Had het niet eens gezien. Done.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:36 schreef Sally het volgende:
Haaii, nieuw topic!
Die kerstdingetjes kunnen nou wel weg, toch...?
Ik zie nog steeds een kerstmuts! Jij kijkt zeker ergens anders naarquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had het niet eens gezien. Done.
Haha, ja ik had er bovenin ook 1 gezetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een kerstmuts! Jij kijkt zeker ergens anders naar
Dat zijn tetten, die mogen best blijvenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een andere muts.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mogguh!quote:
LoLkequote:Op woensdag 3 januari 2024 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een andere muts.
[..]
Mogguh!
Mede mutsenliefhebber!quote:
You know itquote:
Had van jou niks anders verwacht.quote:
Ik schep graag duidelijkheidquote:Op woensdag 3 januari 2024 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Had van jou niks anders verwacht.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik schep graag duidelijkheid
Hey Caesquote:
Ik wel. Ik kreeg zelfs een extra dag omdat ze mijn account niet verlengd haddenquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:40 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
fijn eindejaar gehad? ik heb echt nog een extra dag nodig gehad om bij te komen
Sallykequote:
Echt waar? Een speciale muts?quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een andere muts.
[..]
Mogguh!
Zal jou eens functioneel!quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Een speciale muts?
Sommige mutsen zijn niet echt mooi eigenlijk? Maar wel functioneel en dat is natuurlijk het belangrijkst
Niet de muts voor op je hoofd, lieve schat.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Een speciale muts?
Sommige mutsen zijn niet echt mooi eigenlijk? Maar wel functioneel en dat is natuurlijk het belangrijkst
Sarcasm-alert niet goed afgesteld?quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet de muts voor op je hoofd, lieve schat.
Lieverd toch, hoe kom je erbij dat ik het over hoofdmutsen had?quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet de muts voor op je hoofd, lieve schat.
Omdat jij altijd hard-to-get speeltquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lieverd toch, hoe kom je erbij dat ik het over hoofdmutsen had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |