Llijkt me niet. Met 96 is het niveau in de eerste ronde nog net aan acceptabel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat de top 32 in de 2e ronde mag beginnen is ook kut.
Hij heeft een wedstrijd meer moeten spelen.
Opschroeven naar 128 en iedereen in ronde 1 starten
Mooizo. Met z’n ‘ik heb een leven’. Decadente lul.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
@:Tagliano is Jermaine, dat krijg je er van
Blijven doneren.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef Coco het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Blijven donerenquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef Coco het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Eenzelfde nobody als ik waarschijnlijk. Dat jullie me nooit, nooit meer vergeten!quote:
Bizar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Littler mag nu gewoon zijn best doen op de Euro Tour en de vloertoernooien om de Matchplay en Grand Prix te halen (lol).
Lekker ladderzat op het podium, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Eenzelfde nobody als ik waarschijnlijk. Dat jullie me nooit, nooit meer vergeten!
Rustig aan, Pieder!
wtfquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef KingRoland het volgende:
ben toch blij dat die mongool van een Phil Taylor niet meer speelt
wat een onsportieve teringhond is dat toch
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Het mooiste moment van dit WK was Peter Wright die de eerste ronde eruit ging
quote:
Oké Yannickquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
@:tjacka is Vincent van der Voort. Tsja.
Have fun morgen met Petraquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga slapen vrienden. Over vier en een half uur de wekker (lol)
Tot…
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Maar dat ging ie nietquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Haha, nee. Dat was ruim Humphries v Cullen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Wednesday January 3 (2000 GMT)quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht ik al maar had ik niet paraat.
1810, maar tien legs meer dan vorig jaar.
Geen idee of het een record is.
Nou nou nou zegquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Maar 8 is toch niet Littler? Er zit nog wit in dat plaatje.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:17 schreef Caland het volgende:
Adam Gawlas
Die ken ik niet
Bijna KINGGOD
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij de Gies. Die kun je niet wegsnijden.
Elke keer als ik die achternaam uitspreek lijkt het alsof ik een binnenmonds braakje leg.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:17 schreef Caland het volgende:
Adam Gawlas
Die ken ik niet
Bijna KINGGOD
Dat verdien ik wel inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gun je het hele jaar 2024 een Vincent van der Voort tagje bij je naam.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Inmiddels is Loek net zo dus als Gawlas op deze foto en Gawlas net zo dik als Loek op de foto.quote:
Flawlasquote:[Op woensdag 3 januari 2024 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Adam Gawlas, het bastaardbroertje van Todd Alquist-genot.
Wat is jouw favoriete TV-serie?quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die Sky-interviewster is een huppelkutje dat je het liefst uit je favoriete TV-serie zou weg willen snijden.
Fantastische pot was datquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Dat was ruim Humphries v Cullen.
De connaisseurs in DRT vergeten de tranen van Cullen nooit meer. Mooiste afsluiting van een kalenderjaar ooit.
Fil was al seniel in z’n laatste 3 jaar, met z’n kutacts (heb je IJslandHuhHuh.gif ook?)quote:
DisplayPort genot.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Wat is jouw favoriete HDMI kabel? @:coco
Eerder, UK Open.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:13 schreef Ronzz het volgende:
Mannen, vrouwen, bedankt voor dit jaar!
Tot over een dag of 345.
Oh, van wie had hij dan gewonnen?quote:
Gedurende de avond sowieso eentje ja, want de schrijver verbeterde hem. Meteen in eerste set ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Pino112 maakte Bray nou een rekenfout of niet?
@3rr0rquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
iemand die daar een gifje van kan maken?
?quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie een echte is hier is maandag gewoon aanwezig in Q-School topic!
Ik ben overdag denk ik vaak op pad, maar ik kom vast even de Leidse wannabe-sterren doorzagen bij de Europese Q-School.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso kom ik kijken, maar niet live, want werk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gohquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen echte.
Dan rekenen we dat als JA.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gedurende de avond sowieso eentje ja, want de schrijver verbeterde hem. Meteen in eerste set ofzo.
Presentquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Present.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk nu al verlekkerd uit naar de sterren van de VTM Darts Academy die eigenlijk gewoon al elk jaar meedoen. En hopen op Andy Baetens natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben overdag denk ik vaak op pad, maar ik kom vast even de Leidse wannabe-sterren doorzagen bij de Europese Q-School.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:24 schreef Szura het volgende:
Hebben we nou al een deelnemerslijst van Kjoeskoel?
quote:Interesseert me geen reet!
Deadline voor inschrijving is nog niet verstreken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:24 schreef Szura het volgende:
Hebben we nou al een deelnemerslijst van Kjoeskoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |