Wel twee keer zwaar gezwijnd dit toernooi.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Meer verdiend kan een titel eigenlijk niet zijn.
The Real Dealquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:14 schreef Wertha het volgende:
39 0185 Wertha Mike De Decker
Godverdomme wat een wanprestatie. Op alle fronten.
Dan nog. Klein woordje was toch wel netjes geweest.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Die is ook niet helemaal weg van het podium, alleen geen WK's meer.
Llijkt me niet. Met 96 is het niveau in de eerste ronde nog net aan acceptabel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat de top 32 in de 2e ronde mag beginnen is ook kut.
Hij heeft een wedstrijd meer moeten spelen.
Opschroeven naar 128 en iedereen in ronde 1 starten
Mooizo. Met z’n ‘ik heb een leven’. Decadente lul.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
@:Tagliano is Jermaine, dat krijg je er van
Blijven doneren.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef Coco het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Blijven donerenquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef Coco het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Eenzelfde nobody als ik waarschijnlijk. Dat jullie me nooit, nooit meer vergeten!quote:
Bizar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Littler mag nu gewoon zijn best doen op de Euro Tour en de vloertoernooien om de Matchplay en Grand Prix te halen (lol).
Lekker ladderzat op het podium, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Eenzelfde nobody als ik waarschijnlijk. Dat jullie me nooit, nooit meer vergeten!
Rustig aan, Pieder!
wtfquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef KingRoland het volgende:
ben toch blij dat die mongool van een Phil Taylor niet meer speelt
wat een onsportieve teringhond is dat toch
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Het mooiste moment van dit WK was Peter Wright die de eerste ronde eruit ging
quote:
Oké Yannickquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef KingRoland het volgende:
ben toch blij dat die mongool van een Phil Taylor niet meer speelt
wat een onsportieve teringhond is dat toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |