Dit is dit jaar het topic voor No way back Vips, survival in Roemenië, maar ik vrees dat niemand dit kan vinden met de TT van vorig jaar.
Stoorde me gisteren, en ook eerdere afleveringen, vooral aan Janice. Was heel individualistisch bezig. IK wil naar de finale, no matter what. Ze liep regelmatig veel sneller dan de rest. 'Ja Janice, je bent goed!' Hield geen rekening met mensen als Isadee en Dennis die het wat lastiger hadden, maar wel doorgingen.
Gisteren werd ze door Dennis, die de rook had, in het laatste kamp gedumpt. En terecht. Kort daarvoor had ze nog gezegd dat ze zelf liefst Dennis wilde dumpen. Dus, tja, dan kan je de bal terug verwachten.
Van Isadee is het gewoon slim om voor die ene nacht in dit kamp te blijven; kans van 3 op 4 dat het geld oplevert, terwijl er van de laatste 3 maar 2 de finale mogen spelen en 1 dus sws met niets naar huis gaat. De kans dat zij de finale speelt met Tess en Tim als tegenstander is niet zo groot. Verwacht ook niet dat Dennis de finale gaat spelen, hoewel....je weet niet hoe het spel verloopt.