SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 05-01-2024 20:44:41 ]Allemaal cabaretteketet!
Ik was er vrijdag 29 december bij om Jorim terug thuis te verwelkomen, die een paar uur daarvoor een ton had gewonnen, dus dat weet ik wel vrij zeker ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het moet december zijn geweest, ze hebben het nieuwe jaar nog niet ingeluid, althans niet in de tv-afleveringen.
Klein mini gastmodje voor gepleegdquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:32 schreef freaky40 het volgende:
#20 moet #19 zijn, kan een mod dat even aanpassen?
Geinig, wisseling van de wachtquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:40 schreef Charmian het volgende:
Vanaf vandaag iemand die ik ken in da house...toch maar ff volgen dan.
Ja, eerste 2 afl. gezien, maar vond de mensen niet leuk. Vanaf woensdag, toen ik wist dat diegene erin ging, maar weer even in verdiept.quote:
Dat maakt het altijd speciaal om te kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:40 schreef Charmian het volgende:
Is dat niet raar, iemand zien in een compleet andere setting waarin geknipt en geplakt wordt? Als een vriend van mij zoiets deed zou ik denk ik stoppen met kijken... soort inbreuk of zo...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:40 schreef Charmian het volgende:
Ik weet in ieder geval hoe die persoon buiten die loods is. Scheelt ook wel dat er geen 24/7 streams zijn. In die 3 kwartier kunnen ze maar weinig laten zien van wat ik er tot nu toe van gezien heb. En je weet dat het met plakband aan elkaar zit met hier en daar een stukje verkeerd. We gaan het zien straks.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat niet raar, iemand zien in een compleet andere setting waarin geknipt en geplakt wordt? Als een vriend van mij zoiets deed zou ik denk ik stoppen met kijken... soort inbreuk of zo...
(geen verwijt, gewoon nieuwsgierigheid)
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval hoe die persoon buiten die loods is. Scheelt ook wel dat er geen 24/7 streams zijn. In die 3 kwartier kunnen ze maar weinig laten zien van wat ik er tot nu toe van gezien heb. En je weet dat het met plakband aan elkaar zit met hier en daar een stukje verkeerd. We gaan het zien straks.
Ik draai inmiddels lang genoeg mee op FOK! om te weten hoe dat hier werktquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]daar heb je ook wel een punt idd!
Sorry als ik negatief ben (als we weten het nog niet), maar we ontvangen de nieuwelingen met een gezonde zuurgraad
Kunnen we weer gaan speculeren wie moeder Balk isquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:14 schreef Frummelie het volgende:
Oohoo het zusje van Amanda Balk in de loods....Melanie mag Beau wel aan de ketting leggen... dit kan wel eens leuke beelden opleveren..
Haha ooh ja, dat waren nog eens tijden...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kunnen we weer gaan speculeren wie moeder Balk is
Ja! Gewoon flierefluiter of zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
grappig typ ja ben benieuwd hoe ze het daar gaat doen
Iemand oud noemen maar zelf niet de ballen hebben om op de mensen af te stappen en in een hoekje te gaan zitten huilen...bahquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:00 schreef Revanches het volgende:
Vincent weer huilen. Ondertussen wel die oudere dame afzeiken.
Vreselijke man.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Iemand oud noemen maar zelf niet de ballen hebben om op de mensen af te stappen en in een hoekje te gaan zitten huilen...bah
heel erg maar als binnenkomerquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tot nu positief beeld
Behalve die met twee kinderen
Oh en direct het kanker verhaal als binnenkomer. Ook irritant
Denk het restjesgenootschapquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
Zouden jullie met die oudere dame in een bondje gaan? Ze heeft wel bij de marine gezeten.
Ja, maar misschien achter een bureau.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
Zouden jullie met die oudere dame in een bondje gaan? Ze heeft wel bij de marine gezeten.
Gezeten.. als in veel zitten?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar misschien achter een bureau.
Ik denk wel dat hij veel knip&plak-pech heeft gehadquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:07 schreef Revanches het volgende:
Ja, vind Casper nu ook een prettiger persoonleuke vent.
Ik zou zeer zeker een gesprek met haar aangaan en waarom niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
Dat zou een mooi scenario zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou zeer zeker een gesprek met haar aangaan en waarom niet.
Ik hoop dat ze laat zien waartoe ze in staat is, kijkt die Vincent op zijn neus.
Na een maand gaan er weer nieuwe bondjes gevormd worden en ja dan komen de jankerts, de pertsonen waar anderen niet meer mee verder willen en dus een ander uitkiezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:08 schreef Charmian het volgende:
ik snap geen reet van dat programma. Veel huilies wel...
Donna, in principe is meer de vraag hoe lang wil je blijven voor de kans op mogelijke winst? Voor hetzelfde geld zit je er volgend jaar nog...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Spannender is wie de eerstvolgende weglopers gaan worden, er zit goed materiaal bij
Donna heeft haar kans gehad, die gaat geen maanden zitten wachten op een 2e kansquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Donna, in principe is meer de vraag hoe lang wil je blijven voor de kans op mogelijke winst? Voor hetzelfde geld zit je er volgend jaar nog...
Denk het niet. Hij had beter bij de Vossen gekund.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet of Wesley nu in een sterk bondje zit.
feesten, tutten nee dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:22 schreef Revanches het volgende:
Met die Danielle ga je het niet redden.
ze is de zus van Amanda Balkquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:23 schreef Charmian het volgende:
Danielle had zo een dochter van Patries (Paay) kunnen zijn...
Ja weet ikquote:
Zelfs haar stem klinkt hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:52 schreef chufi het volgende:
Wow die heb zich ook flink laten verbouwen die zus van Amanda ... zag ze hier ooit samen in de AH hier ... ordinaire gedrag hard door de super schreeuwen
Lijkt mij wel een leuk mens.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:05 schreef Revanches het volgende:
Thnxquote:
Niet lullen maar poetsen 😛quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja. elke rls moet eentje hebben, der alte poetsfrau
Dat zal wel weer een roker zijn die een paar minuten teer zuigen belangrijker vindt dan de grootste kans in zijn/haar leven om 100.000 te winnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Spannender is wie de eerstvolgende weglopers gaan worden, er zit goed materiaal bij
Dat is ook de bedoeling, maar dan zou ik het nog wel verder finetunen met streams erbij.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
Dit is een format dat jaren door kan gaan ...
En dat wou ze ook maar al te duidelijk laten merken, waarom stel je jezelf anders voor met je achternaam erbij?quote:
Komende maand krijgen ze dagelijks de Telegraafquote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, maar dan zou ik het nog wel verder finetunen met streams erbij.
Oh nee ik ga hem echt missen denk ik, vond het een leuke gozer.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:16 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Het zou mij echt lachen lijken als Beau nu voor een ander meisje valt en Melanie helemaal jaloers wordt en het allemaal niet meer aankan.
Dat lijkt me leuke tv.
Hoop dat Casper beetje in de leuke vibe blijft. Volgens mij is dat helemaal geen verkeerde jongen.
Vind het jammer dat Jorim die ton heeft gewonnen, maar tegelijkertijd ben ik ook blij dat hij opgedonderd is .
Dan ben je wel de grootste faalhaas ever. Je gaat voor een programma om 100 duizend euro te winnen, en dan ben je alleen maar bezig met 'knuffelen'.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:16 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Het zou mij echt lachen lijken als Beau nu voor een ander meisje valt en Melanie helemaal jaloers wordt en het allemaal niet meer aankan.
Dat lijkt me leuke tv.
Dit.quote:Hoop dat Casper beetje in de leuke vibe blijft. Volgens mij is dat helemaal geen verkeerde jongen.
Vind het jammer dat Jorim die ton heeft gewonnen, maar tegelijkertijd ben ik ook blij dat hij opgedonderd is .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |