Had het niet eens gezien. Done.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:36 schreef Sally het volgende:
Haaii, nieuw topic!
Die kerstdingetjes kunnen nou wel weg, toch...?
Ik zie nog steeds een kerstmuts! Jij kijkt zeker ergens anders naarquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had het niet eens gezien. Done.
Haha, ja ik had er bovenin ook 1 gezetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een kerstmuts! Jij kijkt zeker ergens anders naar
Dat zijn tetten, die mogen best blijvenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een andere muts.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mogguh!quote:
LoLkequote:Op woensdag 3 januari 2024 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een andere muts.
[..]
Mogguh!
Mede mutsenliefhebber!quote:
You know itquote:
Had van jou niks anders verwacht.quote:
Ik schep graag duidelijkheidquote:Op woensdag 3 januari 2024 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Had van jou niks anders verwacht.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik schep graag duidelijkheid
Hey Caesquote:
Ik wel. Ik kreeg zelfs een extra dag omdat ze mijn account niet verlengd haddenquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:40 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
fijn eindejaar gehad? ik heb echt nog een extra dag nodig gehad om bij te komen
Sallykequote:
Echt waar? Een speciale muts?quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een andere muts.
[..]
Mogguh!
Zal jou eens functioneel!quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Een speciale muts?
Sommige mutsen zijn niet echt mooi eigenlijk? Maar wel functioneel en dat is natuurlijk het belangrijkst
Niet de muts voor op je hoofd, lieve schat.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Een speciale muts?
Sommige mutsen zijn niet echt mooi eigenlijk? Maar wel functioneel en dat is natuurlijk het belangrijkst
Sarcasm-alert niet goed afgesteld?quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet de muts voor op je hoofd, lieve schat.
Lieverd toch, hoe kom je erbij dat ik het over hoofdmutsen had?quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet de muts voor op je hoofd, lieve schat.
Omdat jij altijd hard-to-get speeltquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lieverd toch, hoe kom je erbij dat ik het over hoofdmutsen had?
Schijnbaar niet.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sarcasm-alert niet goed afgesteld?
Met jou weet je maar nooit.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lieverd toch, hoe kom je erbij dat ik het over hoofdmutsen had?
Yes yes, you don't get what I meanquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat jij altijd hard-to-get speelt
Zal jou eens gettenquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Yes yes, you don't get what I mean
Haha, lekker spelen
Spelen met Amy.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Yes yes, you don't get what I mean
Haha, lekker spelen
Altijd goedquote:
Ja, aangezien Sally en Koekie niet met ons willen spelen.quote:
Koekie wel met jou maar niet met mijquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, aangezien Sally en Koekie niet met ons willen spelen.
Misschien komt het door de helm.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koekie wel met jou maar niet met mij
Zou toch een veilig gevoel moeten geven...quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien komt het door de helm.
Voor jou ja.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou toch een veilig gevoel moeten geven...
quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Safety Cums First!quote:
Eigenlijk moet je dit als een compliment ervaren. Ik val voor toxic mannen. Sorry Lordquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koekie wel met jou maar niet met mij
positieve insteek welquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dit als een compliment ervaren. Ik val voor toxic mannen. Sorry Lord
Ja zo kan je alles wel verdraaienquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dit als een compliment ervaren. Ik val voor toxic mannen. Sorry Lord
dus eigenlijk ben ik 3e keusquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogen wij toekijken?quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben ik 3e keus
ik speel wel met mezelf!
Ik heb betaald via mijn StigCard!quote:
Dat geloof ik hoor, bedoelde dat je er voor Stig een positieve draai aan gaf. Hopelijk is de realisatie toch de eerste stap naar een niet toxic man, ze schijnen te bestaanquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is wel hoe ik echt in elkaar zit.
Nah ik blijf wel alleen met mijn satisfyer. Blijkbaar ben ik niet gemaakt voor zulke liefdequote:Op woensdag 3 januari 2024 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat geloof ik hoor, bedoelde dat je er voor Stig een positieve draai aan gaf. Hopelijk is de realisatie toch de eerste stap naar een niet toxic man, ze schijnen te bestaan
Ik ben niet giftig!quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |