Tevens? Een appie bonuskaart hoeft helemaal 0 info van jou te hebben voordat je hem kan gebruiken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 07:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wacht, jij hebt geen bezwaar om al je tevens, tot je bsn nummer aan toe, te geven aan een commerciële partij? Of interperteer ik dat verkeerd?
Zou zo'n boete ooit al eens vergeven zijn bij iemand die alleen 1 paprika vergeten was? Dat levert wel zulke toestanden op dat ik daar weinig van geloof.quote:Op woensdag 21 februari 2024 06:26 schreef quirina het volgende:
Bij de Jumbo mag je 181¤ aftikken als je je boodschappen niet goed scanned.
Mocht mij dat overkomen, dan zou ik wel echt all-in gaan. Laat dan maar voor de rechter komen. Komt die rechtsbijstandverzekering ook eindelijk eens van pas.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou zo'n boete ooit al eens vergeven zijn bij iemand die alleen 1 paprika vergeten was? Dat levert wel zulke toestanden op dat ik daar weinig van geloof.
Ik vind dat soort borden overigens wel verstandig, straffen werkt meestal beter dan belonen.
Dat is al tig jaren zo als je steelt. Bij echt iedere winkel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 06:26 schreef quirina het volgende:
Bij de Jumbo mag je 181¤ aftikken als je je boodschappen niet goed scanned.
Nee hoor, ik scan "gewoon"al mijn boodschappen. Dat doe ik bij de zelfscankassa omdat ik dat handiger vind met praktisch inpakken, ik haal nogal veel in één keer. Ik heb wel een kutkop, maar nooit het gevoel gekregen dat ik als potentiële dief werd gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik echt 1 van de weinigen die gewoon elke keer weer producten gewoon scant?
Handscanner gebruik ik niet want heb boodschappenlijst in de app op foon.
Dus ik laat of mijn foon ergens in het schap liggen of de handscanner
Ik heb ook echt nooit het gevoel gehad dat ik als potentiële dief werd bekeken.
Hebben jullie allemaal zo'n kutkop of stelen jullie gewoon?
Wat bedoel jij met zo'n kutkop?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Misschien jouw eigen sociale antenne even opnieuw afstellen ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:47 schreef mascara-klodder het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)puur%20uit%20protest.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:20 schreef Lyrewyn het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom mensen boodschappen stelen.
Dank je. Ik lees de redenen, maar begrijp ze niet. Stelen voor de kick? Maar goed, ik heb ook nooit gesnapt wat kinderen leuk vonden aan belletje trekken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)puur%20uit%20protest.
Ze begrijpt niet waarom (kennelijk zo veel) mensen het gevoel hebben dat ze als potentiële dief worden gezien, tenzij ze een boeventronie hebben of daadwerkelijk dieven zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met zo'n kutkop?
De ondernemers wantrouwen iedereen die iets te eten en/of moet hebben om niet te hoeven sterven aan ondervoeding.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:09 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ze begrijpt niet waarom (kennelijk zo veel) mensen het gevoel hebben dat ze als potentiële dief worden gezien, tenzij ze een boeventronie hebben of daadwerkelijk dieven zijn.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:59 schreef torentje het volgende:
De ondernemers wantrouwen iedereen die iets te eten en/of moet hebben om niet te hoeven sterven aan ondervoeding.
Je bent de laatste zin vergeten te plaatsen in die quote, waardoor die quote uit zijn context is.quote:
Misschien gewoon eens wat minder poep gaan plaatsen hier op het forum.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:50 schreef torentje het volgende:
[..]
Je bent de laatste zin vergeten te plaatsen in die quote, waardoor die quote uit zijn context is.
Ook zonder zelfscan word ik met mijn kutkop al als een potentiële dief gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben ik echt 1 van de weinigen die gewoon elke keer weer producten gewoon scant?
Handscanner gebruik ik niet want heb boodschappenlijst in de app op foon.
Dus ik laat of mijn foon ergens in het schap liggen of de handscanner
Dat doen ze bij iedereen hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ook zonder zelfscan word ik met mijn kutkop al als een potentiële dief gezien.
Ik koop broodjes bij de Lidl. De kassier vraagt mij hoeveel broodjes er in de zak zitten. Ik zeg zes, en hij telt het na.
Die zin voegt echter weinig context toe.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:50 schreef torentje het volgende:
[..]
Je bent de laatste zin vergeten te plaatsen in die quote, waardoor die quote uit zijn context is.
Ja ik ken iemand de een frikandelbroodje meenam, 181 euro boete en kreeg er 1 jaar voorwaardelijk voor bij de rechterquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou zo'n boete ooit al eens vergeven zijn bij iemand die alleen 1 paprika vergeten was? Dat levert wel zulke toestanden op dat ik daar weinig van geloof.
Ik vind dat soort borden overigens wel verstandig, straffen werkt meestal beter dan belonen.
@Frikandelbroodjequote:Op donderdag 22 februari 2024 12:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik ken iemand de een frikandelbroodje meenam, 181 euro boete en kreeg er 1 jaar voorwaardelijk voor bij de rechter
De ondernemers wantrouwen iedereen die iets te eten en/of drinken moet hebben om niet te hoeven sterven aan ondervoeding.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:21 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die zin voegt echter weinig context toe.
Er kan sowieso pas gesproken worden over diefstal als opzet bewezen kan worden. Per ongeluk iets vergeten te scannen is geen diefstal, maar een vergissing.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:40 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Mocht mij dat overkomen, dan zou ik wel echt all-in gaan. Laat dan maar voor de rechter komen. Komt die rechtsbijstandverzekering ook eindelijk eens van pas.
Nee ik ben iemand die gisteren drie keer achter elkaar controle kreeg bij dezelfde boodschappen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:35 schreef torentje het volgende:
[..]
De ondernemers wantrouwen iedereen die iets te eten en/of drinken moet hebben om niet te hoeven sterven aan ondervoeding.
Daarom vroeg ik hoe een kutkop er dan uitziet.
Volgens mij lees jij selectief, ben jij soms een ondernemer of zijn jouw beste vrienden ondernemers?
Als jij inhoudelijk niet wil reageren, hoef jij toch niet meteen te beginnen met schelden? Of is schelden het enige waar jij goed in bent?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens wat minder poep gaan plaatsen hier op het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |