abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212409952
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:01 schreef rival het volgende:

[..]
De cijfers spreken dit een beetje tegen.
Omdat mensen het minder snel durven
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_212409964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, kan niet gebeuren. Meestal trappen ze daar ook niet in en dan jun je dat tegen de politie gaan uitleggen. Er is niets simpelers dan spullen een voor een uit je mandje of kar halen en die meteen scannen. Daar komt helemaal geen vergeten bij kijken.
Een foutje is menselijk hé.

Je hoort continue overal piepjes om je heen bij die zelfscankassa's, dus dan kan je je best eens vergissen.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:03:56 #53
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212409970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Gewoon daarna gescanned en betaald
Geen politie gezien
Hangt denk ik af van welke supermarkt. Iedereen kan wel zeggen dat ze het zogenaamd vergeten zijn en jij geeft aan dat als excuus te gebruiken als je gepakt wordt. Dan ben je eigenlijk best wel triest als een volwassen persoon. Dan belazer je de boel en vroeg of laat krijg je daar een keer grotere problemen mee.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212409971
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, kan niet gebeuren. Meestal trappen ze daar ook niet in en dan jun je dat tegen de politie gaan uitleggen. Er is niets simpelers dan spullen een voor een uit je mandje of kar halen en die meteen scannen. Daar komt helemaal geen vergeten bij kijken.
Valt wel mee als het daadwerkelijk vergeten is. Als iemand 30 producten heeft en er een komkommer niet gescand is zal de politie echt niet gebeld worden. Of als iemand 6 blikjes drinken heeft en er maar 5 gescand heeft.

De politie wordt wel gebeld als jij een pak crackers, een appel en een stuk biefstuk hebt en de biefstuk bent 'vergeten' te scannen. Of als je al voor de 3e keer een blikje drinken 'vergeten' bent te scannen.
pi_212409985
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:56 schreef rival het volgende:
Nog ff zo doorgaan en we hebben straks weer allemaal normale kassa's met een beetje service O+
Oh please, nee.

I love de zelfscan. _O_ Zo snel. Heerlijk.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_212409986
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hangt denk ik af van welke supermarkt. Iedereen kan wel zeggen dat ze het zogenaamd vergeten zijn en jij geeft aan dat als excuus te gebruiken als je gepakt wordt. Dan ben je eigenlijk best wel triest als een volwassen persoon. Dan belazer je de boel en vroeg of laat krijg je daar een keer grotere problemen mee.
Oh maak van triest persoon maar walgelijk persoon hoor

En als ik er een keer problemen mee krijg dan is het maar zo
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:05:32 #57
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212409991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:03 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Een foutje is menselijk hé.

Je hoort continue overal piepjes om je heen bij die zelfscankassa's, dus dan kan je je best eens vergissen.
Sorry, maar nee dat kan niet gebeuren. Je kan toch wel een voor een iets scannen? Als je dat niet aankan, ga dan in de rij voor de kassa. Ik kom dagelijks bij de zelfscan, nog nooit iets vergeten te scannen. Het zit in een mandje en ik haal het er een voor een uit, zo moeilijk is het echt niet. ;)
pi_212410022
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Sorry, maar nee dat kan niet gebeuren. Je kan toch wel een voor een iets scannen? Als je dat niet aankan, ga dan in de rij voor de kassa. Ik kom dagelijks bij de zelfscan, nog nooit iets vergeten te scannen. Het zit in een mandje en ik haal het er een voor een uit, zo moeilijk is het echt niet. ;)
Scan jij het pas bij de zelfscankassa?
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:09:13 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212410023
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oh please, nee.

I love de zelfscan. _O_ Zo snel. Heerlijk.
Hier gaan we wel weer naar terug denk ik, omdat je zelfs in dit topic kunt zien hoe makkelijk mensen er over denken en allerlei andere dingen aanwijzen als schuldige terwijl men zelf opzettelijk iets niet scant. Daar worden de prijzen niet lager van en vroeg of laat komt er verandering of nóg hogere prijzen.
pi_212410031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:13 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Stelen is natuurlijk nooit goed, maar als je scholier/student bent en weinig geld hebt kan ik het nog begrijpen. Je bent jong en onbezonnen, overmoedig etc... Natuurlijk nog steeds slecht, begrijp me niet verkeerd.

Maar stel je bent volwassen, hebt een prima baan en denkt dan 'ja fuck de graaiers!! Ik steel het gewoon!!' :')! Sta je dan straks met je Tesla sleutels in je broekzak aan de politie uit te leggen waar je mee bezig was.
Politie komt niet hoor voor een simpele diefstal. Ik geef dan aan dat ik het vergeten ben te scannen. Blank, Tesla, ja dan geloven ze je wel ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:') Stelen en het dan voor je zelf gaan goed praten omdat er inflatie is :')
Absoluut.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:06 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Bij DIRK graaide men wel bij mij onderin de DIRK Shopper Tas. (En niet 3 producten ofzo maar 6, 7...)
Jumbo niet hoor ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:11 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
En ben jij nou een manager bij de rijksoverheid? Je moest je ogen uit je kop schamen. Ik ben zelfs nog een collega van je. Man, ik schaam me ziek voor volk zoals jij. Jij bent een rotte appel bij ons.
De supermarkten moeten zich de ogen uit de kop schamen. Schandalig.
Welke vestiging werk je? Misschien een keer samen sparren over jouw zienswijse?
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:09:46 #61
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212410032
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Niet bij de ingang iig.
pi_212410037
quote:

[..]
Zelfs de mensen die zelf achter de kassa werken vergeten wel eens iets te scannen
pi_212410038
quote:

[..]
Die handelingen worden tienduizend keer per dag gedaan dus daar zitten gewoon foutjes bij, ook van mensen 'die het echt niet zou gebeuren'.

Ik liep laatst met iets naar de kassa van de HEMA, toen kwam ik aan de praat met een bekende en ben zo al pratend naar buiten gelopen, zonder over het afrekenen na te denken.

Later ben ik even teruggegaan, maar onopzettelijk iets niet afrekenen bestaat echt hoor.
pi_212410039
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Niet elke supermarkt heeft zo'n mobiel scanapparaatje (zoals LIDL, Coop bijvoorbeeld), maar wel zelfscankassa's.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212410041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Niet bij de ingang iig.
Moet je eens met een kar een half uur lang boodschappen pakken en scannen, ook jij kunt dan een foutje maken hoor. ;)

Bij de klasse 6 dingen afrekenen lukt iedereen wel ja. :)
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:11:08 #66
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212410044
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Politie komt niet hoor voor een simpele diefstal. Ik geef dan aan dat ik het vergeten ben te scannen. Blank, Tesla, ja dan geloven ze je wel ;)
[..]
Absoluut.
[..]
Jumbo niet hoor ;)
[..]
De supermarkten moeten zich de ogen uit de kop schamen. Schandalig.
Nog triester, je kunt het gewoon betalen, maar je voelt je verheven boven de rest oid. Betaal wat je koopt. Jij gaat het ook niet leuk vinden als je Tesla gestolen is.
pi_212410050
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Niet elke supermarkt heeft zo'n mobiel scanapparaatje (zoals LIDL, Coop bijvoorbeeld), maar wel zelfscankassa's.
Nee het ging me om “niemand maakt fouten anders ben je een kneus” vibe. ;) Een volle kar en veel boodschappen doen is wat anders dan een handjevol dingen.
pi_212410051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:10 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Zelfs de mensen die zelf achter de kassa werken vergeten wel eens iets te scannen
Die stelen het meeste.
pi_212410054
Stoer doen op een forum dat je een tesla hebt. Maar ondertussen voor paar euro bij een supermarkt stelen _O_ Wat een users zitten hier toch af en toe
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212410055
-dubbel
pi_212410057
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:10 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Die handelingen worden tienduizend keer per dag gedaan dus daar zitten gewoon foutjes bij, ook van mensen 'die het echt niet zou gebeuren'.

Ik liep laatst met iets naar de kassa van de HEMA, toen kwam ik aan de praat met een bekende en ben zo al pratend naar buiten gelopen, zonder over het afrekenen na te denken.

Later ben ik even teruggegaan, maar onopzettelijk iets niet afrekenen bestaat echt hoor.
Ja, dat kan. Wat ook wel vaak zal zijn is dat de zelfscan een product niet kent, mensen geen zin hebben om een kwartier te wachten op de medewerker en het dan maar zonder te scannen in de tas flikkeren.
pi_212410067
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Niet als dit een terugkerend probleem is bij jou. Dan is het ook al snel klaar en bellen ze gewoon de politie die wel komt. En al die moeite om telkens 1 of 2 producten niet te betalen :')
pi_212410070
Ik vind de diefstal van de supermarkten erger, vuile graaibende
pi_212410077
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind de diefstal van de supermarkten erger, vuile graaibende
Wat stelen ze dan?
pi_212410083
quote:
Veel verwacht Jumbo tot slot van een test met nieuwe software die met behulp van AI afwijkend gedrag van klanten in de winkel herkent.
Die wedloop is bijna net zo sneu als die mensen die diefstal goedpraten.

Daar sta je dan met je afwijkend gedrag.

Het werkt jammer genoeg niet, terug naar de kassa.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')