Six. zegt dat het oranje kabeltje in de meterkast van de glasvezel is. Nu wachten op het belletje van KPN.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze er dan aan gaan beginnen. Heb je nergens een kabeltje omhoog steken in huis?
De eitjes zijn ook wat kleinerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:04 schreef Managarm het volgende:
Omdat je bang was dat kippen je tuin zouden omploegen, ik zat gisteren een stuk over kwartels te lezen, die hebben veel minder ruimte nodig in de tuin en geven ook eieren. Daar maak je een ren voor (met dak), je moet ongeveer een vierkante meter per kwartel rekenen.
Je kan kwartels niet laten scharrelen want ze komen niet terug!
https://kwartelshouden.nl/
Oranje is idd KPN (glasvezel), de groene is Ziggo...quote:Op maandag 8 januari 2024 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Six. zegt dat het oranje kabeltje in de meterkast van de glasvezel is. Nu wachten op het belletje van KPN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oranje is idd KPN (glasvezel), de groene is Ziggo...
Want ja, als je een bedrijf hebt dat al 100 een groen logo heeft, en je hebt de tegenhanger die een oranje logo heeft, waarom zou je de kabels dan in die kleuren doen en niet precies andersom?!Bij mij ligt er maar 1 binnen. De ander wilde me meer dan 2000,- facturen om van de straat mijn huis binnen te schieten. Dacht het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
[..]
Want ja, als je een bedrijf hebt dat al 100 een groen logo heeft, en je hebt de tegenhanger die een oranje logo heeft, waarom zou je de kabels dan in die kleuren doen en niet precies andersom?!Want een dag zonder FOK! kan natuurlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Ja, zo zou je het ook kunnen stellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Want een dag zonder FOK! kan natuurlijk niet
Pfff bizar joh, en dat voor nieuwbouwquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bij mij ligt er maar 1 binnen. De ander wilde me meer dan 2000,- facturen om van de straat mijn huis binnen te schieten. Dacht het niet.
[..]
Want ja, als je een bedrijf hebt dat al 100 een groen logo heeft, en je hebt de tegenhanger die een oranje logo heeft, waarom zou je de kabels dan in die kleuren doen en niet precies andersom?!Bij ons is groen Delta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik thuis kijken welke kleur er in mijn huiskamer binnen komtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, groen is kabel, oranje is glasvezel.
Onze Delta glasvezel kabel is groen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, groen is kabel, oranje is glasvezel.
Lekker handig als er ook een Ziggo kabel ligt...quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:41 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Onze Delta glasvezel kabel is groen.
Laat je niet misleiden door de kleur kabel. Ziggo heeft ons stiekum jarenlang analoog geleverd terwijl we voor glasvezel betaalden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Nu wil ik thuis kijken welke kleur er in mijn huiskamer binnen komt
Ziggo levert geen glasvezel....quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:17 schreef Hineni het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de kleur kabel. Ziggo heeft ons stiekum jarenlang analoog geleverd terwijl we voor glasvezel betaalden.
Kwam er achter toen we overstapten naar KPN en de glasvezel niet wilde lukken. Kpn heeft op hun kosten de straat opengebroken en een breuk gefixt. Pas daarna hadden we echt fatsoenlijk internet.
Dat kastje hebben de vorige eigenaren er afgeslooptquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:58 schreef Seven. het volgende:
Plot thickens. Ik dacht, ik kan natuurlijk ook zelf even met KPN bellen. En die wisten mij te vertellen dat er (nog) geen ticket van Odido doorgekomen is.
Bovendien is mij verteld dat we allang een wit glasvezelkastje hebben in de woonkamer. Zo'n kastje hebben wij er in september al afgesloopt. Oplossing: nieuwe aanvragen via mijnaansluiting.nl. Dat kan gerealiseerd worden in mei.
Dus ik hoop nog steeds dat een ticket via Odido sneller gaat...!
Wat gek. Bij mij aansluiting.nl moet je zowel Ziggo als KPN selecteren voor het aansluiten van glasvezel, waarbij het lijkt alsof Ziggo ook een aanbieder is.quote:
Goeie tip, dank!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:03 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Dat kastje hebben de vorige eigenaren er afgesloopt![]()
Als je dat zegt is de kans groot dat ze t gratis weer voor je afmonteren, was hier ook zo. Als je t er zelf af gesloopt hebt niet...
Ziet er verder mooi uit allemaal! Voelt echt alsof het allemaal heel snel is gegaan. Al zal dat voor jullie wellicht anders voelen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |