Ja echt topquote:Op zondag 29 juni 2025 23:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand toevallig de livestream van Defqon gekeken?
Net The Closing zitten kijken, allemaal klassiekers van voornamelijk Wildstylez. Mooi man!
Echt zwaar genoten gister van Defqon Legends.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand toevallig de livestream van Defqon gekeken?
Net The Closing zitten kijken, allemaal klassiekers van voornamelijk Wildstylez. Mooi man!
Eyoo, het feit dat ik 5 maanden later reageer en nog steeds op dezelfde pagina zit, bevestigd je eigen antwoord.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Pwoah, dat is ouderwets. Ik zit tegenwoordig op 1 a 2 per jaar.![]()
Ik plan ook om naar VWAB Festival te gaan in juli. Daarom was ik wat aan het bij lezen op HardTraxx en kwam posts van @:Da_Ripper en @:ReMcOrE tegen, terwijl ik jullie daar vroeger niet heb zien posten. Vanwaar doen jullie dat nu ineens wel?Omdat dit topic niet meer zo actief is misschien?
Zal ik zeker doen als ik je spot! Linksvoorquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Eyoo, het feit dat ik 5 maanden later reageer en nog steeds op dezelfde pagina zit, bevestigd je eigen antwoord.
Vind het 'feesten'-gedeelte op HT tof, beetje de hype delen. Aangemaakt voor Origins en de hype voor VWAB is goed aanwezig...moeilijk veel zin in.
Tik me daar aan Quyxz, ff samen stampje doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |