Lees ff een paar posts terug wat ze naar binnen werkt, daar heb je geen app voor nodig hoorquote:Op woensdag 3 januari 2024 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
Je eetpatroon heeft veel meer effect op afvallen dan sporten. Ik zou een calorietracker app downloaden en daar invullen wat je eet zodat je een beetje inzicht krijgt waar de calorieën inzitten. Veel mensen denken dat ze gezond bezig zijn maar als ze dan eens kritisch kijken naar wat ze eten blijkt het vies tegen te vallen. Het zit ‘m vaak in de kleine dingen.
Nee omdat dit onderwerp momenteel niet van belang meer voor mij is. Er is genoeg advies gegeven, een foto van mijn lichaam voegt niks toe.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:03 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
@:Britneycheers
Je kan wel andere topics openen, maar niet hier reageren?
Is dat:
A) omdat je vergeten bent om een foto te maken?
B) je schaamt je voor de werkelijkheid?
C) het is allemaal getroll?
Optie c dus. Je bent door de mand gevallen. Met je dikke billenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee omdat dit onderwerp momenteel niet van belang meer voor mij is. Er is genoeg advies gegeven, een foto van mijn lichaam voegt niks toe.
ja dat komt omdat je spieren groter wordenquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:32 schreef britneycheers het volgende:
Komt het doordat mijn spieren groter worden?
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee omdat dit onderwerp momenteel niet van belang meer voor mij is. Er is genoeg advies gegeven, een foto van mijn lichaam voegt niks toe.
In principe zal het dan snel gaan, als je dat volhoudt, maar je zult ook een hoop spiermassa verliezen en het risico lopen dat je later weer in je oude eetpatroon valt, waarbij je dus je vetjes weer net zo snel terugkrijgt maar wel spiermassa bent kwijtgeraakt.quote:Op zondag 14 januari 2024 06:30 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja dat komt omdat je spieren groter worden
als je vet wil verbranden dan zul je moeten stoppen met suiker en vet eten/drinken
minimale inname en maximaal verbranden
serieus iedere dag 10km hardlopen en leven op 'n cracker en 'n eitje
je moet er iets voor over hebben, afvallen is honger lijden
euh, nee tochquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:17 schreef Cockwhale het volgende:
maar je zult ook een hoop spiermassa verliezen
In het algemeen ja, maar met het vrijwel eitwitloze dieet dat jij voorstelt zal je spiermassa ook verlies lijden. 1 ei is niks.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
euh, nee toch
je lichaam gebruikt eerst de voeding die in je spijsvertering zit, als daar niks te halen valt schakelt je lichaam over op vetverbranding, is er geen vet meer te vinden dan worden de spieren afgebroken
correct me if im wrong
Als voorzitter van de beoordelingscommissie ben ik het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
D) all of the above.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:03 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
@:Britneycheers
Je kan wel andere topics openen, maar niet hier reageren?
Is dat:
A) omdat je vergeten bent om een foto te maken?
B) je schaamt je voor de werkelijkheid?
C) het is allemaal getroll?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |