Dat kan, ik vind Alone ook wel mooi. Ik zou gillend gek worden als ik daar in mijn eentje dagen zonder iets moest zitten.quote:
Oh! Alone kwam ik niet door... er gebeurde te weinigquote:Op zondag 19 januari 2025 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind Alone ook wel mooi. Ik zou gillend gek worden als ik daar in mijn eentje dagen zonder iets moest zitten.
Ik vind het wel boeiend om te zien hoe ze overleven met niets en niemandquote:Op zondag 19 januari 2025 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Alone kwam ik niet door... er gebeurde te weinig
Ook al ben ik wel erg fan van Govert Sweep. Heb elke video op zijn kanaal gezien en zijn boek heb ik. Echt een toffe gozer en heel leerzaam
Ja is het ook wel iddquote:Op zondag 19 januari 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend om te zien hoe ze overleven met niets en niemand
Ik zou het prima kunnen als ik tv en ereader hebquote:Op zondag 19 januari 2025 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind Alone ook wel mooi. Ik zou gillend gek worden als ik daar in mijn eentje dagen zonder iets moest zitten.
Ja maar die hebben ze nietquote:Op zondag 19 januari 2025 14:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zou het prima kunnen als ik tv en ereader heb
Ja iddquote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar die hebben ze niet![]()
En vaak alleen vis om te eten en een paar bessen en ook vaak dagen helemaal niets te eten
Die was toch al weg! Vocht in de enkels. Vind Suzanne wel een bikkel, in haar eentje en dat voor 0 euro.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:19 schreef roos94 het volgende:
Ik root voor Sandra
Ratelband mag van mij zsm weg... afschuwelijk figuur
Oh ik ben nog niet zo ver.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Die was toch al weg! Vocht in de enkels. Vind Suzanne wel een bikkel, in haar eentje en dat voor 0 euro.![]()
Maar voor de groep is het hiken en klimmen best wel zwaar. Respect!
Ik zit nu in aflevering 2 en hij is er nogquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Was dat niet aan het einde van de eerste aflevering al?
Ik vind het teveel emo en te weinig actie...quote:Op maandag 10 februari 2025 08:54 schreef roos94 het volgende:
Volgens mij wordt dit programma slecht bekeken? Ik hoor er iig niemand over. tocht is leuk om te kijken.
Ik kijk vooral vanwege het gezucht en gesteun en de heisa als ze iemand aan moeten wijzen die in een kamp achter moet blijven, net al met Danny. "Ja, jij hebt blaren, jij moet achterblijven." Terwijl Dennis er veel erger aan toe is!quote:Op maandag 10 februari 2025 08:54 schreef roos94 het volgende:
Volgens mij wordt dit programma slecht bekeken? Ik hoor er iig niemand over.
Vind de scenes waar de mensen vast zitten in 1 kamp nogal saai. Alleen die tocht is leuk om te kijken.
Zag het net Dennis heeft het zwaar ga het nu volgen 😀quote:Op maandag 10 februari 2025 08:54 schreef roos94 het volgende:
Volgens mij wordt dit programma slecht bekeken? Ik hoor er iig niemand over.
Vind de scenes waar de mensen vast zitten in 1 kamp nogal saai. Alleen die tocht is leuk om te kijken.
Jij bent een Dennis liefhebber of hater?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:29 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Zag het net Dennis heeft het zwaar ga het nu volgen 😀
Eigenlijk geen van de 2 😀quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij bent een Dennis liefhebber of hater?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |