Is tegenwoordig normaal in Leiden en sommige plaatsen in de buurt.quote:
Het was de laatste keer niet zo'n succes....Die aanwijzing bij het posten komt door de verschillende manier van posten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
@:brokkel volgende keer hier meeposten
Ach wees gewoon welkomquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Het was de laatste keer niet zo'n succes....Die aanwijzing bij het posten komt door de verschillende manier van posten.
Ja dat was wel ernstig, vooral bij de ouderequote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:28 schreef Brokkel het volgende:
Die kinderen weten niet eens waar Spanje ligt![]()
![]()
Tijdens de opleiding ben je al gelijk in dienst en krijg je loon.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Quinten werkt op zijn 18e bij de A'damse politie? Ik kan me niet voorstellen dat de Politieacademie zo kort duurt? Of heb ik het verkeerd gehoord?
Hij is heel vol van zichzelf, maar Janneke is volgens mij niet zo volgzaam hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:53 schreef IlseMarije het volgende:
Ik schrijf ook mee en ik vind Johan een tja hoe zeg ik dat netjes... Hij is vol van zichzelf en Janneke huppelt er achteraan. Vreselijk 🤮
Hij denkt dat hij net als Martien Meiland het grote geld kan binnen halen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Snaky het volgende:
[..]
Hij is heel vol van zichzelf, maar Janneke is volgens mij niet zo volgzaam hoor.
Die twee zijn toch helemaal niet met elkaar te vergelijkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:07 schreef Earring het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij net als Martien Meiland het grote geld kan binnen halen.
quote:
Wij doen ook maar watquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach wees gewoon welkom
Komt wel goed
Met sjorizoquote:
Nee tuurlijk niet. Maar Johan denkt: zo zijn de Meilandjes ook begonnenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Die twee zijn toch helemaal niet met elkaar te vergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |