Had het niet eens gezien. Done.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:36 schreef Sally het volgende:
Haaii, nieuw topic!
Die kerstdingetjes kunnen nou wel weg, toch...?
Ik zie nog steeds een kerstmuts! Jij kijkt zeker ergens anders naarquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had het niet eens gezien. Done.
Haha, ja ik had er bovenin ook 1 gezetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een kerstmuts! Jij kijkt zeker ergens anders naar
Dat zijn tetten, die mogen best blijvenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een andere muts.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mogguh!quote:
LoLkequote:Op woensdag 3 januari 2024 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een andere muts.
[..]
Mogguh!
Mede mutsenliefhebber!quote:
You know itquote:
Had van jou niks anders verwacht.quote:
Ik schep graag duidelijkheidquote:Op woensdag 3 januari 2024 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Had van jou niks anders verwacht.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik schep graag duidelijkheid
Hey Caesquote:
Ik wel. Ik kreeg zelfs een extra dag omdat ze mijn account niet verlengd haddenquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:40 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
fijn eindejaar gehad? ik heb echt nog een extra dag nodig gehad om bij te komen
Sallykequote:
Echt waar? Een speciale muts?quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een andere muts.
[..]
Mogguh!
Zal jou eens functioneel!quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Een speciale muts?
Sommige mutsen zijn niet echt mooi eigenlijk? Maar wel functioneel en dat is natuurlijk het belangrijkst
Niet de muts voor op je hoofd, lieve schat.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Een speciale muts?
Sommige mutsen zijn niet echt mooi eigenlijk? Maar wel functioneel en dat is natuurlijk het belangrijkst
Sarcasm-alert niet goed afgesteld?quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet de muts voor op je hoofd, lieve schat.
Lieverd toch, hoe kom je erbij dat ik het over hoofdmutsen had?quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet de muts voor op je hoofd, lieve schat.
Omdat jij altijd hard-to-get speeltquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lieverd toch, hoe kom je erbij dat ik het over hoofdmutsen had?
Schijnbaar niet.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sarcasm-alert niet goed afgesteld?
Met jou weet je maar nooit.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lieverd toch, hoe kom je erbij dat ik het over hoofdmutsen had?
Yes yes, you don't get what I meanquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat jij altijd hard-to-get speelt
Zal jou eens gettenquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Yes yes, you don't get what I mean
Haha, lekker spelen
Spelen met Amy.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Yes yes, you don't get what I mean
Haha, lekker spelen
Altijd goedquote:
Ja, aangezien Sally en Koekie niet met ons willen spelen.quote:
Koekie wel met jou maar niet met mijquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, aangezien Sally en Koekie niet met ons willen spelen.
Misschien komt het door de helm.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koekie wel met jou maar niet met mij
Zou toch een veilig gevoel moeten geven...quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien komt het door de helm.
Voor jou ja.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou toch een veilig gevoel moeten geven...
quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Safety Cums First!quote:
Eigenlijk moet je dit als een compliment ervaren. Ik val voor toxic mannen. Sorry Lordquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koekie wel met jou maar niet met mij
positieve insteek welquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dit als een compliment ervaren. Ik val voor toxic mannen. Sorry Lord
Ja zo kan je alles wel verdraaienquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dit als een compliment ervaren. Ik val voor toxic mannen. Sorry Lord
dus eigenlijk ben ik 3e keusquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogen wij toekijken?quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben ik 3e keus
ik speel wel met mezelf!
Ik heb betaald via mijn StigCard!quote:
Dat geloof ik hoor, bedoelde dat je er voor Stig een positieve draai aan gaf. Hopelijk is de realisatie toch de eerste stap naar een niet toxic man, ze schijnen te bestaanquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is wel hoe ik echt in elkaar zit.
Nah ik blijf wel alleen met mijn satisfyer. Blijkbaar ben ik niet gemaakt voor zulke liefdequote:Op woensdag 3 januari 2024 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat geloof ik hoor, bedoelde dat je er voor Stig een positieve draai aan gaf. Hopelijk is de realisatie toch de eerste stap naar een niet toxic man, ze schijnen te bestaan
Ik ben niet giftig!quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Regen gutst hier tegen de ramen. Goede reden binnen te blijven en andere dingen te doe
Mijn insteek is altijd positief.quote:
Zoals wat scorp?quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Regen gutst hier tegen de ramen. Goede reden binnen te blijven en andere dingen te doe
Dat zeggen toxic mensen altijd over zichzelf. Maar geeft niet hoor want ik vind je nog steeds lekker.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mijn insteek is altijd positief.
Oehhhh... Ego boost!quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat zeggen toxic mensen altijd over zichzelf. Maar geeft niet hoor want ik vind je nog steeds lekker.
Complimenten zijn altijd leuk om te horen. Ook al kan ik ze nooit een plek geven.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou als je ego het daarvan moet hebben is het wel treurig
Hoezo geen plek geven?quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Complimenten zijn altijd leuk om te horen. Ook al kan ik ze nooit een plek geven.
Vind het soms ook wel ongemakkelijk.quote:
Ag snoesje toch. Het is pas echt ongemakkelijk als je met mij in een ruimte zou staan :pquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind het soms ook wel ongemakkelijk.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag snoesje toch. Het is pas echt ongemakkelijk als je met mij in een ruimte zou staan :p
Dan rollen er wat tranen vanachter het vizier in z'n helm.quote:
Wel nee hij heeft een hartstikke leuke vriending met samenwoonplannen enzo.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan rollen er wat tranen vanachter het vizier in z'n helm.
Ja, maar toch...quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel nee hij heeft een hartstikke leuke vriending met samenwoonplannen enzo.
Vraag het hem zelf maar eens.quote:
Ik ben in bad gaan zitten, heerlijke warme water om me heen terwijl de regen op t dak tikt.quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben in bad gaan zitten, heerlijke warme water om me heen terwijl de regen op t dak tikt.
Oo dan ist goed. Ik dacht even dat je jonger was. En dan zou het niet oke zijn als ik schunnige opmerkingen maakte. En vandaag ben ik in een schunnigebui.quote:
Hehe, ik ben zelf ook een en al schunnigheid deze week dus try me. Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oo dan ist goed. Ik dacht even dat je jonger was. En dan zou het niet oke zijn als ik schunnige opmerkingen maakte. En vandaag ben ik in een schunnigebui.
35quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hehe, ik ben zelf ook een en al schunnigheid deze week dus try me. Hoe oud ben jij?
Nee, wel een inloopdouchequote:Op woensdag 3 januari 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das n prachtige leeftijd! Ook n bad in huis?;)
Maar een bad heeft de mogelijkheid tot bruisballen enzo..quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zijn eigenlijk beter dan n bad.. veel meer ruimte
Dit is helemaal waar! Ik ga nu het bad laten vollopen! Hopelijk helpt het tegen mn pijnlijke schouder, word er soms zelfs even misselijk vanquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar een bad heeft de mogelijkheid tot bruisballen enzo..
Er bruist wel meer in bad dan.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar een bad heeft de mogelijkheid tot bruisballen enzo..
quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is helemaal waar! Ik ga nu het bad laten vollopen! Hopelijk helpt het tegen mn pijnlijke schouder, word er soms zelfs even misselijk van
Als je er misselijk van word moet je naar de huisarts dat is niet ok..quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is helemaal waar! Ik ga nu het bad laten vollopen! Hopelijk helpt het tegen mn pijnlijke schouder, word er soms zelfs even misselijk van
Dit zegt echt niks zonder foto’squote:Op woensdag 3 januari 2024 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er bruist wel meer in bad dan.
Haha, wie weet volgen die nogquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit zegt echt niks zonder foto’s
quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit zegt echt niks zonder foto’s
Kittens!quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:06 schreef Oriente het volgende:
Andere katje moet dan ook natuurlijk, geen stiefkindjes maken hé
https://imgur.com/a/dtdedrE
Ik zeg wel katers maar ze zijn pas 10 maanden
Hahaha, de Lilac (deze dus) is juist de actievere van de twee, by far zelfs. De witte slaapt meestal en komt af en toe een keer spelen. Die wil vooral heeeel veel knuffelenquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kittens!
Deze andere lijkt wat luier
Knuffelpoezen zijn het leukst!quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hahaha, de Lilac (deze dus) is juist de actievere van de twee, by far zelfs. De witte slaapt meestal en komt af en toe een keer spelen. Die wil vooral heeeel veel knuffelen
Ollie en Billiequote:Op woensdag 3 januari 2024 17:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Knuffelpoezen zijn het leukst!
Hoe heten ze?
Leukleuk! Ik zou ook wel poesjes willen, maar ben te veel weg.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ollie en Billiede grijze Ollie, de witte Billie
Ja dat is lastig, voordeel is wel dat ze prima een dag alleen kunnen zijn i.t.t. honden.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leukleuk! Ik zou ook wel poesjes willen, maar ben te veel weg.
Moest lachenquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leukleuk! Ik zou ook wel poesjes willen, maar ben te veel weg.
Jij hebt poesjes?quote:
Ik ben daar heel goed in.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee slechts 1, wel heel aaibaar.
Meerdere gleuven.quote:
Sow.quote:
Ohquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben daar heel goed in.
En ook andere dingen ermee doen...quote:
Zonder dat witte pak zeker?quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ook andere dingen ermee doen...
Helm blijft op!quote:
En de piemel strak!quote:
En hard!quote:
Het meest belangrijkste.quote:
En praktisch.quote:
Uiteraard!quote:
Daarom altijd rozenblaadjes op de stijve piemel plakken.quote:
Met roze blaadjes zo’n pad van je hals naar je buik naar je piemelquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom altijd rozenblaadjes op de stijve piemel plakken.
Ik maak er een pijl van.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Met roze blaadjes zo’n pad van je hals naar je buik naar je piemel
Leuk idee voor een tattoo.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Met roze blaadjes zo’n pad van je hals naar je buik naar je piemel
Of de piemel?quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet voor mij. Maar als je hem laat zetten wil ik je handje wel vasthouden
Heb al teveel rozen tattoos.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet voor mij. Maar als je hem laat zetten wil ik je handje wel vasthouden
Ik ben nog een blanco canvas.quote:
Een tattoo op de piemel zou je wel sieren.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben nog een blanco canvas.
En dat blijft ook zo
Ja, zeker 3 of 4.quote:
Wat vind je van tattoos bij vrouwen dan?quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben nog een blanco canvas.
En dat blijft ook zo
Zal er een finishvlag op zettenquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een tattoo op de piemel zou je wel sieren.
Ligt aan de vrouw en de tatoeage. Kleintje vind ik nog wel leuk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat vind je van tattoos bij vrouwen dan?
Of de witte helm bij de roze helm.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal er een finishvlag op zetten
quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of de witte helm bij de roze helm.
Is dat een ja?quote:
Nee, geen tatoeages op mijn lijf.quote:
Nou, dan neem ik ook geen piemel tattoo.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, geen tatoeages op mijn lijf.
O dus je knapt af als ik mijn sleeve klaar heb?quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt aan de vrouw en de tatoeage. Kleintje vind ik nog wel leuk.
Twee handen op 1 helm wijquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik ook geen piemel tattoo.
Ik ben er geen fan van nee, maar laat hem dan maar eens zienquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O dus je knapt af als ik mijn sleeve klaar heb?
Is nog niet zo ver. Maar ik wil de geboortebloemen van mijn ouderlijk gezin en mijn opa’s en oma’s individueel op mijn armquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van nee, maar laat hem dan maar eens zien
quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twee handen op 1 helm wij
Niet op mijn roze in ieder geval.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Op wiens helm is nu de vraag?
Dat zeker.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lord moet eerst nog even mee het circuit op
SPEEEEEEEEEED!!!quote:
Samen op de motor lord achterop lekker stevig tegen jou aan?quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lord moet eerst nog even mee het circuit op
Oh ja, dat kan ook nogquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Samen op de motor lord achterop lekker stevig tegen jou aan?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SPEEEEEEEEEED!!!
POOOOOOWWWWEEEEERRRR!!!
Nee, dat is gay.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Samen op de motor lord achterop lekker stevig tegen jou aan?
Whehe, is dat zo?quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al een bromance
Zitten we nog in de ontkenningsfase?quote:
Niet dus.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten we nog in de ontkenningsfase?
quote:
Jaloers?quote:
Bromantisch dus.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bromantisch dus.![]()
Ik laat mezelf wel weer uit
Hahaha, ik had natuurlijk ook niet verwacht dat jij erom kon lachen lieve Modusquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bromantisch dus.![]()
Ik laat mezelf wel weer uit
Moest wel gniffelen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha, ik had natuurlijk ook niet verwacht dat jij erom kon lachen lieve Modus
(Okok, het was ook te slecht, maar ik kan het gewoon niet laten![]()
)
Deze vind ik zoooo leuk mijn hond heeft dit ook wel eens en dan moet ik hem altijd extra vastpakken aan zijn wangetjes ❤❤quote:
Lekker Koekjequote:
Lenny!quote:
LoLkequote:
Jij ook weer hierquote:
Ja ook nog maar eens een keer he?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
[..]
Jij ook weer hier
Ik begroet de coureur met de witte helm.quote:
Zal mij vandaag inhouden.quote:
Brakke Amy?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ook nog maar eens een keer he?
Maar buiten een paar mooie poezen, LoL die weer aan het sletten is en een brakke Amy is er niet zo heel veel aan de gang hier?
* TheStigsDutchCousin tips helmetquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik begroet de coureur met de witte helm.
Is Amy een zuiplap?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Brakke Amy?
[..]
* TheStigsDutchCousin tips helmet
Arme Amyquote:
Ik neem haar mee in mijn bijbelclubje.quote:
Is die weer wezen skiën?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:50 schreef Lenny77 het volgende:
Neeheeee.. brak omdat ze zo een pijn aan de schouder had?
Heb je je pakket al?quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ook nog maar eens een keer he?
Maar buiten een paar mooie poezen, LoL die weer aan het sletten is en een brakke Amy is er niet zo heel veel aan de gang hier?
Toch wel van de Church of SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDD!!!!quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik neem haar mee in mijn bijbelclubje.
Trots op jouquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
ik heb 17 december voor het laatst alcohol gehad, dat valt best mee lijkt me
Ik... euh... ik weet het zelfs niet meer. Heb nog wel eens geproefd aan iets maar ook dat is decennia geledenquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
ik heb 17 december voor het laatst alcohol gehad, dat valt best mee lijkt me
Decenniaquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik... euh... ik weet het zelfs niet meer. Heb nog wel eens geproefd aan iets maar ook dat is decennia geleden
Hoe is het met je schouder??
Ik ben toch al een paar decennia oud??quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Decenniazo oud ben jij helemaal niet!
Schouder is wel beter, voel hem nog wel, maar niet meer allesoverheersend. Zal toch wel een verkeerde beweging gemaakt hebben, en dat terwijl ik zo weinig beweeg!
Ja dat is wel waar, maar dat vergeet ik steeds, want je ziet er nog zo jong uit!quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben toch al een paar decennia oud??
Hopelijk is het snel helemaal weer in orde dan
Urgh... dat snap ik wel.. hoewel ze wel ok lijken te zijn als ik je verhalen zo hoor?quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar dat vergeet ik steeds, want je ziet er nog zo jong uit!
Komt wel goed, straks eerst eens naar de arbo-arts, geen zin in
Zeker, heel erg ok zelfs, het is meer dat ik geen zin heb te vertellen hoe ik me voel enzo. Naja, het is ook maar een half uurtje, dus valt allemaal wel mee, ik ben me aan het aanstellenquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Urgh... dat snap ik wel.. hoewel ze wel ok lijken te zijn als ik je verhalen zo hoor?
