Ik ben overdag denk ik vaak op pad, maar ik kom vast even de Leidse wannabe-sterren doorzagen bij de Europese Q-School.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie een echte is hier is maandag gewoon aanwezig in Q-School topic!
Sowieso kom ik kijken, maar niet live, want werk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gohquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen echte.
Dan rekenen we dat als JA.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gedurende de avond sowieso eentje ja, want de schrijver verbeterde hem. Meteen in eerste set ofzo.
Presentquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Present.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk nu al verlekkerd uit naar de sterren van de VTM Darts Academy die eigenlijk gewoon al elk jaar meedoen. En hopen op Andy Baetens natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben overdag denk ik vaak op pad, maar ik kom vast even de Leidse wannabe-sterren doorzagen bij de Europese Q-School.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:24 schreef Szura het volgende:
Hebben we nou al een deelnemerslijst van Kjoeskoel?
quote:Interesseert me geen reet!
Deadline voor inschrijving is nog niet verstreken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:24 schreef Szura het volgende:
Hebben we nou al een deelnemerslijst van Kjoeskoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |