brrrrr
Gelukkig weet jij dat welquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe de programmamakers denken.
Dat is wat ik zegquote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij EJvL was er ook een trouwe groep tv kijkers. En die is er nu ook weer.
Streamers is gewoon een andere groep. De kijkers zien het als een beetje onschuldig programma waar je je niet al te druk over hoeft te maken, Door geen streams aan te bieden, kunnen de programmamakers de verhaallijntjes lekker editten, hoeven zich geen zorgen te maken over streamers die gaan mailen, bellen, enz
Dus ja, ik begrijp eigenlijk wel waarom er nog steeds geen streams zijn en ook niet zullen komen.
Ik was sarcastischquote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:33 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Donna onschuldig...verre van! Ze weet heel goed wat ze doet en geniet van al die aandacht. Brrrrr
Ik zie nog wel gebeuren dat zij met die pot flink gaat botsen en dan is het de vraag of er fysiek iets voorvalt. Zou er niet van opkijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met alcohol erin gewoon een vrouwelijke Jorrit.
Dat ze eens aangeeft van 'joh, niet tof dat je m'n drinken pakt' snap ik, maar dan is het ook wel meteen klaar. Dat erin blijven hangen alsof die vrouw de hond doodgeschopt heeft ging nergens over
Het gaat bij elke RLS altijd wel om hetzelfde: Eten,drinken/drank en roken.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:00 schreef Gia het volgende:
Ik ben bij EjvL afgehaakt omdat je zoveel mist als je de streams niet volgt. Als je dan ergens op reageert wat je op tv hebt gezien, krijg je een 'ja maar op de streams was dit en dat te zien', om je oren.
Ik vind Bondgenoten juist leuker ook omdat het een steeds andere groep is en steeds andere bondjes. Dat maakt het op psychologisch vlak interessanter om te volgen. Al die egootjes, de rokers met nicotinetekort, de heimwee, etc.... En ook elke maand weer op 0 geld beginnen.
Bij EjvL hadden ze op een gegeven moment genoeg te eten, drinken en roken, volgens mij. En na 2 maanden ken je die mensen wel en kijk je alleen binnen bij een groot gezin.
Dat denk ik ook dat ze geen zin hebben in die doorgeslagen schuimpjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij EJvL was er ook een trouwe groep tv kijkers. En die is er nu ook weer.
Streamers is gewoon een andere groep. De kijkers zien het als een beetje onschuldig programma waar je je niet al te druk over hoeft te maken, Door geen streams aan te bieden, kunnen de programmamakers de verhaallijntjes lekker editten, hoeven zich geen zorgen te maken over streamers die gaan mailen, bellen, enz
Welkom. Maar EJVJl is al afgelopenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:58 schreef TowtjeMar het volgende:
Aangezien ik tijd heb, kom ik hier na 1,5 jaar stilte, meepraten over EJVJL en Bondgenoten. Ik denk dat ik een eigenzinnige bijdrage kan leveren met mijn visie en inzichten.
Ik begin met Donna:
Het lijkt me een stabiel klein vrouwtje en ik vond het heel erg grappig dat ze hoor ogen groter maakte terwijl ze herhalend “we zijn hier samen” zong. Denk ik toch een van de oprechtere en doelgerichte deelnemers, wat haar zeker niet de leukste maakt.
Wesley:
Ik vraag me bij hem nog steeds af of hij nou met zijn geaardheid worstelt of niet. Eerlijk gezegd zie ik hem eerder met een exotische jongen, hoe goed hij en Don op het uiterlijk en innerlijk ook bij elkaar passen. Ed herkent zich zo in hem en nu lijkt Wes me op zijn minst het type dat achteromkijkend met zijn kont schudt om grappend naar geliefde te gebaren dat hij zin heeft.
Jennemie:
Ze is al weg, maar toch wil ik zeggen dat ik vind dat ze haar winst innig verdiend heeft. Ik hou altijd in het achterhoofd dat de babyboom zich rond 1985 en 2000, niet herhaalt heeft door allerlei sabotage uit de politiek. Recent kwam een artikel uit over de effecten van 10 jaar flexwerk contracten op geboortes onder jonge vrouwen. Nu is Jen geloof ik 28, met positieve kracht en energie aangepast op onze sombere realiteit. Ik denk dat zij al 5/6 jaar een hele leuke moeder had kunnen zijn, maar ik weet zeker dat dat met een beloofde partner nog gaat komen.
Jorrit:
Er was niets mis met Jorrits originele kapsel. In het programma hebben we hem helaas zien afglijden naar wat lijkt op een type toonvoorbeeld binnen de LGBTQ beweging en dan specifiek het soort dat de meeste kritiek ontvangt. Ik heb het dan over van nature aantrekkelijke en intelligente mensen, die door alle wokeheid, een non-binaire voorkeur lijken te ontwikkelen die hen steeds onaantrekkelijker maakt. Zoals, vind ik, een Sam Smith in zijn ungodly clip/optredens bijv. Nu begreep ik dat Jor heel typisch ook mijn thuisstad Berlijn is gaan opzoeken waar hij het ondanks 20 jaar afbreuk het vast nog best leuk heeft gehad. Ik hoop vooral dat hij weer zichzelf vind en heel gauw boven dit soort programma’s gaat staan met daadkracht.
Danielle:
Mooi vooraanzicht. Wel jammer dat alle ingrepen haar zij aanzicht beïnvloeden zoals dat ook met Madonna is gebeurd. Dit is tijdelijk, want Madonna ziet er een jaar later nog beter uit en op de lange termijn weet ik zeker dat Danielle nog gezegender is. Het ligt aan haar kwaak in welke mate, maar ik denk dat ze dit allang weet en voor voldoening de grenzen opzoekt.
Zo, hier laat ik het even bij voor nu. Vind het leuk mijn analyses te delen, maar ik doe dit zoals velen veel te weinig. Komende bericht, benoem ik kandidaten wederom willekeurig. Wie het leuk vind om te lezen, mag een verzoek doen.
iddquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
'On fire' ...
Storm in een glas water komt dichter in de buurt ..
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:20 schreef Charmian het volgende:
Mary ligt toch niet zo best in haar groepje.
Kogelstootster?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
Sam in de vooruitblik: "Ik ben een topsporter, dus ik wil altijd winnen"
Eh.., iemand onthouden welke sport ook al weer
15 januari begint Big Brother. Ga je daar ook naar kijken?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:36 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Dank! En ja dat klopt, maar het leeft nog best. Vind ik knap. Hoop toch dat DB iig blijft
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Klifhangertje.. DGK-II komt eindelijk los 😄
Bij DGK konden we zo goed als alles zien, weinig SL. Nu kan alles wel script zijn. Jij moet janken, jij moet ff als een echte Balk uit je plaat gaan etc. We zien in ong. 30 minuten wat er in 24 uur gebeurd is en dat moeten dan de hoogtepunten van de dag zijn. (en in het weekend geen uitzending)quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:52 schreef DutchBlend het volgende:
Heerlijke bende in dat baggerbondje. Voor dat soort ellende kijk ik uiteindelijk!
Casper van de moeilijke jankbal naar nu de lijmer?
En mevrouwtje Balk brengt mooie herinneringen naar boven. D'r zus destijds in dgk was ook te dom om te poepen. En kreeg ook errors in d'r hoofd waardoor ze totaal niet meer voor rede vatbaar was en niet meer luisterde.
Parabrother Brian werd er knetterleip van destijds! Maar natuurlijk wel die punani blijven bewerkstelligen onder de dekentjes!
Maar goed dat mijn hoogtepunten niet worden uitgezonden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij DGK konden we zo goed als alles zien, weinig SL. Nu kan alles wel script zijn. Jij moet janken, jij moet ff als een echte Balk uit je plaat gaan etc. We zien in ong. 30 minuten wat er in 24 uur gebeurd is en dat moeten dan de hoogtepunten van de dag zijn. (en in het weekend geen uitzending)
Script, of ideeën krijgen toegefluisterd, was ook bij DGK.quote:Op woensdag 10 januari 2024 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij DGK konden we zo goed als alles zien, weinig SL. Nu kan alles wel script zijn. Jij moet janken, jij moet ff als een echte Balk uit je plaat gaan etc. We zien in ong. 30 minuten wat er in 24 uur gebeurd is en dat moeten dan de hoogtepunten van de dag zijn. (en in het weekend geen uitzending)
Ja, en waar iedereen aan meedeed.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuke opdracht met die ballonnen
Ja daarom en ik zit nu hartelijk te lachen. Zo leuk bedachtquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en waar iedereen aan meedeed.
Te vaak spelletjes met 1 vertegenwoordiger per groep die een paar vraagjes moeten beantwoorden.
Alsof heel Nederland nog weet wie haar zus ook al weer was! Balk deed bij mij geen belletje rinkelen, hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:49 schreef chufi het volgende:
Daniela heeft de manier om ook haar achternaam er altijd bij te noemen , want ja zusje van
Check haar lachje vooral,die is daar om te pesten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh die oudere vrouw is wel een zeikerd met de kaas en toestanden.
Ja nogal...quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check haar lachje vooral,die is daar om te pesten.
Ze krijgt de meiden wel op de kast,verder geen mening over.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja nogal...
Dacht dat ze sympathiek was, maar dat beeld ben ik nu van d'r kwijt
Denk het ook, om 'lol te hebben'.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check haar lachje vooral,die is daar om te pesten.
Ja die ook.Waar haalt ze dat vandaan?quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook, om 'lol te hebben'.
"Ja jij wil eten, dat wist ik!"
Het is ook echt een irritant mens. Ik snap wel dat die Sam zich echt groen en geel ergert aan haar.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:20 schreef Charmian het volgende:
Mary ligt toch niet zo best in haar groepje.
Precies dat dusquote:Op woensdag 10 januari 2024 00:52 schreef DutchBlend het volgende:
Heerlijke bende in dat baggerbondje. Voor dat soort ellende kijk ik uiteindelijk!
Casper van de moeilijke jankbal naar nu de lijmer?
En mevrouwtje Balk brengt mooie herinneringen naar boven. D'r zus destijds in dgk was ook te dom om te poepen. En kreeg ook errors in d'r hoofd waardoor ze totaal niet meer voor rede vatbaar was en niet meer luisterde.
Parabrother Brian werd er knetterleip van destijds! Maar natuurlijk wel die punani blijven bewerkstelligen onder de dekentjes!
In DGK werd echt heel veel besproken met de bewoners. Zoals de kus tussen Huub en Nadia om Dennis boos te maken. Daar kregen ze zelfs geld voor. Dat vertelde ze tegen Amanda en dat was niet voor de oren van de streamers bedoeld maar ze waren te laat met wegdraaien van de camera’s waardoor het hele gesprek te horen was. Zo ook het kapot slaan van de camera door Dennis was in opdracht. Hij hoefde dat niet te vergoeden en dit resulteerden in zijn vertrek uit DGK. De welbekende toneelhaakquote:Op woensdag 10 januari 2024 11:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Script, of ideeën krijgen toegefluisterd, was ook bij DGK.
Jaap vertelde later dat hij bij alles wat hij deed vooraf overlegde met ‘achter’.
Vond ik ook en spannend welquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuke opdracht met die ballonnen
Ook helemaal niet zo erg met een paar dwarsliggers, beetje roering in de loods had het wel nodig.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Kom op het is geen kamp met moeilijke opvoedbare kinders! Maar blijkbaar vind de Febo het wel goed, ze maakt wel TV.
Weet ik nog niet! Bij EJVJL had ik het zelfde, maar dat ging uiteindelijk snel genoeg voor mij om te volgen. Ik ben 29 jaar, dus de vroegere editie was nét voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
15 januari begint Big Brother. Ga je daar ook naar kijken?
Gewoon proberen afhaken kan altijd nog. Ik heb ze ook niet allemaal gezien. Was een tijdje afgehaakt. Maar de laatste twee heb ik weer gekeken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:26 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Weet ik nog niet! Bij EJVJL had ik het zelfde, maar dat ging uiteindelijk snel genoeg voor mij om te volgen. Ik ben 29 jaar, dus de vroegere editie was nét voor mijn tijd.
Ja zag en hoorde je het, viel mij ook op.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik vond het ook leuk hoe die Jan helemaal meeleefde
Het was echt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |