Ik vind Linda op zich best leuk, maar deze aflevering werkte ze me behoorlijk op mijn zenuwenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:26 schreef maily het volgende:
De Kraantjes .... ik ben geen fan van Linda en heb grote bewondering voor Ivan.
Ik heb altijd het idee dat bij iedereen in die familie veel spanning zit .....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Linda op zich best leuk, maar deze aflevering werkte ze me behoorlijk op mijn zenuwenIk vond Quinten ook niet erg plezierig om naar te kijken eerlijk gezegd.
Eigenlijk zouden ze à la Pinokkio een kind gemaakt uit OSB plaat moeten krijgenquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:11 schreef derLudolf het volgende:
Ik snap die fascinatie van die Kudogans voor OSB plaat niet echt.
Dat zegt ze ook tegen Jennie, je vader wil naar een warm land dus tja..(zoiets)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:22 schreef PinkParty het volgende:
Och die Linda....altijd gespannen en snel over haar theewater. Ben heel benieuwd hoe dit gaat de komende afleveringen.
En de familie Jelies. Ik denk dat het daar vooral de wens van pa was om te verhuizen en Janneke hobbelt er achteraan.
Wel heel heftig hoor. Zij is zo'n familie mens.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:03 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook tegen Jennie, je vader wil naar een warm land dus tja..(zoiets)
Ik ben grootverbruiker. Maar ik ben dan ook een echte Spaansequote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nouja, ik koop die gezeefde tomaten of wat het ook was ook nooit
Waarom denk je dit?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:15 schreef Beppie12345 het volgende:
Janneke en de kinderen zouden het liefst zo snel mogelijk terug gaan naar Tollebeek en Urk.
Die indruk heb ik ook. Ze lijken zo opgefokt allemaal.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat bij iedereen in die familie veel spanning zit .....
Omdat Janneke een familiemens is en in Urk dat heel belangrijk is, verder kan zij niet tegen warmte, heeft ze amper aanspraak daar met Spanjaarden. Is voor even te doen maar zij gaat daar echt niet haar hele leven wonen. Kinderen missen alle vriendjes, neefjes en nichtjes, voetbal, hun leventje in Tollebeek. Het is Johan zijn wens.quote:
Maar ze zei dat de kinderen daar makkelijker allemaal een huisje konden kopen ...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:36 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Omdat Janneke een familiemens is en in Urk dat heel belangrijk is, verder kan zij niet tegen warmte, heeft ze amper aanspraak daar met Spanjaarden. Is voor even te doen maar zij gaat daar echt niet haar hele leven wonen. Kinderen missen alle vriendjes, neefjes en nichtjes, voetbal, hun leventje in Tollebeek. Het is Johan zijn wens.
Ik volg ze niet online, maar ik hoor meerdere geluiden dat ze al wat mensen hebben leren kennen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:36 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Omdat Janneke een familiemens is en in Urk dat heel belangrijk is, verder kan zij niet tegen warmte, heeft ze amper aanspraak daar met Spanjaarden. Is voor even te doen maar zij gaat daar echt niet haar hele leven wonen. Kinderen missen alle vriendjes, neefjes en nichtjes, voetbal, hun leventje in Tollebeek. Het is Johan zijn wens.
Ja ze hebben mensen leren kennen maar dat zijn Nederlanders en van een kerkgenootschap.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik volg ze niet online, maar ik hoor meerdere geluiden dat ze al wat mensen hebben leren kennen.
We kunnen niet in hun hoofd kijken, misschien hebben ze het wel naar hun zin? De tijd zal het leren![]()
Ik moest wel een beetje grinniken toen Johan en Janneke zo verliefd deden over de weg waarop ze reden. Ik zag alleen een weg en wat verdord landschap?
Ze hadden het over schooljuf toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:45 schreef Beppie12345 het volgende:
Ik vind het ook niet oké dat bv Jennie amper opleiding heeft. Als je dat als ouders normaal vindt, dat snap ik echt niet. En naar school gaan is er niet bij daar met Jennie. Had je ook vantevoren kunnen informeren maar vinden ze niet belangrijk denk ik. De topper kan goed thuis helpen en poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |