Heb je alle bijkomende kosten ook gezien? Voor hetgeen niet is inbegrepen?quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:25 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Als je voor een prefab tiny house gaat, kan het nog best betaalbaar zijn Afhankelijk van je portemonnee natuurlijk, maar ik vond het wel meevallen, zie bijvoorbeeld: https://tuinhuisjesonline.nl/tiny-houses/
https://tinyhousehub.nl/tiny-house-in-de-achtertuin-zetten/quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, als het op wielen is, hoef ik denk ik geen vergunning aan te vragen want je mag je caravan gewoon bij huis zetten lijkt me. Bij een vaste unit zal dat wel moeten gok ik. Tja en qua portemonnee: die is niet oneindig natuurlijk, er moet ook nog een stuk huis gerenoveerd worden, dus het houdt een keer op.
Tinybouse valt dan af, we zitten qua bijgebouwen aan de max.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://tinyhousehub.nl/tiny-house-in-de-achtertuin-zetten/
Je moet vooral onderzoek doen naar de (on)mogelijkheden in je eigen gemeente. Ook als je bijvoorbeeld een wooncontainer tijdelijk neer zou willen zetten. Of een caravan inclusief die actief bewonen. Er is geen landelijk beleid in deze kennelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Tinybouse valt dan af, we zitten qua bijgebouwen aan de max.
Mag er een linkje naar deel 1 bij voor degene die het gemist hebben?quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:12 schreef Viv het volgende:
Gereekst als gastmod. Jammer dat het niet binnen het eerste deel opgelost kon worden.
K&W / Water door de muurquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:35 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Mag er een linkje naar deel 1 bij voor degene die het gemist hebben?
Check knop in het midden bovenaan eerste post van dit topic.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:35 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Mag er een linkje naar deel 1 bij voor degene die het gemist hebben?
Nee, die had ik gemist. Eten was klaar.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je alle bijkomende kosten ook gezien? Voor hetgeen niet is ingebegrepen?
Denkt de brandweer daar ook zo over? Daar had je al contact mee dus ik zou behalve via de burgermeester ook via de brandweer weer een lijntje uitgooien, al is het maar dat ze op de hoogte zijn van de moeilijk begaanbare weg.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:06 schreef Troel het volgende:
Inmiddels is het huis onbereikbaar met de auto. Geen probleem volgens de gemeente, eventuele hulpverlening komt daar wel door met wat vertraging. Ja, dat lees je goed.
Als ze fatsoenlijk over mijn dorp zouden schrijven, zou dat een optie zijn. Mijn voorkeur gaat overigens uit naar Oostquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet iemand van de locale krant (tubantia) bellen of ze een item willen maken.
Dan staat gemeente en waterstaat er zo hoor!
Hmmm, kan dat balletje inderdaad wel eens opgooienquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:56 schreef Elleska het volgende:
[..]
Denkt de brandweer daar ook zo over? Daar had je al contact mee dus zou behalve via de burgermeester ook via de brandweer weer een lijntje uitgooien, al is het maar dat ze op de hoogte zijn van de moeilijk begaanbare weg.
Zie ook die pdf die ik linkte: brandweer geldt als maatgevend voor de toegankelijkheid voor hulpdiensten omdat zij het zwaarst zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmmm, kan dat balletje inderdaad wel eens opgooien
Bericht gestuurd naar de kazernecoordinatorcommandantgebeurenquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Zie ook die pdf die ik linkte: brandweer geldt als maatgevend voor de toegankelijkheid voor hulpdiensten omdat zij het zwaarst zijn.
Omg,quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:43 schreef arvensis het volgende:
[..]
K&W / Water door de muur
Bovenin het topic zit een ‘terug knop’.
Maar niet een natuurgebied dat ze nat willen houden. De sloten zitten bomvol en lopen niet weg in de beek.quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft alles geen zin. Dit weekend al -6C ‘s nachts. Dan dalen de grondstand en de beken snel.
En het blijft lang droog ook.
Die lokale kranten worden overstelpt met zulke verhalen op dit moment. Dus is het maar de vraag of ze dit zouden oppikken.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet iemand van de locale krant (tubantia) bellen of ze een item willen maken.
Dan staat gemeente en waterstaat er zo hoor!
Kwestie van berichtje schrijven en inleverenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die lokale kranten worden overstelpt met zulke verhalen op dit moment. Dus is het maar de vraag of ze dit zouden oppikken.
Bij vorst, ‘s nachts fors en overdag licht, is dit probleem gelijk over.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 03:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar niet een natuurgebied dat ze nat willen houden. De sloten zitten bomvol en lopen niet weg in de beek.
Ah, dus alles in de grond bevriest ook meteen?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij vorst, ‘s nachts fors en overdag licht, is dit probleem gelijk over.
Al krijg je dan een ijsbaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |