abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211911621
M’n libido is na het stoppen met de pil behoorlijk hoog. Eerst alleen tijdens de eisprong.. inmiddels soms meer dagen.. Zelfs in de meeste suffe man op kantoor vind ik nu wel iets hebben.. 🤨

Tijdens de eisprong zo’n twee dagen bespring ik ze nog net niet en denk alleen maar aan seks en mannen.. Herkenbaar? Neemt dit nog af naarmate je langer bent gestopt met de pil?

En..voelen mannen dit dus altijd?😨
  woensdag 3 januari 2024 @ 23:31:57 #2
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211911633
Moet je nagaan dat je als vrouw je zo hoort te voelen

Dat dit dus normaal is.

Je snapt dat ik faliekant tegen de anticonceptiepil ben.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  woensdag 3 januari 2024 @ 23:36:44 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_211911684
DM's stromen binnen denk ik. Waaronder de mijne :~
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 4 januari 2024 @ 00:06:45 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211911874
hormonenhuishouding tbv voortplanting
doe het niet
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_211911955
Haha dat herken ik zeker! Geen idee of het nog afneemt naarmate je langer gestopt bent met de pil, ik heb het niet zo lang volgehouden :D
Cause there is always a wrong to your right 🎶
  donderdag 4 januari 2024 @ 00:41:10 #6
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211911961
Ik kan je verzekeren
Dat doet het niet.

Dit is hoe het hoort te zijn!

En ik ben er blij mee. Beetje zelfdiscipline is wel nodig natuurlijk, maar verder is dit een top leven.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_211911973
Ja is dit echt normaal? Ik dacht dat ik nu een uitzondering was.. meestal hoor je dit over mannen (ze denken maar aan 1 ding…etc), maar tjonge, ik kan nergens anders aan denken op die momenten. M’n man weet niet wat ie overkomt.😅 Ik vind t vooral lastig dat ik nogal afgeleid wordt tijdens een vergadering door ook maar iéts mannelijks..😑
pi_211911976
O ja ik voel mezelf ook leuker en aantrekkelijker.. voelt best oké, maar zo bewust zijn van alle mannen om me heen iets minder.
  donderdag 4 januari 2024 @ 00:52:32 #9
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211911977
Moet je nagaan dat dat denken over mannen dus komt doordat we als vrouwen allemaal verleid zijn om de pil te slikken
...

Ontzettend ongezond, extreme bijwerkingen.

Maar omdat alle meiden er vanaf hun 16e ongeveer standaard aanzitten, weten we als vrouwen niet beter.
pi_211912172
Ik ben een heel suffe man.
pi_211912255
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 23:30 schreef Flipflop12 het volgende:
M’n libido is na het stoppen met de pil behoorlijk hoog. Eerst alleen tijdens de eisprong.. inmiddels soms meer dagen.. Zelfs in de meeste suffe man op kantoor vind ik nu wel iets hebben.. 🤨

Tijdens de eisprong zo’n twee dagen bespring ik ze nog net niet en denk alleen maar aan seks en mannen.. Herkenbaar? Neemt dit nog af naarmate je langer bent gestopt met de pil?

Oh ja....dat heb ik ook gehad, na het stoppen met de pil schoot het libido omhoog en bleef ook aanhouden zolang ik de pil niet nam.
Ik ga binnenkort een afspraak maken voor sterilisatie. Ik heb al twee kinderen en ben 43, hoef er dus geen meer en wil van die horrormonentroep af.
Life is a highway...let's ride it!
pi_211912438
quote:

Dit is niet gek ja, ik heb zo vaak gehoord dat vrouwen dit hebben na het stoppen met de pil. Veel plezier met het bespringen van je suffe collega's! Geniet er van :D

Mannen voelen dit vaak :) Als ik al even niet gekomen ben bouwt het op en als ik zeer moe ben / gestressed is het minder.
pi_211912449
quote:
3s.gif Op donderdag 4 januari 2024 00:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Moet je nagaan dat dat denken over mannen dus komt doordat we als vrouwen allemaal verleid zijn om de pil te slikken
...

Ontzettend ongezond, extreme bijwerkingen.

Maar omdat alle meiden er vanaf hun 16e ongeveer standaard aanzitten, weten we als vrouwen niet beter.
Ik geloof niet dat dit een mannencomplot is. Waarom zou je als man willen dat de vrouwen laag libido hebben. Als het aan mannen lag zat het omgekeerde standaard in elk theezakje :P
  donderdag 4 januari 2024 @ 08:27:54 #14
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211912516
Heel goed dat hier aandacht voor komt, maar wat ik me afvraag: de anticonceptiepil bestaat al (even opzoeken) sinds de jaren '60: is hier serieus nooit eerder aandacht voor geweest?
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
  donderdag 4 januari 2024 @ 08:55:56 #15
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211912681
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 08:27 schreef Rostrup het volgende:
Heel goed dat hier aandacht voor komt, maar wat ik me afvraag: de anticonceptiepil bestaat al (even opzoeken) sinds de jaren '60: is hier serieus nooit eerder aandacht voor geweest?
Jawel, maar dit wordt niet heel groots opgepakt helaas.

De pil zorgt voor stemmingswisselingen, depressie, trombosebeen en een verlaagd libido bij vrouwen.

En ik geloof dat ik nog niet Lle bijwerkingen heb genoemd
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 09:02:51 #16
441859 crew  Lenny77
pi_211912730
quote:

Ik ben een jaar of 10 geleden een tijdje gestopt met de pil en liep iets later inderdaad ook rond als een bloeddorstige hyena :')
Ik vond het op een bepaald moment zo vervelend dat ik van ellende weer begonnen ben, het leven is rustiger zonder libido :D
Nu ben ik weer een 2-tal maanden geleden gestopt en gelukkig is het nu iets rustiger. Ik merk wel wat verschil maar het is minder hevig dan toen. Ik ben benieuwd hoe het de volgende maanden/cycli gaat gaan.

Het stomme is dat je zonder pil aan andere anticonceptie moet en ik heb daar een bloedhekel aan...
Dus het is kiezen tussen: willen maar niet kunnen of kunnen en niet willen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 09:04:52 #17
441859 crew  Lenny77
pi_211912749
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 08:07 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat dit een mannencomplot is. Waarom zou je als man willen dat de vrouwen laag libido hebben. Als het aan mannen lag zat het omgekeerde standaard in elk theezakje :P
Ik denk niet dat ze dat ermee wil zeggen.
Ik denk eerder aan het stuk dat wij als vrouwen denken: mannen denken aan niets anders terwijl we net hetzelfde zouden zijn als we niet onder de invloed van de pil zitten. Die idd al jong genomen wordt dus je kan je als vrouw eigenlijk niet voorstellen dat je zelf ook die hevigere drang hebt.
pi_211912834
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 09:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze dat ermee wil zeggen.
Ik denk eerder aan het stuk dat wij als vrouwen denken: mannen denken aan niets anders terwijl we net hetzelfde zouden zijn als we niet onder de invloed van de pil zitten. Die idd al jong genomen wordt dus je kan je als vrouw eigenlijk niet voorstellen dat je zelf ook die hevigere drang hebt.
Het is ook een stuk van: we weten niet beter. Ja, als je het jong altijd al slikt, dan ervaar je nooit hoe het anders is.
Maar het is niet dat elke vrouw ervaart wat TS beschrijft, net zoals niet elke man een hoog libido heeft. Maar ik geloof best dat het flink effect heeft. Gewoon de pil afschaffen en meer seks dan :P oh waren er maar andere vormen van anticonceptie....
pi_211912850
Nou dat ja.
Hoe FUNCTIONEREN mannen met dit, als je dit altijd hebt?!
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 09:34:21 #20
441859 crew  Lenny77
pi_211912989
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 09:17 schreef Flipflop12 het volgende:
Nou dat ja.
Ze zullen er wat meer aan gewend zijn?
Of ze functioneren ook niet maar kunnen beter laten lijken van wel :D
pi_211913498
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 09:17 schreef Flipflop12 het volgende:
Nou dat ja.
Ik denk dat je hier geen eerlijk antwoord op moet willen :P

Maar serieus: gewoon durven denken maar er niet naar te handelen :) Opkroppen is niet altijd het beste idee, maar er naar handelen ook niet. En soms vind je wel een uitlaatklep en kan je met een collega leuke plagende gesprekken voeren :)
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 10:41:25 #22
441859 crew  Lenny77
pi_211913535
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:35 schreef verbijstering het volgende:
en kan je met een collega leuke plagende gesprekken voeren :)
Gaat het dan niet alleen nog maar erger worden??
pi_211913605
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gaat het dan niet alleen nog maar erger worden??
Oh dat is een hele goede. Zo ver had ik niet nagedacht. Voor mij werkt een uitlaatklep prima. Maar het kan ook dat in het geval van TS ze dan in no time met die collega verder gaat dan plagen.
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 10:50:11 #24
441859 crew  Lenny77
pi_211913627
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:47 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Oh dat is een hele goede. Zo ver had ik niet nagedacht. Voor mij werkt een uitlaatklep prima. Maar het kan ook dat in het geval van TS ze dan in no time met die collega verder gaat dan plagen.
Ja dat dus.. verscheurde kledij in het kopie-hok :o
pi_211913640
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja dat dus.. verscheurde kledij in het kopie-hok :o
levert wel de beste roddels op!
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 10:54:27 #26
441859 crew  Lenny77
pi_211913669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:51 schreef verbijstering het volgende:

[..]
levert wel de beste roddels op!
En een baby want geen pil meer en midden in de eisprong :o :o :o
pi_211913720
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En een baby want geen pil meer en midden in de eisprong :o :o :o
Dat levert nog betere roddels op.
Maar ook op het werk kan een condoom toch? :P TS moet ze gewoon standaard bij hebben nu.
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 11:01:15 #28
441859 crew  Lenny77
pi_211913732
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:59 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Dat levert nog betere roddels op.
Maar ook op het werk kan een condoom toch? :P TS moet ze gewoon standaard bij hebben nu.
Dat laatste dus.. vanaf nu zwaar voorbereid zijn :P

(condoom :r )
pi_211913739
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:35 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Ik denk dat je hier geen eerlijk antwoord op moet willen :P

Maar serieus: gewoon durven denken maar er niet naar te handelen :) Opkroppen is niet altijd het beste idee, maar er naar handelen ook niet. En soms vind je wel een uitlaatklep en kan je met een collega leuke plagende gesprekken voeren :)
Nee maar echt? Misschien kunnen jullie er mee omgaan omdat je het gewend bent zoals Lenny ook zegt, maar ik niet hoor. Oké ik bespring ze niet maar jee zit ik in een vergadering, denk ik ook opeens aan seks en vind ik m’n mannelijke collega opeens woest aantrekkelijk. Zo mannelijk, en daarom zó aantrekkelijk 🥺 Nooooit gehad echt hoor. Kan m’n aandacht maar moeilijk bij het werk houden op dat moment, en het blijft ook de hele dag (die collega in m’n gedachten en wat als…….)

Ik kan me niet voorstellen dat mannen altijd dat hebben, ik functioneer dan niet op het werk hoor..
pi_211913758
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat laatste dus.. vanaf nu zwaar voorbereid zijn :P

(condoom :r )
Spiraal, voor het zingen de kerk uit?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:02 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]
Nee maar echt? Misschien kunnen jullie er mee omgaan omdat je het gewend bent zoals Lenny ook zegt, maar ik niet hoor. Oké ik bespring ze niet maar jee zit ik in een vergadering, denk ik ook opeens aan seks en vind ik m’n mannelijke collega opeens woest aantrekkelijk. Zo mannelijk, en daarom zó aantrekkelijk 🥺 Nooooit gehad echt hoor. Kan m’n aandacht maar moeilijk bij het werk houden op dat moment, en het blijft ook de hele dag (die collega in m’n gedachten en wat als…….)

Ik kan me niet voorstellen dat mannen altijd dat hebben, ik functioneer dan niet op het werk hoor..
Dit komt wel eens voor, dat je er flink aan denkt, het voor je ziet en dat het blijft hangen. Maar vind je het vervelende gedachtes dan?
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 11:04:41 #31
441859 crew  Lenny77
pi_211913766
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:02 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]

Herkenbaar.. het is in die tijd dat ik ook meer compassie voor mannen heb gekregen.. Ik had het maar een paar dagen, zij elke dag. Wat een helle-leven.
Non stop als een roofdier rondlopen ;(
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 11:05:34 #32
441859 crew  Lenny77
pi_211913777
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:04 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Spiraal, voor het zingen de kerk uit?
Spiraal zijn weer hormonen he, dan gooi je je voordeel weg. En van een koperspiraal bloed je als een rund..
En het zingen is net het leukste :o (plus erg onveilig)
pi_211913794
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Spiraal zijn weer hormonen he, dan gooi je je voordeel weg. En van een koperspiraal bloed je als een rund..
Misschien moet je werkgever sterelisatie bij mannen vergoeden? :P

Volgensmij maakt deze reeks het erger voor TS dan dat we haar helpen
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 11:08:14 #34
441859 crew  Lenny77
pi_211913815
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:06 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Kijk, dat is gesproken *O*
Maar nee, is voor mij niet meer van toepassing. Ik heb maar 2 mannelijke collega's en die zie ik nooit plus die hevige periode is ook alweer lang geleden.
pi_211913818
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:04 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Dit komt wel eens voor, dat je er flink aan denkt, het voor je ziet en dat het blijft hangen. Maar vind je het vervelende gedachtes dan?
Neuh.. niet vervelend maar meer een kwestie van van: niet gewend, werkt verstorend tijdens werken.. toch iets gênant 😅
pi_211913822
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:08 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]
Neuh.. niet vervelend maar meer een kwestie van van: niet gewend, werkt verstorend tijdens werken.. toch iets gênant 😅
Gewoon de gedachten bewaren voor 's avonds wanneer je er wat mee kan :)
Plus - er zijn er genoeg die op het werk even ontspannen hoor.
pi_211913825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:06 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Volgensmij maakt deze reeks het erger voor TS dan dat we haar helpen
Hahaha enigszins wel..🤣🤣🤪
pi_211913845
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:09 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]
Hahaha enigszins wel..🤣🤣🤪
Een fijne werkdag dan vandaag :P
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 11:12:30 #39
441859 crew  Lenny77
pi_211913848
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:12 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Een fijne werkdag dan vandaag :P
Das best gemeen :o

;)
pi_211913870
Ja, vrij normaal.

Dat als ik het app geluidje hoor van mijn vriend ik het ook voel zeg maar.
En niet omdat er geile appjes over en weer gaan. Gewoon goedemorgen of hoe laat ben je klaar met werken.

Stomme fantasieën over random mannen, of achter een dame met een mooie bibs lopen en echt tegen jezelf moeten zeggen dat je niet je blik erop moet laten hangen.

Laatst liep ik door de zaak met mijn neus in de tablet. Waardoor ik ineens voor een man stond. Kijk omhoog in twee erg mooie blauwe ogen. Werd zo rood als een biet. Dat hij dat opmerkte en zo'n glimlachje en een knipoog gaf maakte het er niet beter op ofzo.

Maar al met al is het vooral prettig om een gezond libido te hebben. Ik voel me goed met mezelf en met mijn seksualiteit.
Ik kan mezelf wel tot de orde roepen en mijn concentratie weer richten op waar ik eigenlijk mee bezig was.
pi_211913913
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een hormoonspiraal heeft wel aanzienlijk minder hormonen dan de pil.

Ik had ook aan de pil al een prima libido, maar toen ik gelijktijdig met de pil stopte en de mirena liet zetten, werd het wel nog een stukje heviger. Hoe je ermee dealt, tja. Deels afleiding zoeken voor jezelf, deels accepteren dat het zo is, denk ik?
Your opinion of me is none of my business.
pi_211914163
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:19 schreef Sarasi het volgende:
Ik had ook aan de pil al een prima libido, maar toen ik gelijktijdig met de pil stopte en de mirena liet zetten, werd het wel nog een stukje heviger. Hoe je ermee dealt, tja. Deels afleiding zoeken voor jezelf, deels accepteren dat het zo is, denk ik?
Same here. Ik heb eigenlijk maar kort de pil gebruikt en vanaf mijn 15e heb ik een Kyleena-spiraaltje. Ik weet natuurlijk niet of mijn libido hoger zou zijn als ik geen spiraaltje zou gebruiken, maar denk zelf niet echt dat ik er heel veel van zou merken. Lijkt me eigenlijk ook wel goed, want het is nu ook al niet echt aan de lage kant.

Hoe meer ik over de pil lees, hoe meer ik er ook gewoon tegen ben. De impact op je leven is gewoon echt niet okay. Maar goed, dat is misschien een andere discussie.
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 12:03:33 #43
441859 crew  Lenny77
pi_211914340
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 11:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]
Een hormoonspiraal heeft wel aanzienlijk minder hormonen dan de pil.

Aan de pil heb ik letterlijk GEEN libido. Niets.. een ijsheks is er niets tegen :D
Maar ik heb bv ook wel eens de nuvaring getest en buiten geen libido werd ik zelfs agressief :D
Dus ja.. het is allemaal troep..
pi_211915180
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 12:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Aan de pil heb ik letterlijk GEEN libido. Niets.. een ijsheks is er niets tegen :D
Maar ik heb bv ook wel eens de nuvaring getest en buiten geen libido werd ik zelfs agressief :D
Dus ja.. het is allemaal troep..
Voor jou, dat kan. Gelukkig is dat voor iedereen anders. Mijn menstruatie is echt niet te harden zonder hormonale anticonceptie, dus ik ben er dolblij mee. Voor de pil wilde ik eerst een week lang ieder eens hoofd eraf bijten, dan lag ik vijf dagen met een wit weggetrokken gezicht van de pijn op bed, en dan moest ik een week bijkomen. Had ik nog één week over waarin ik me “normaal” voelde, per maand. De pil maakte dat echt al bizar veel beter, en met m’n mirena voel ik helemaal geen cyclus meer (emotioneel) en ben ik amper tot niet meer ongesteld. Reken daar ook nog eens een kans op zwangerschap bij die lager ligt dan bij een sterilisatie. Voor mij is het echt een wondermiddel. :)
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 13:16:55 #45
441859 crew  Lenny77
pi_211915225
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 13:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]
Voor jou, dat kan. Gelukkig is dat voor iedereen anders. Mijn menstruatie is echt niet te harden zonder hormonale anticonceptie, dus ik ben er dolblij mee. Voor de pil wilde ik eerst een week lang ieder eens hoofd eraf bijten, dan lag ik vijf dagen met een wit weggetrokken gezicht van de pijn op bed, en dan moest ik een week bijkomen. Had ik nog één week over waarin ik me “normaal” voelde, per maand. De pil maakte dat echt al bizar veel beter, en met m’n mirena voel ik helemaal geen cyclus meer (emotioneel) en ben ik amper tot niet meer ongesteld. Reken daar ook nog eens een kans op zwangerschap bij die lager ligt dan bij een sterilisatie. Voor mij is het echt een wondermiddel. :)
Ah bah wat een ellende :o
Het is inderdaad ook voor iedereen anders.. dat maakt het net zo een complexe materie.
Geen one size fits all..
pi_211915659
Met pil had ik ook nog steeds wel een prima libido, maar ik was wel benieuwd hoe ik me zou voelen zonder pil, ook emotioneel gezien enzo (zat vanaf mn 14e aan de pil). Maar vanwege de extreme zin in seks heb ik dat stoppen dus niet zo lang volgehouden :D
Nu heb ik ook de Mirena, ik merk eigenlijk weinig verschil t.o.v. de pil. Nog steeds zin in seks, maar niet op het werk. En beschermd tegen zwangerschap, dat vind ik toch ook wel fijn.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
pi_211915944
Blij dat ik niet de enige ben!

Toch vreemd.. voor ik startte met de pil had ik niet zo’n hoog libido.. na het stoppen wel.
pi_211917085
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 14:23 schreef Flipflop12 het volgende:
Toch vreemd.. voor ik startte met de pil had ik niet zo’n hoog libido.. na het stoppen wel.
Ik weet niet of dat echt vreemd is. Ik ben qua seks nu ook een heel stuk zelfverzekerder dan toen ik met de pil begon. Toen ik 13 was was ik vooral heel nieuwsgierig naar seks, nu heb ik gewoon heel-heel-heel veel zin in seks. Dus ook met een spiraaltje is mijn libido gewoon hoger dan toen. En als mijn libido door het spiraaltje onderdrukt wordt, is het dus eigenlijk nog hoger.
pi_211917390
Hierop inhakend, ik denk er ook over om te stoppen met de pil en over te stappen op een spiraal. Hoe hebben andere dit ervaren?
pi_211917562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 17:00 schreef Pinuts het volgende:
Hierop inhakend, ik denk er ook over om te stoppen met de pil en over te stappen op een spiraal. Hoe hebben andere dit ervaren?
Het laten inbrengen vond ik zeker de eerste keer echt niet okay. Tweede keer was ik iets beter voorbereid en ook iets meer volwassen. Beide keren was ik ongeveer een week misselijk, buikpijn en verloor ik bloed, maar daarna was het ook voorbij. Het voordeel is dat ik niet meer ongesteld ben (maar dat heeft niet iedereen) en dat ik niet iedere avond aan de pil hoef te denken. Ik heb niet heel lang de pil gebruikt, maar ik vind een spiraaltje echt een stuk relaxter.
pi_211917578
Zo erg als jij beschrijft hebben echt lang en na niet alle mannen hoor.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')