Als jij dan ook inhoudelijk en ontopic kunt reageren vanaf heden. Je posts hebben vaak amper iets te maken met het topic.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Als jij inhoudelijk niet wil reageren, hoef jij toch niet meteen te beginnen met schelden? Of is schelden het enige waar jij goed in bent?
Indirect zijn mijn reacties altijd ontopic, maar dat schijnen de individuen die slechts goed zijn in schelden, niet te willen begrijpen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als jij dan ook inhoudelijk en ontopic kunt reageren vanaf heden. Je posts hebben vaak amper iets te maken met het topic.
Dat staat dan wel aangegeven zoals het hoort, niet dat ze van je eisen dat je je tas laat controleren. Het zijn ook geen diefstal controles, daarvoor moet er ten eerste een redelijke verdenking zijn en ten tweede moet er dan oogmerk tot wederrechtelijke toeëigening zijn en moeten ze wachten tot je hebt afgerekend.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:48 schreef qajariaq het volgende:
Die 181 Euro is geen boete, Een winkel kan geen boete opleggen namelijk. Het is een vergoeding voor de extra administratie kosten die ze moeten maken voor vergeten boodschappen af te rekenen of zo iets.
Of kunnen niet met geld omgaan. Albert Heijn is de duurdere (samen met Jumbo) van de supermarkten. Je hoeft niet bij Albert Heijn je boodschappen te doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:25 schreef Vvdjemoeder het volgende:
En we hebben het zo goed allemaal. Meeste mensen leven paycheck to paycheck en komen niet eens meer rond.
Als je geen eigen vervoer hebt, is het moeilijk om een goedkopere ondernemer te vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of kunnen niet met geld omgaan. Albert Heijn is de duurdere (samen met Jumbo) van de supermarkten. Je hoeft niet bij Albert Heijn je boodschappen te doen.
Ook al zou ik daar geen bezwaar tegen hebben, dan zou dat toch mijn eigen keuze zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2024 07:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wacht, jij hebt geen bezwaar om al je tevens, tot je bsn nummer aan toe, te geven aan een commerciële partij? Of interperteer ik dat verkeerd?
Natuurlijk telt hij het na. Dat is toch zijn werk?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ook zonder zelfscan word ik met mijn kutkop al als een potentiële dief gezien.
Ik koop broodjes bij de Lidl. De kassier vraagt mij hoeveel broodjes er in de zak zitten. Ik zeg zes, en hij telt het na.
Onbeperkte vrijheden? Ik wil gewoon mijn boodschappen doen en me een beetje een gewaardeerde klant voelen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Natuurlijk telt hij het na. Dat is toch zijn werk?
Mensen voelen zich tegenwoordig veel te snel op hun tenen getrapt en mogen vooral geen 'gevoel' krijgen dat ze gecontroleerd worden. Want oh wee ik word als potentiële dief gezien omdat iemand telt of het inderdaad 6 broodjes zijn.
Wel onbeperkte vrijheden willen, maar geen bijbehorende verplichtingen. Dat is de mentaliteit tegenwoordig.
Dat kan dan prima bij de normale kassa.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onbeperkte vrijheden? Ik wil gewoon mijn boodschappen doen en me een beetje een gewaardeerde klant voelen.
Ze mogen van mij het wel tellen, maar ik vind dan niet dat ze eerst aan mij gaan vragen hoeveel broodjes er in zitten. Maar ik ben er niet door op mijn tenen getraptquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Mensen voelen zich tegenwoordig veel te snel op hun tenen getrapt en mogen vooral geen 'gevoel' krijgen dat ze gecontroleerd worden. Want oh wee ik word als potentiële dief gezien omdat iemand telt of het inderdaad 6 broodjes zijn.
Wel onbeperkte vrijheden willen, maar geen bijbehorende verplichtingen. Dat is de mentaliteit tegenwoordig.
Vind jij het dan geweldig om te moeten leven met al die wantrouwende ondernemers, waarvan klanten zich niet iedere dag ladderzat mogen eten en drinken?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Het is jouw interpretatie dat ze wantrouwend zijn. Ze doen gewoon het werk dat ze verondersteld worden te doen. Dat heeft niks met de personen die ze controleren an sich te maken. Mentaal gezonde mensen hebben er dan ook geen last van. Het zijn juist die mensen die altijd al denken dat ze benadeeld worden die gevoelig reageren op dergelijke situaties.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Vind jij het dan geweldig om te moeten leven met al die wantrouwende ondernemers, waarvan klanten zich niet iedere dag ladderzat mogen eten en drinken?
Nee, laten we dat dan ook zo houden. En laten we ook maar houden dat een bsn nummer geen middel wordt om bij een commerciële partij extra privileges te krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:24 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ook al zou ik daar geen bezwaar tegen hebben, dan zou dat toch mijn eigen keuze zijn?
Niemand wordt verplicht om zijn BSN af te geven om boodschappen te kunnen doen.
Want de aldi of Lidl zit een gang verder in het winkelcentrum en daar kun je niet naar toe lopen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:34 schreef torentje het volgende:
[..]
Als je geen eigen vervoer hebt, is het moeilijk om een goedkopere ondernemer te vinden.
Die zijn ook veel te duur, de goedkopere ondernemers zitten verder weg. Bovendien ik heb het over mensen die niet veel kunnen dragen, waar lang lopen of fietsen met zware vrachten dus niet mogelijk is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Want de aldi of Lidl zit een gang verder in het winkelcentrum en daar kun je niet naar toe lopen?
De Turkse supermarkt zit dan ook om de hoek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Die zijn ook veel te duur, de goedkopere ondernemers zitten verder weg. Bovendien ik heb het over mensen die niet veel kunnen dragen, waar lang lopen of fietsen met zware vrachten dus niet mogelijk is.
Maar het is wel zo, dat ieder individu met de klachten die ik beschrijf een beperkte actieradius heeft, zodat die niet snel heen en terug kunnen naar een ver land waar de goedkopere ondernemers zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De Turkse supermarkt zit dan ook om de hoek.
Ieder persoon met zulke klachten zoals jij beschrijft zit tegenwoordig in een electrische rolstoel die ze van een zorgverzekeraar krijgen. Je fantaseert er weer op los.
Ook dat kan je niet met je wereldvreemde reactiesquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Indirect zijn mijn reacties altijd ontopic, maar dat schijnen de individuen die slechts goed zijn in schelden, niet te willen begrijpen.
In schelden kan ik hen niet verslaan maar wel op de inhoud.
Klopt, ik kan de meesters in schelden en beledigen niet verslaan,quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook dat kan je niet met je wereldvreemde reacties
Het is een beetje de kat bij de melk zetten. En de stijgende prijzen en producten die 'ie niet kan scannen, helpt dan niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Triest toch dat volwassen mensen er niet mee om kunnen gaan, die mensen moeten zich echt flink schamen.
Je kan er van alles bij verzinnen, maar het is gewoon diefstal en ik zou het niet meer dan eerlijk vinden als die mensen een enorme boete krijgen. Ik heb in dit topic al zoveel smoezen gehoord om maar niet te betalen bij de supermarkt. Dat is criminaliteit, hoe je het ook bekijkt. Ja, er zijn vast mensen die zelf vinden dat een product niet betalen niet stelen is, maar dat is hun probleem. Stelen is stelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is een beetje de kat bij de melk zetten. En de stijgende prijzen en producten die 'ie niet kan scannen, helpt dan niet.
quote:Nog maar 15 producten zelf scannen bij de Jumbo, bij meer moet je langs de gewone kassa
Jumbo houdt een proef met een maximaal aantal boodschappen bij de zelfscankassa, in de hoop klanten zo sneller te kunnen laten winkelen. Wie de handscanner gebruikt of aan de ‘normale’ kassa betaalt, kan nog steeds zo veel boodschappen halen als gewenst. Maar betalen aan de zelfscankassa is dan uitgesloten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)one-kassa~ae92c4de3/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |