abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211987589
quote:
laatste bezoek: 44 minuten, 41 seconden geleden.
Nou, @britneycheers waar blijft die foto?
pi_212017670
@britneycheers
Je kan wel andere topics openen, maar niet hier reageren?
Is dat:
A) omdat je vergeten bent om een foto te maken?
B) je schaamt je voor de werkelijkheid?
C) het is allemaal getroll?
pi_212021333
C
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212021414
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2024 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
Je eetpatroon heeft veel meer effect op afvallen dan sporten. Ik zou een calorietracker app downloaden en daar invullen wat je eet zodat je een beetje inzicht krijgt waar de calorieën inzitten. Veel mensen denken dat ze gezond bezig zijn maar als ze dan eens kritisch kijken naar wat ze eten blijkt het vies tegen te vallen. Het zit ‘m vaak in de kleine dingen.
Lees ff een paar posts terug wat ze naar binnen werkt, daar heb je geen app voor nodig hoor
  zaterdag 13 januari 2024 @ 23:37:23 #80
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212021586
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 20:03 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
@:Britneycheers
Is dat:
Nee omdat dit onderwerp momenteel niet van belang meer voor mij is. Er is genoeg advies gegeven, een foto van mijn lichaam voegt niks toe.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_212022559
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 23:23 schreef over_hedge het volgende:
C
Dus. Dacht het al.
pi_212022561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 23:37 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Nee omdat dit onderwerp momenteel niet van belang meer voor mij is. Er is genoeg advies gegeven, een foto van mijn lichaam voegt niks toe.
Optie c dus. Je bent door de mand gevallen. Met je dikke billen :D
  zondag 14 januari 2024 @ 06:30:57 #83
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212022718
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 22:32 schreef britneycheers het volgende:
Komt het doordat mijn spieren groter worden?
ja dat komt omdat je spieren groter worden
als je vet wil verbranden dan zul je moeten stoppen met suiker en vet eten/drinken
minimale inname en maximaal verbranden
serieus iedere dag 10km hardlopen en leven op 'n cracker en 'n eitje
je moet er iets voor over hebben, afvallen is honger lijden
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212022772
quote:

[..]
:')

Ach, je houdt fok op deze manier levendig. B:)B
  zondag 14 januari 2024 @ 07:31:27 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212022804
Je bent weer zwanger?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212022952
O ja, dat zou een mooi verhaal worden :D leuke plottwist, lekker uitmelken voor aandacht :')
pi_212068767
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 06:30 schreef sturmpie het volgende:

[..]
ja dat komt omdat je spieren groter worden
als je vet wil verbranden dan zul je moeten stoppen met suiker en vet eten/drinken
minimale inname en maximaal verbranden
serieus iedere dag 10km hardlopen en leven op 'n cracker en 'n eitje
je moet er iets voor over hebben, afvallen is honger lijden
In principe zal het dan snel gaan, als je dat volhoudt, maar je zult ook een hoop spiermassa verliezen en het risico lopen dat je later weer in je oude eetpatroon valt, waarbij je dus je vetjes weer net zo snel terugkrijgt maar wel spiermassa bent kwijtgeraakt.
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:32:40 #88
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212069027
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:17 schreef Cockwhale het volgende:
maar je zult ook een hoop spiermassa verliezen
euh, nee toch
je lichaam gebruikt eerst de voeding die in je spijsvertering zit, als daar niks te halen valt schakelt je lichaam over op vetverbranding, is er geen vet meer te vinden dan worden de spieren afgebroken
correct me if im wrong
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212070492
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef sturmpie het volgende:

[..]
euh, nee toch
je lichaam gebruikt eerst de voeding die in je spijsvertering zit, als daar niks te halen valt schakelt je lichaam over op vetverbranding, is er geen vet meer te vinden dan worden de spieren afgebroken
correct me if im wrong
In het algemeen ja, maar met het vrijwel eitwitloze dieet dat jij voorstelt zal je spiermassa ook verlies lijden. 1 ei is niks.
pi_212089110
quote:

[..]
Als voorzitter van de beoordelingscommissie ben ik het er niet mee eens.

Je kan proberen om de extra kilo's er vanaf te neuken. Werkt ook schijnt. Denk dat je gewoon wat chubby bent. Wat misschien helpt is om te gaan hardlopen.
pi_212596944
Het is fantastisch om te horen dat je zo toegewijd bent aan je fitnessroutine! Het kan inderdaad frustrerend zijn wanneer je merkt dat je ondanks al je inspanningen niet het gewenste resultaat bereikt. Het is waar dat spieren meer wegen dan vet, dus het kan zijn dat je door je krachttraining en actieve levensstijl spiermassa hebt opgebouwd, wat je gewicht doet toenemen.

Het strenger volgen van je voedingspatroon kan zeker helpen bij het bereiken van je doelen. Misschien wil je overwegen om je calorie-inname en macronutriënten zoals eiwitten, koolhydraten en vetten nauwlettender te volgen. Het kan ook helpen om te focussen op voedzame voedingsmiddelen en portiegroottes in de gaten te houden.

Een andere suggestie is om te kijken naar eventuele verborgen calorieën in je dieet, zoals drankjes en snacks. Misschien kun je gezondere alternatieven vinden die nog steeds lekker zijn, maar minder calorieën bevatten.

Daarnaast kan het nuttig zijn om een deskundige te raadplegen, zoals een voedingsdeskundige of diëtist, die je kan helpen bij het opstellen van een persoonlijk voedingsplan dat past bij je fitnessdoelen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Jippie op 26-02-2024 17:23:34 ]
pi_212677797
Beperk je calorie inname. Ga bijv.van 2000 naar 1500. Op een gegeven moment is je metabolisme gewend aan de 1500 en dan ga je rustig je calorieën weer aanvullen zonder dat je aankomt en zal je weer naar 1500.

Kijk maar naar reverse diet.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_212683170
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 20:03 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
@:Britneycheers
Is dat:
D) all of the above.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')