Omdat mensen het minder snel durvenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
De cijfers spreken dit een beetje tegen.
Een foutje is menselijk hé.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, kan niet gebeuren. Meestal trappen ze daar ook niet in en dan jun je dat tegen de politie gaan uitleggen. Er is niets simpelers dan spullen een voor een uit je mandje of kar halen en die meteen scannen. Daar komt helemaal geen vergeten bij kijken.
Hangt denk ik af van welke supermarkt. Iedereen kan wel zeggen dat ze het zogenaamd vergeten zijn en jij geeft aan dat als excuus te gebruiken als je gepakt wordt. Dan ben je eigenlijk best wel triest als een volwassen persoon. Dan belazer je de boel en vroeg of laat krijg je daar een keer grotere problemen mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Gewoon daarna gescanned en betaald
Geen politie gezien
Valt wel mee als het daadwerkelijk vergeten is. Als iemand 30 producten heeft en er een komkommer niet gescand is zal de politie echt niet gebeld worden. Of als iemand 6 blikjes drinken heeft en er maar 5 gescand heeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, kan niet gebeuren. Meestal trappen ze daar ook niet in en dan jun je dat tegen de politie gaan uitleggen. Er is niets simpelers dan spullen een voor een uit je mandje of kar halen en die meteen scannen. Daar komt helemaal geen vergeten bij kijken.
Oh please, nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:56 schreef rival het volgende:
Nog ff zo doorgaan en we hebben straks weer allemaal normale kassa's met een beetje service
Oh maak van triest persoon maar walgelijk persoon hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hangt denk ik af van welke supermarkt. Iedereen kan wel zeggen dat ze het zogenaamd vergeten zijn en jij geeft aan dat als excuus te gebruiken als je gepakt wordt. Dan ben je eigenlijk best wel triest als een volwassen persoon. Dan belazer je de boel en vroeg of laat krijg je daar een keer grotere problemen mee.
Sorry, maar nee dat kan niet gebeuren. Je kan toch wel een voor een iets scannen? Als je dat niet aankan, ga dan in de rij voor de kassa. Ik kom dagelijks bij de zelfscan, nog nooit iets vergeten te scannen. Het zit in een mandje en ik haal het er een voor een uit, zo moeilijk is het echt niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Een foutje is menselijk hé.
Je hoort continue overal piepjes om je heen bij die zelfscankassa's, dus dan kan je je best eens vergissen.
Scan jij het pas bij de zelfscankassa?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sorry, maar nee dat kan niet gebeuren. Je kan toch wel een voor een iets scannen? Als je dat niet aankan, ga dan in de rij voor de kassa. Ik kom dagelijks bij de zelfscan, nog nooit iets vergeten te scannen. Het zit in een mandje en ik haal het er een voor een uit, zo moeilijk is het echt niet.
Hier gaan we wel weer naar terug denk ik, omdat je zelfs in dit topic kunt zien hoe makkelijk mensen er over denken en allerlei andere dingen aanwijzen als schuldige terwijl men zelf opzettelijk iets niet scant. Daar worden de prijzen niet lager van en vroeg of laat komt er verandering of nóg hogere prijzen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh please, nee.
I love de zelfscan.Zo snel. Heerlijk.
Politie komt niet hoor voor een simpele diefstal. Ik geef dan aan dat ik het vergeten ben te scannen. Blank, Tesla, ja dan geloven ze je welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Stelen is natuurlijk nooit goed, maar als je scholier/student bent en weinig geld hebt kan ik het nog begrijpen. Je bent jong en onbezonnen, overmoedig etc... Natuurlijk nog steeds slecht, begrijp me niet verkeerd.
Maar stel je bent volwassen, hebt een prima baan en denkt dan 'ja fuck de graaiers!! Ik steel het gewoon!!'! Sta je dan straks met je Tesla sleutels in je broekzak aan de politie uit te leggen waar je mee bezig was.
Absoluut.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]Stelen en het dan voor je zelf gaan goed praten omdat er inflatie is
Jumbo niet hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bij DIRK graaide men wel bij mij onderin de DIRK Shopper Tas. (En niet 3 producten ofzo maar 6, 7...)
De supermarkten moeten zich de ogen uit de kop schamen. Schandalig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:11 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
En ben jij nou een manager bij de rijksoverheid? Je moest je ogen uit je kop schamen. Ik ben zelfs nog een collega van je. Man, ik schaam me ziek voor volk zoals jij. Jij bent een rotte appel bij ons.
Niet bij de ingang iig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scan jij het pas bij de zelfscankassa?
Zelfs de mensen die zelf achter de kassa werken vergeten wel eens iets te scannenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sorry, maar nee dat kan niet gebeuren. Je kan toch wel een voor een iets scannen? Als je dat niet aankan, ga dan in de rij voor de kassa. Ik kom dagelijks bij de zelfscan, nog nooit iets vergeten te scannen. Het zit in een mandje en ik haal het er een voor een uit, zo moeilijk is het echt niet.
Die handelingen worden tienduizend keer per dag gedaan dus daar zitten gewoon foutjes bij, ook van mensen 'die het echt niet zou gebeuren'.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Niet elke supermarkt heeft zo'n mobiel scanapparaatje (zoals LIDL, Coop bijvoorbeeld), maar wel zelfscankassa's.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scan jij het pas bij de zelfscankassa?
Moet je eens met een kar een half uur lang boodschappen pakken en scannen, ook jij kunt dan een foutje maken hoor.quote:
Nog triester, je kunt het gewoon betalen, maar je voelt je verheven boven de rest oid. Betaal wat je koopt. Jij gaat het ook niet leuk vinden als je Tesla gestolen is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Politie komt niet hoor voor een simpele diefstal. Ik geef dan aan dat ik het vergeten ben te scannen. Blank, Tesla, ja dan geloven ze je wel
[..]
Absoluut.
[..]
Jumbo niet hoor
[..]
De supermarkten moeten zich de ogen uit de kop schamen. Schandalig.
Nee het ging me om “niemand maakt fouten anders ben je een kneus” vibe.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet elke supermarkt heeft zo'n mobiel scanapparaatje (zoals LIDL, Coop bijvoorbeeld), maar wel zelfscankassa's.
Die stelen het meeste.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:10 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Zelfs de mensen die zelf achter de kassa werken vergeten wel eens iets te scannen
Ja, dat kan. Wat ook wel vaak zal zijn is dat de zelfscan een product niet kent, mensen geen zin hebben om een kwartier te wachten op de medewerker en het dan maar zonder te scannen in de tas flikkeren.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:10 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Die handelingen worden tienduizend keer per dag gedaan dus daar zitten gewoon foutjes bij, ook van mensen 'die het echt niet zou gebeuren'.
Ik liep laatst met iets naar de kassa van de HEMA, toen kwam ik aan de praat met een bekende en ben zo al pratend naar buiten gelopen, zonder over het afrekenen na te denken.
Later ben ik even teruggegaan, maar onopzettelijk iets niet afrekenen bestaat echt hoor.
Niet als dit een terugkerend probleem is bij jou. Dan is het ook al snel klaar en bellen ze gewoon de politie die wel komt. En al die moeite om telkens 1 of 2 producten niet te betalenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Politie komt niet hoor voor een simpele diefstal. Ik geef dan aan dat ik het vergeten ben te scannen. Blank, Tesla, ja dan geloven ze je wel
Wat stelen ze dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind de diefstal van de supermarkten erger, vuile graaibende
Die wedloop is bijna net zo sneu als die mensen die diefstal goedpraten.quote:Veel verwacht Jumbo tot slot van een test met nieuwe software die met behulp van AI afwijkend gedrag van klanten in de winkel herkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |