https://www.tvgids.nl/nie(...)k-ray-klaassens-sbs6quote:We survivallen erop los dit seizoen, want na onder andere Expeditie Robinson en Kamp van Koningsbrugge, komt SBS6 nu met het nieuwe survivalprogramma No Way Back. Het is niet alleen overleven, maar er staat ook een groot geldbedrag op het spel.
En dat allemaal onder begeleiding van presentator Jan Versteegh en ex-commando Ray Klaassens.
Wildernis van Noorwegen
In No Way Back reizen zestien kandidaten af naar de ruige wildernis van Noorwegen. Daar worden ze getest op mentale veerkracht, strategie en uithoudingsvermogen. Onderweg komen ze langs vier kampen waar ze de keuze krijgen om achter te blijven of verder te gaan naar de finish. Maar zodra ze de keuze hebben gemaakt, is er dus geen weg meer terug.
Geld verdienen
Ieder kamp is geld waard, maar daar krijgen de kandidaten pas antwoord op als ze daar aankomen. De finish is in ieder geval het meeste waard; 50.000 euro. In totaal is er 100.000 euro te verdienen.
Als niemand de finish haalt, dan wordt de 50.000 euro verdeeld onder de overgebleven avonturiers in de kampen. Hoeveel je wint wordt dus pas bekend op de allerlaatste dag.
Ray Klaassens
Ray Klaassens kent inmiddels de klappen van de zweep, want in Kamp van Koningsbrugge begeleidde hij ook al de kandidaten om behoorlijk de grenzen op te zoeken.
“In No Way Back laten we zien dat wat onhaalbaar lijkt, niet onhaalbaar is. We denken vaak dat we fysiek het maximale van ons kunnen hebben bereikt - en besluiten dan om op te geven. Dat is juist een gevolg van onze mentale conditie. Door inzicht te verschaffen in deze struggle en aan te sturen op wilskracht, proberen we de avonturiers in de race te houden. Op een kamp of tot aan de finish. Een enorme uitdaging… voor hen én voor ons,” zegt Ray.
Wanneer is No Way Back te zien op tv?
No Way Back is vanaf zondag 7 januari wekelijks om 20:30 uur te zien op SBS6.
DANK JE SCHATTTquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:12 schreef Speedfight het volgende:
Weet je al wie de kandidaten zijn @:Paul ?
https://indebuurt.nl/amst(...)-no-way-back~343606/quote:Stoppen of doorgaan? Die vraag staat centraal in het nieuwe SBS6-realityprogramma No Way Back, waarin zestien deelnemers in Noorwegen worden getest op mentale veerkracht, strategie en uithoudingsvermogen. Ook de Amsterdamse Dick en Justin gaan het avontuur aan. Prestatie is in handen van Jan Versteegh.
In No Way Back worden deelnemers tijdens een loodzware tocht geconfronteerd met het ultieme dilemma: blijven ze onderweg achter in één van de survivalkampen? Of gaan ze door richting finish? In totaal is er 100.000 euro te verdienen. Geld winnen kan door achterblijven in één van de vier kampen, of de finish halen. Hoeveel een kamp waard is, wordt pas onthuld als de deelnemers aankomen. Wat ze wél al weten, is dat de finish het meeste waard is: 50.000 euro.
Dick (67) wil niet onderdoen voor de jeugd
Dick geniet van zijn pensioen, maar van achter de geraniums zitten is absoluut geen sprake. Japanse vechtsport, motorrijden, salsadansen en zeilen: hij is constant in beweging. Dick is een wereldreiziger en avonturier, een boom van een Amsterdammer die leeft met het hart op de tong. Als iets hem niet aanstaat, zal hij zéker van zich laten horen. In Noorwegen kan hij profijt hebben van zijn praktische skills en levenservaring. Hij is vrijgezel, kan prima alleen zijn en vreest dan ook niet om solo in een kamp te belanden. In de Ardennen heeft Dick survivalervaring opgedaan. Hij zal zijn generatie met trots vertegenwoordigen. Ook omdat hij wil laten zien dat een man van bijna zeventig niet onderdoet voor de jeugd. “Ik vind het razend spannend en heb er het volste vertrouwen in dat ik dit ga afmaken, hopelijk met veel plezier.”
Justin (23) stapt uit zijn gespreide bedje
Justin is een Amsterdamse student die tot voor kort het leven bij de studentenvereniging serieuzer nam dan studeren zelf. Hij is begonnen aan zijn derde studie, maar naar eigen zeggen is hij op een punt beland dat hij het niet meer wil verkloten. Hij wil met dit avontuur aan zichzelf en zijn omgeving bewijzen dat opgeven iets van het verleden is. Hij is gewend aan een gespreid bedje, haat wandelen en houdt van goed eten en zijn acht uur slaap. Dus alles wat hem tijdens zijn reis in Noorwegen ontnomen wordt. Gewapend met enthousiasme en humor is hij vastberaden het avontuur tot het einde vol te houden. Zijn ADHD ziet hij als zijn speciale troef: “Ik ben een soort superhuman, gezegend met veel energie”.
Ja idd! Respectquote:Op zondag 7 januari 2024 20:51 schreef StephanL het volgende:
Mooi landschap.![]()
Wat een beproeving meteen
Ja kansloos meestal dat soort mensen jaquote:Op zondag 7 januari 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! Respect
Al vind ik die sport-niet-wil-geld-voor-muziek vind ik minder
Ja dat is interessant minderquote:Op zondag 7 januari 2024 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja kansloos meestal dat soort mensen ja![]()
Ohh er moeten twee daar twee weken blijvenDat is minder
Ik heb ook niet gekekenquote:Op maandag 8 januari 2024 17:49 schreef Paul het volgende:
Was het de moeite waard?
moet ook nog terugkijken![]()
@:speedfight
Zelfbenoemd frikandellenkoningin van Brabant ook.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:22 schreef StephanL het volgende:
Terrie heeft ook al aan andere programma’s meegedaan.
O.a. mensen kijken.
Ja zag ik ook ja. Ook aan het programma van Joep Deudekom Wie denk je wel dat je bent? heeft ze aan meegedaan. Ze heeft het te pakken.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelfbenoemd frikandellenkoningin van Brabant ook.
Met een eigen nummer zelfs: "Frikan Del Sol" .....
quote:Op maandag 8 januari 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelfbenoemd frikandellenkoningin van Brabant ook.
Met een eigen nummer zelfs: "Frikan Del Sol" .....
Ik heb een kleeeeeeeein stukje gezien gisteren waarvan ze van een brug moesten springen.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:27 schreef Paul het volgende:
Gisteren de eerste 2 gekeken ( @:SPEEDFIGHT WANNEER JIJ)
Vond het wel vermakelijk programma
dat is de 1e aflevering, snel kijken anders is die van uitz gemistquote:Op maandag 15 januari 2024 10:33 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik heb een kleeeeeeeein stukje gezien gisteren waarvan ze van een brug moesten springen.
Gekkenhuis.
Mooie omgeving wel
Oeh goeie!quote:Op maandag 15 januari 2024 10:36 schreef Paul het volgende:
[..]
dat is de 1e aflevering, snel kijken anders is die van uitz gemist
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:48 schreef Speedfight het volgende:
Neejoh, t is op Kijk terug te kijken zie ik
Ja@quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef Paul het volgende:
Heeft er iemand deze serie nog afgekeken?
Ik neem het op en kijk later. Misschien vanavond wel, dan kijk ik ook ALonequote:Op zondag 19 januari 2025 08:46 schreef roos94 het volgende:
Niemand die kijkt?
Ze pakken keurig het ¤0 kistje, hilarisch
Vind dit een stuk leuker dan Alonequote:Op zondag 19 januari 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem het op en kijk later. Misschien vanavond wel, dan kijk ik ook ALone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |