abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212410320
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:12 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dat kan. Wat ook wel vaak zal zijn is dat de zelfscan een product niet kent, mensen geen zin hebben om een kwartier te wachten op de medewerker en het dan maar zonder te scannen in de tas flikkeren.
Oh ja dat is mij ook weleens overkomen. Als er dan amper een rij staat ga ik naar de normale kassa.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:35:32 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212410340
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ik steel, nog nooit gedaan
Zeg alleen dat ik supermarkten ook dieven vind door de hoge prijzen die ze vragen
Alles is toch duur op het moment? Of het nu een supermarkt is, een pretpark, een mediawinkel, online shoppen, het is allemaal duur. Dat heeft ook een reden, maar ik weet niet of de supermarkt daar debet aan is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212410359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Alles is toch duur op het moment? Of het nu een supermarkt is, een pretpark, een mediawinkel, online shoppen, het is allemaal duur. Dat heeft ook een reden, maar ik weet niet of de supermarkt daar debet aan is.
Klopt maar je zult moeten leven, ik blijf me verbazen over de prijs van veel producten
pi_212410377
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ook dat is toch onredelijk? Je koopt producten en daar betaal je voor, als het even niet scant wacht je even, men laat je echt geen minuten staan en anders klaag je daarover. Maar dan maar een product stelen is natuurlijk kolder.
Ja, dat is ook stelen. Snap de irritatie op zich wel. Je kiest voor een snelscankassa en vervolgens zijn allerlei producten niet te scannen. En voor er dan een medewerker ter plekke is...

Klagen bij die medewerker heeft weinig zin. Die kan er ook niks aan doen, omdat diegene het waarschijnlijk ook al druk zat heeft. Anders zouden ze wel sneller bij de scan zijn.
  FOK!Fotograaf dinsdag 13 februari 2024 @ 12:41:25 #105
364681 over_hedge
pi_212410379
Supermarkten zijn ook duur. En als je naar de winst van een ahold kijkt. Dan zouden ze hier echt wel iets aan kunnen doen. Maar maakt ze nog geen dieven. Je hoeft er niet te kopen. Doe je dat wel. Dan weet je dat je naar een supermarkt gaat die duur is.

Mocht je geld echt zo belangrijk vinden dan ga je dus überhaupt niet naar deze supermarkt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212410384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Oh ja dat is mij ook weleens overkomen. Als er dan amper een rij staat ga ik naar de normale kassa.
Ja, ik ook. Ik ga bij voorkeur naar een normale kassa. Alleen als er één kassa open is en daar staan 9 bejaarden te koekeloeren, dan naar de zelfscan.
pi_212410407
Ik ga altijd naar de gewone kassa tegenwoordig omdat ik naar mijn mening te vaak gecontroleerd werd bij de zelfscan, voordat er dan iemand bij je is, dan kan ik net zo goed in de rij gaan staan
pi_212410491
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Document1 op 13-02-2024 13:01:12 ]
pi_212410510
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:44 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga altijd naar de gewone kassa tegenwoordig omdat ik naar mijn mening te vaak gecontroleerd werd bij de zelfscan, voordat er dan iemand bij je is, dan kan ik net zo goed in de rij gaan staan
Ook dat nog. Paar producten die niet te scannen zijn, een controle, twee keer wachten op een medewerker... Dan kun je onderhand net zo goed in de gewone rij aansluiten.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:53:54 #110
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212410522
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:44 schreef Cupfighter het volgende:
Bij de kassa word je altijd gecontroleerd.
pi_212410540
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Bij de kassa word je altijd gecontroleerd.
Eh hoezo, ik zet daar de producten op de band en de caissière scant het en ik doe het in mijn tas
pi_212410554
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Politie komt niet hoor voor een simpele diefstal. Ik geef dan aan dat ik het vergeten ben te scannen. Blank, Tesla, ja dan geloven ze je wel ;)

Triester kom je ze bijna niet tegen. En maar janken over die vuile asielzoekers. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:15 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Ik betaal wat ik wil betalen visje. De schandalige prijzen in de supermarkt zijn voor velen een doorn in het oog en ze leren het maar op 1 manier - stelen. Verlaag de prijzen, dan betaalt men wel. Maar dat snap jij natuurlijk niet.
Je helpt de prijzen alleen maar omhoog infantieltje. Dát niet snappen. :')
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:56:55 #113
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212410557
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ook dat nog. Paar producten die niet te scannen zijn, een controle, twee keer wachten op een medewerker... Dan kun je onderhand net zo goed in de gewone rij aansluiten.
Als je eerlijk bent wel, inderdaad. Zo zijn er ook mensen die afval op de straat gooien omdat een prullenbak vol is. Dat is net zo sneu natuurlijk, want die kunnen het ook even langer bij zich houden totdat ze wel een prullenbak vinden waar het in past. Als iets niet scant ga ik het niet maar meenemen, omdat iemand even druk is. Als je ergens hebt gewerkt, dan weet je dat zulke dingen wel eens gebeuren, omdat ineens de barcode veranderd is, bijvoorbeeld. Dan loop je naar een medewerker of ga je inderdaad alsnog langs bij de kassa. Ja, soms duurt het wat langer, het is allemaal wat.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:57:48 #114
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212410565
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Eh hoezo, ik zet daar de producten op de band en de caissière scant het en ik doe het in mijn tas
Ja net zoals bij de zelfscan. Als je het daarvoor al in je jas stopt dan ben je al van plan het niet te kopen. Dan maakt een zelfscan of kassa ook niet meer uit.
pi_212410591
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja net zoals bij de zelfscan. Als je het daarvoor al in je jas stopt dan ben je al van plan het niet te kopen. Dan maakt een zelfscan of kassa ook niet meer uit.
Klopt, maar bij de zelfscan krijg ik controle ook als het wel klopt, bij de gewone kassa alleen als ze je iets in de jas hebben zien stoppen, dat is het verschil
pi_212410682
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:41 schreef over_hedge het volgende:
Supermarkten zijn ook duur. En als je naar de winst van een ahold kijkt. Dan zouden ze hier echt wel iets aan kunnen doen. Maar maakt ze nog geen dieven. Je hoeft er niet te kopen. Doe je dat wel. Dan weet je dat je naar een supermarkt gaat die duur is.

Mocht je geld echt zo belangrijk vinden dan ga je dus überhaupt niet naar deze supermarkt.
Jawel dat zijn ze wel. Liegend steeldieftuig is het.

Grote bek hebben dat hun kosten hoger zijn door allerlei redenen en een veelvoud doorberekenen naar de klant. Maar ow owow oww wat hebben ze het toch goed voor met hun klanten, ze doen er 'alles' aan om die kosten zo laag mogelijk houden, zeggen ze.

Doe enorm hard groeiende winsten zeggen iets anders. Ahold, jumbo, weet ik veel wie, allemaal meer winst dan voorgaande jaren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!Fotograaf dinsdag 13 februari 2024 @ 13:07:25 #117
364681 over_hedge
pi_212410704
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Grote bek hebben dat hun kosten hoger zijn door allerlei redenen en een veelvoud doorberekenen naar de klant. Maar ow owow oww wat hebben ze het toch goed voor met hun klanten, ze doen er 'alles' aan om die kosten zo laag mogelijk houden, zeggen ze.

Doe enorm hard groeiende winsten zeggen iets anders. Ahold, jumbo, weet ik veel wie, allemaal meer winst dan voorgaande jaren.
Liegen is niet stelen. Dus nee nog steeds geen dieven. Je kiest er zelf voor om daar je boodschappen te doen.

En ja dat van de winsten klopt. Zei ik ook net. Maakt ze nog steeds geen dieven.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212410705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als je eerlijk bent wel, inderdaad. Zo zijn er ook mensen die afval op de straat gooien omdat een prullenbak vol is. Dat is net zo sneu natuurlijk, want die kunnen het ook even langer bij zich houden totdat ze wel een prullenbak vinden waar het in past. Als iets niet scant ga ik het niet maar meenemen, omdat iemand even druk is. Als je ergens hebt gewerkt, dan weet je dat zulke dingen wel eens gebeuren, omdat ineens de barcode veranderd is, bijvoorbeeld. Dan loop je naar een medewerker of ga je inderdaad alsnog langs bij de kassa. Ja, soms duurt het wat langer, het is allemaal wat.
Ook weer niet om het goed te praten, maar een volle prullenbak levert natuurlijk extra rommel op. Mensen gooien het boven op de hoop tot het op de grond valt of er naast. Dan kun je er nog beter geen prullenbak neer zetten als je 'm toch niet van tijd tot tijd leegt.
pi_212410738
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Politie komt niet hoor voor een simpele diefstal. Ik geef dan aan dat ik het vergeten ben te scannen. Blank, Tesla, ja dan geloven ze je wel ;)
[..]
Absoluut.
[..]
Jumbo niet hoor ;)
[..]
De supermarkten moeten zich de ogen uit de kop schamen. Schandalig.
Welke vestiging werk je? Misschien een keer samen sparren over jouw zienswijse?
Trots zijn op jatten. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212410776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ook weer niet om het goed te praten, maar een volle prullenbak levert natuurlijk extra rommel op. Mensen gooien het boven op de hoop tot het op de grond valt of er naast. Dan kun je er nog beter geen prullenbak neer zetten als je 'm toch niet van tijd tot tijd leegt.
Het voordeel van de volle prullenbak is dat het meeste afval toch nog in de buurt terecht komt zet je nergens een prullenbak meer dan creëren je meer zwerfafval.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 13:15:12 #121
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212410785
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:10 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Trots zijn op jatten. :')
Zeker als je het je kan veroorloven. Maar ja is niet de eerste keer dat hij diefstal hier staat goed te praten.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_212410800
quote:

[..]

Wat ook zo bizar is, is dat dezelfde producten in Duitsland 40 tot 60% goedkoper zijn. In Nederland worden we echt belazerd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212410809
quote:

[..]

Eerlijk is eerlijk: de Albert Heijn is veruit de beste supermarkt die je je als consument kunt wensen qua aanbod en de ruime opzet van de (meeste) locaties. En ja, daar betaal je voor.

quote:
“Want AH mag dan by far de grootste zijn, als er naar omzet per winkel wordt gekeken, komen ze op de 3de plaats. Nettorama staat op de eerste plaats met een omzet/winkel van 18.4 miljoen ¤ op jaarbasis. Dirk van den broek staat op 2 met 15.8 miljoen ¤ en AH dus op plaats 3 met 16 miljoen ¤. Het aantal winkelpunten per keten ligt wel heel ver uit elkaar. Nettorama heeft 33 winkels, Dirk van den Broek heeft er 131 en AH 1173. De totale omzet van de supermarktsector zal in 2024 een stuk lager zijn, aangezien er vanaf juli geen rookwaren meer verkocht mogen worden in supermarkten. Volgens experts zal de markt 1.5% verliezen door deze maatregel.”
https://www.gondola.be/nl(...)-met-jumbo-nederland
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212410891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat ook zo bizar is, is dat dezelfde producten in Duitsland 40 tot 60% goedkoper zijn. In Nederland worden we echt belazerd.
Hoe kan het dan zijn dat supermarkten in Nederland dan toch maar rond de 3 a 4% winstmarge cijfers bij hun jaarrekening publiceren?
pi_212410902
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het voordeel van de volle prullenbak is dat het meeste afval toch nog in de buurt terecht komt zet je nergens een prullenbak meer dan creëren je meer zwerfafval.
Daar zit wel wat in, maar dan moet men ook niet klagen als het op de grond ligt (weliswaar in de buurt) als de prullenbak vol zit.

Zelfde idee beetje met die bakken waar je het vanuit de auto of je fiets in kunt gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')