Nee nee dat mag je niet denken. Dat is niet aanstellen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker, heel erg ok zelfs, het is meer dat ik geen zin heb te vertellen hoe ik me voel enzo. Naja, het is ook maar een half uurtje, dus valt allemaal wel mee, ik ben me aan het aanstellen
quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee dat mag je niet denken. Dat is niet aanstellen.
Vertellen over gevoel 'hoort' niet op commando te gebeuren dus de afkeer is begrijpelijk.
Komt goed Amyquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar dat vergeet ik steeds, want je ziet er nog zo jong uit!
Komt wel goed, straks eerst eens naar de arbo-arts, geen zin in
quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lenny![]()
Dikke knuffel ik ben weer weg
Daar zou ik ook tegenop zien!!quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker, heel erg ok zelfs, het is meer dat ik geen zin heb te vertellen hoe ik me voel enzo. Naja, het is ook maar een half uurtje, dus valt allemaal wel mee, ik ben me aan het aanstellen
Sallykequote:
En jij ziet dat ook zitten?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, dat ook weer gehad, bedrijfsarts was natuurlijk heel aardig en hij had er wel vertrouwen in. Over 2 weken mag ik alweer 4x4 uur gaan werken.
Klinkt wel als goed nieuws!quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, dat ook weer gehad, bedrijfsarts was natuurlijk heel aardig en hij had er wel vertrouwen in. Over 2 weken mag ik alweer 4x4 uur gaan werken.
Ja hoor! Het is even kijken hoe het gaat, maar op zich hou ik wel van werken en betekent het dat het de goede kant op gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij ziet dat ook zitten?
Btw, goed dat het meeviel!![]()
Houden van werken is niet slecht, alleen niet teveel in 1x willenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor! Het is even kijken hoe het gaat, maar op zich hou ik wel van werken en betekent het dat het de goede kant op gaat.
Ja en dan live op THE HOUR OF MORE POWEEEEEERRRR!!!!!quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch wel van de Church of SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDD!!!!
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en dan live op THE HOUR OF MORE POWEEEEEERRRR!!!!!
Ja in Staphorst.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Keer uit de wagen schreeuwen!
Daar weten ze niet wat snelheid isquote:
Snel kinderen misbruiken ja.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar weten ze niet wat snelheid is
Ja snel kinderen maken.
Simsalabim!quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeg heb jij nu mijn wens al vervult? Ik wacht!
Dan moet ik er helemaal niet zijn, want daar kan ik niet tegenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Snel kinderen misbruiken ja.
Nee, ik ook niet. Maar we kunnen ze wel treiteren.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan moet ik er helemaal niet zijn, want daar kan ik niet tegen
* TheStigsDutchCousin stoomt onder zijn helm
quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar we kunnen ze wel treiteren.
Ja joh, mal volk.quote:
* TheStigsDutchCousin de wagen startquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin de wagen start
Het staat er al. Schele!quote:
Niet snel tevreden jijquote:
Zo ben ik eh.quote:
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:
Ik krijg nog niks.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen.
Blauwe ballenquote:
Ja, is niet fijn.quote:
Ik voel jequote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voel je
Niet je ballen, uiteraard.
wel wat anders daarquote:Op donderdag 4 januari 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voel je
Niet je ballen, uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
Awwww...quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik hou mijn tengeltjes uit de buurt van mannen met een relatie
quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:20 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
wel wat anders daar
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:20 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
wel wat anders daar
Ey, wat doe jij hier?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Lief en sportief.quote:
Zal jou eens beschermen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe het meer uit zelfbescherming
Ben er niet meerquote:
Eenvoudig maar prachtig.quote:
Puzzeke op haar best.quote:
Niet anders gewend!quote:
Gelukkig niet.quote:
Sommige dingen veranderen nietquote:
Sallykequote:
Hey Modus wat leuk dat je weer eens komt , zooow gezellig altijdquote:
LoLkequote:
LET'S DRIVEquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey Modus wat leuk dat je weer eens komt , zooow gezellig altijd, Goedemiddag , goedenavond goedenacht ook alvast
![]()
Zie je hoe gezellig het hier is hahaha hihi
![]()
![]()
Altijd in de diepte hahaha je snapt wat ik bedoel hahahaha![]()
![]()
Van zo'n slowchat word je toch instant blij hahahahaa want het is zo lollig hier met al die unieke grappen , die zie je niet in die andere slowchats hahahaha![]()
![]()
Maar leuk dat je weer je neus liet zien hahahaSommigen steken steken em ergens in ...... snap juhh??? hahahahaa
![]()
Mooiste chat dit , samen met ONZ en R&P hahahaa
![]()
Oh ff edit want het is natuurlijk goedemogguhhh hahahahaHelemaal vergeten hihihi ..maar hier mag dat haha
Nou toedels dan maar weer en tot ooit hahaha![]()
Jij bent een rups?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:28 schreef Sally het volgende:
In het kader van wat anders:
[ afbeelding ]
Lordquote:
Stigs! Nog steeds met 200 door de bocht?quote:
220 deze keerquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Nog steeds met 200 door de bocht?
En dat in die regen...quote:
Zo goed als Max in de regen ben ik nog niet, dus oefenenquote:
Easy peasy.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo goed als Max in de regen ben ik nog niet, dus oefenen
Paaseitjes!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zow. Zal ik nog pepernoten bakken?
Uiteindelijk welquote:
Die koop ik alleen in de winkel en altijd zonder folie. Want wie verzint die priegelfolies. Zin in chocolade trouwensquote:
Priegelfolie moet bij de wet verboden worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die koop ik alleen in de winkel en altijd zonder folie. Want wie verzint die priegelfolies. Zin in chocolade trouwens
Werken voor je lekkernij!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die koop ik alleen in de winkel en altijd zonder folie. Want wie verzint die priegelfolies. Zin in chocolade trouwens
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Priegelen tot je scheel ziet!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werken voor je lekkernij!
En dan eindelijk klaar:quote:
Terechte tantrum volgt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan eindelijk klaar:
"Ik hoef hem niet meer."
En weer terug inpakken.
Whehehe.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh wacht:
[ afbeelding ]
Als Lenny jou niet meer wil koop ik jou van haar overquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Priegelfolie moet bij de wet verboden worden.
Kopen nog wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als Lenny jou niet meer wil koop ik jou van haar over
Wat is dit? De Zuidlaardermarkt?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht wel het één en ander.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nou, ik ga er niet voor werken. Moet ik hem zeker ook nog het hof gaan maken
Ja ga ik met Lenny handjeklappen. Zij zegt: hij is een lieve knul. Ik zeg: ja maar heb je al dat haar gezien. Weetje hoeveel stofzuigwerk. En dan zegt zij weer iets positiefs. En dan komen we tot elkaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat is dit? De Zuidlaardermarkt?
[..]
Ja, ik verwacht wel het één en ander.
Ehhhh... whut?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ga ik met Lenny handjeklappen. Zij zegt: hij is een lieve knul. Ik zeg: ja maar heb je al dat haar gezien. Weetje hoeveel stofzuigwerk. En dan zegt zij weer iets positiefs. En dan komen we tot elkaar.
Ik merk het.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry systemoverload in mijn hoofd
Ik heb de helm weer afgezet... wat een toestandquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:14 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
vergeet niet het ook in je andere SCs te posten![]()
Ohja goedemorgen![]()
bijna vergeten
komt natuurlijk door die helm dan zie ik niks
![]()
maar ik houd hem gewoon op
poweerrrrrr
![]()
![]()
ohnee het is al middag wwhaaaaahahaaaaaaatjes
Goedemiddag
![]()
kuthelm ook altijd
haha kuthelm dat kan heul niet
![]()
het is OF kut OF een helm snapjum
![]()
![]()
![]()
Glitch in de matrix?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geloof me irl ist heel anders
Ik zal er op moeten toeleggen vrees ikquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lennyquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal er op moeten toeleggen vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |