abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212270337
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 23:26 schreef maily het volgende:
De Kraantjes .... ik ben geen fan van Linda en heb grote bewondering voor Ivan. :+
Ik vind Linda op zich best leuk, maar deze aflevering werkte ze me behoorlijk op mijn zenuwen :+ Ik vond Quinten ook niet erg plezierig om naar te kijken eerlijk gezegd.
  Spellchecker vrijdag 2 februari 2024 @ 23:30:54 #202
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212270346
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 23:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind Linda op zich best leuk, maar deze aflevering werkte ze me behoorlijk op mijn zenuwen :+ Ik vond Quinten ook niet erg plezierig om naar te kijken eerlijk gezegd.
Ik heb altijd het idee dat bij iedereen in die familie veel spanning zit .....
pi_212271037
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 19:11 schreef derLudolf het volgende:
Ik snap die fascinatie van die Kudogans voor OSB plaat niet echt.
Eigenlijk zouden ze à la Pinokkio een kind gemaakt uit OSB plaat moeten krijgen
pi_212271490
Och die Linda....altijd gespannen en snel over haar theewater. Ben heel benieuwd hoe dit gaat de komende afleveringen.
En de familie Jelies. Ik denk dat het daar vooral de wens van pa was om te verhuizen en Janneke hobbelt er achteraan.
pi_212271553
Ik blijf Johan een rare vinden in die afleveringen. Ik krijg echt de rillingen van hem.
pi_212271557
En Janneke met d'r mozzarella dat wel heel heftig is. Compleet wereldvreemd, mozzarella kent toch iedereen van 18+ wel en 65-
pi_212271569
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 07:22 schreef PinkParty het volgende:
Och die Linda....altijd gespannen en snel over haar theewater. Ben heel benieuwd hoe dit gaat de komende afleveringen.
En de familie Jelies. Ik denk dat het daar vooral de wens van pa was om te verhuizen en Janneke hobbelt er achteraan.
Dat zegt ze ook tegen Jennie, je vader wil naar een warm land dus tja..(zoiets)
pi_212271588
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 08:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dat zegt ze ook tegen Jennie, je vader wil naar een warm land dus tja..(zoiets)
Wel heel heftig hoor. Zij is zo'n familie mens.
En terugkeren naar Nederland is met de huidige huizenprijzen hier in Nederland ook niet echt heel makkelijk....
pi_212271593
Wat was vooral Quinten enorm volwassen geworden, zowel qua uiterlijk als overkomen! Daar hadden ze destijds flink wat mee te stellen
Moeder Kraan komt op mij nog steeds over als een controlfreak tot in den treurnis, zou daar echt gek van worden...

Begrijp de keuze van de Jelies nog steeds niet hoor, als er één gezin is dat verknocht is aan de NL regio waarin ze woonden dan waren zij dat.
Compleet wereldvreemd in die supermarkt ook..(moest daar wel om lachen)
Janneke wees tomatenfrito aan "dit gebruik ik anders echt nooit"
Euh, bijzonder :D
Johan is wel walgelijk vol van zichzelf, ik hoop dat het alleen voor de camera is dat hij zo doet.
"Ik pik talen zó op", vervolgens geen zin kunnen uitspreken in correct Engels :D
pi_212271953
Die Johan Jelies is inderdaad vol van zichzelf. Met zijn gezin lopen leuren bij de commerciële omroepen, om ze te volgen in hun geweldige avontuur. En als dat niet doorgaat zeggen dat ze een ‘kijkcijferkanon’ laten lopen. DE reden waarom EHV groot is geworden.
pi_212272114
Nouja, ik koop die gezeefde tomaten of wat het ook was ook nooit :D
  zaterdag 3 februari 2024 @ 09:43:14 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212272157
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nouja, ik koop die gezeefde tomaten of wat het ook was ook nooit :D
Ik ben grootverbruiker. Maar ik ben dan ook een echte Spaanse
pi_212272579
Janneke en de kinderen zouden het liefst zo snel mogelijk terug gaan naar Tollebeek en Urk.
pi_212272710
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:15 schreef Beppie12345 het volgende:
Janneke en de kinderen zouden het liefst zo snel mogelijk terug gaan naar Tollebeek en Urk.
Waarom denk je dit?
pi_212272712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 23:30 schreef maily het volgende:

[..]
Ik heb altijd het idee dat bij iedereen in die familie veel spanning zit .....
Die indruk heb ik ook. Ze lijken zo opgefokt allemaal.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:25:30 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212272738
Ik kan dit artikel niet lezen helaas. Maar waarom moest een Spaanse ambtenaar omgekocht worden en hoezo laat deze beste spagnool zich omkopen met een halve liter, voor hem waarschijnlijk onbekend, kruidenlikeur?

https://www.ad.nl/show/be(...)paanse-zon~a4abba06/
pi_212272780
Ik vond Quinten minder leuk overkomen dan toen hij jonger was. Een beetje star en beschouwend. Minder spontaan. Kan ook komen doordat hij zich bewust is van de camera.
pi_212272860
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Waarom denk je dit?
Omdat Janneke een familiemens is en in Urk dat heel belangrijk is, verder kan zij niet tegen warmte, heeft ze amper aanspraak daar met Spanjaarden. Is voor even te doen maar zij gaat daar echt niet haar hele leven wonen. Kinderen missen alle vriendjes, neefjes en nichtjes, voetbal, hun leventje in Tollebeek. Het is Johan zijn wens.
  Spellchecker zaterdag 3 februari 2024 @ 10:38:53 #219
197773 crew  maily
pi_212272885
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:36 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Omdat Janneke een familiemens is en in Urk dat heel belangrijk is, verder kan zij niet tegen warmte, heeft ze amper aanspraak daar met Spanjaarden. Is voor even te doen maar zij gaat daar echt niet haar hele leven wonen. Kinderen missen alle vriendjes, neefjes en nichtjes, voetbal, hun leventje in Tollebeek. Het is Johan zijn wens.
Maar ze zei dat de kinderen daar makkelijker allemaal een huisje konden kopen ...

We gaan het zien ^O^
pi_212272913
Ik zie die Jellies ook zo weer terugkomen hele naïeve redenen om naar Spanje te gaan wat mij betreft.
pi_212272935
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:36 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Ik volg ze niet online, maar ik hoor meerdere geluiden dat ze al wat mensen hebben leren kennen.

We kunnen niet in hun hoofd kijken, misschien hebben ze het wel naar hun zin? De tijd zal het leren :)

Ik moest wel een beetje grinniken toen Johan en Janneke zo verliefd deden over de weg waarop ze reden. Ik zag alleen een weg en wat verdord landschap?
pi_212272959
Ik vind het ook niet oké dat bv Jennie amper opleiding heeft. Als je dat als ouders normaal vindt, dat snap ik echt niet. En naar school gaan is er niet bij daar met Jennie. Had je ook vantevoren kunnen informeren maar vinden ze niet belangrijk denk ik. De topper kan goed thuis helpen en poetsen.
pi_212272978
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik volg ze niet online, maar ik hoor meerdere geluiden dat ze al wat mensen hebben leren kennen.

We kunnen niet in hun hoofd kijken, misschien hebben ze het wel naar hun zin? De tijd zal het leren :)

Ik moest wel een beetje grinniken toen Johan en Janneke zo verliefd deden over de weg waarop ze reden. Ik zag alleen een weg en wat verdord landschap?
Ja ze hebben mensen leren kennen maar dat zijn Nederlanders en van een kerkgenootschap.
pi_212273016
En ze waren pas van school veranderd, heerlijk dichtbij. Nu is Janneke iedere dag taxichauffeur met halen en brengen en ook nog eens Jennie naar haar werk brengen. Die kinderen missen toch alles van vriendjes, logeerpartijtjes en de voetbal?
En dit om meer rust te krijgen! Ik vind het gewoon sneu voor de kinderen
  Spellchecker zaterdag 3 februari 2024 @ 10:50:57 #225
197773 crew  maily
pi_212273032
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:45 schreef Beppie12345 het volgende:
Ik vind het ook niet oké dat bv Jennie amper opleiding heeft. Als je dat als ouders normaal vindt, dat snap ik echt niet. En naar school gaan is er niet bij daar met Jennie. Had je ook vantevoren kunnen informeren maar vinden ze niet belangrijk denk ik. De topper kan goed thuis helpen en poetsen.
Ze hadden het over schooljuf toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')