SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay
[ Bericht 2% gewijzigd door fetX op 01-01-2024 23:08:18 ]
Succesquote:Op maandag 1 januari 2024 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Eerste werkdag bij nieuwe werkgever, gezonde spannings.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zal aan jullie denken als ik in het zwembad ligquote:Op maandag 1 januari 2024 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom was je ontslagen bij je vorige werkgever?quote:Op maandag 1 januari 2024 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Pallets sorteren?quote:Op maandag 1 januari 2024 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 1 januari 2024 22:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[
[..]
Waarom was je ontslagen bij je vorige werkgever?
Hoe kunnen ze eigenlijk dat average na de eerste en tweede pijl al aanpassen? Gaan ze er dan vanuit dat de laatste pijl 1/3e van het gemiddelde oplevert?quote:
Denk dat ze hem dan toch gewoon voor dat aantal pijlen uitrekenen? Dus bij 7 of 8 pijlen ipv per drie.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze eigenlijk dat average na de eerste en tweede pijl al aanpassen? Gaan ze er dan vanuit dat de laatste pijl 1/3e van het gemiddelde oplevert?
tbaquote:Op maandag 1 januari 2024 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/live-scores
2 jan.
Oh en dat dan weer x3, logisch. Dat is eigenlijk hetzelfde als wat ik zeiquote:Op maandag 1 januari 2024 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat ze hem dan toch gewoon voor dat aantal pijlen uitrekenen? Dus bij 7 of 8 pijlen ipv per drie.
Geregeld.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/live-scores
2 jan.
Soms.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar komt deze pot winnaar nog bij.
@Poepz0rquote:Op maandag 1 januari 2024 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Van Gerwen verloren. @:IkGeefEnkelLikes
Idem dito.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vroeg naar bed, morgen 7 uur wekkertje.
Heel mooi.quote:
Lijkt mij ook, ja.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:08 schreef BB-King het volgende:
Littler - Humphries finale naar wij dachten.
Oh ja die penalty.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:08 schreef Szura het volgende:
Zo eventjes Liverpool samenvatting kijken
BBC2 genot zo.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:08 schreef Szura het volgende:
Klein kind die MvG.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:10 schreef Szura het volgende:
Ik weet zeker dat papzak Vinnie met MvG heeft geappt maar ze hebben gewoon niks meer gezegd over het weigeren van een interview
Gakpogodquote:Op maandag 1 januari 2024 23:08 schreef Szura het volgende:
Zou ik ook prima vinden overigens.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Cross kan Littler nog wel eens afstoppen.
Mainstreammedia genot. Lekker eenzijdig berichten!!!quote:Op maandag 1 januari 2024 23:10 schreef Szura het volgende:
Ik weet zeker dat papzak Vinnie met MvG heeft geappt maar ze hebben gewoon niks meer gezegd over het weigeren van een interview
Wordt soberso genot morgen.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Cross kan Littler nog wel eens afstoppen.
Weet ik.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al.
WE geven de schuld aan @:poepz0r
Vorig jaar hadden we tenminste nog Anne-Mariequote:Op maandag 1 januari 2024 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al.
WE geven de schuld aan @:poepz0r
Wat doet die nogquote:Op maandag 1 januari 2024 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Vorig jaar hadden we tenminste nog Anne-Marie
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
''Het bord aanvallen''
[ afbeelding ]
Game Set Matchquote:
https://nos.nl/artikel/25(...)akte-al-bij-ingooienquote:In een taxi verliet hij Alexandra Palace snel na afloop. Van Gerwen was niet alleen diep teleurgesteld, hij voelde zich ook niet lekker. Later liet zijn manager weten dat de Brabander last had van zijn maag. De ziekige Van Gerwen voelde zich alsof hij moest overgeven.
Barney had hem een adresje van de Chinees doorgegeven zeker.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:32 schreef Szura het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)akte-al-bij-ingooien
Weer teveel gourmet lopen vreten op de hotelkamerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat hij niet in orde was leek mij duidelijk, hij gooide echt niks meer op het einde.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:32 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weer teveel gourmet lopen vreten op de hotelkamer
Van Gerwen mentaal en fysiek zwak.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hij niet in orde was leek mij duidelijk, hij gooide echt niks meer op het einde.
Barney inmiddels mentaal en fysiek sterker dan MvG?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Gerwen mentaal en fysiek zwak.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Barney inmiddels mentaal en fysiek sterker dan MvG?
Wij moeten ook overgeven van jou MICHAELquote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik dacht dit eigenlijk al op te merken tijdens het interview vooraf. Ik zag weinig vuur, hij was tam. Keek niet helemaal lekker uit z'n ogen. Heb uiteraard nog snel voordat de wedstrijd begon een grote bet op Williams geplaatst, dus dat is nice. Voor het toernooi wel heel jammer dit. Luke H hoeft nu niet eens zijn best te doen..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hij niet in orde was leek mij duidelijk, hij gooide echt niks meer op het einde.
Krijg je van dat vreten in het HOLLAND TOTO DART KINGS HOUSEquote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij moeten ook overgeven van jou MICHAEL
How can I make this about mequote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik dacht dit eigenlijk al op te merken tijdens het interview vooraf. Ik zag weinig vuur, hij was tam. Keek niet helemaal lekker uit z'n ogen. Heb uiteraard nog snel voordat de wedstrijd begon een grote bet op Williams geplaatst, dus dat is nice. Voor het toernooi wel heel jammer dit. Luke H hoeft nu niet eens zijn best te doen..
Ah nee, om mij gaat het zeker niet. Ik kom met mijn bet niet in de buurt van het geld dat Mike heeft gepakt dit WK, maar ik mag toch een kleine side-note toevoegen. Denk dat iedereen die zijn interview bekeek voorafgaand aan de wedstrijd wist dat het heel moeilijk zou gaan worden.quote:
Jammer dat we nu Luke the Fluke tegen Mike the Puke missenquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit was het slechtste WK-gemiddelde van MvG sinds december 2013 (3-0 winst op Lerchbacher) toen hij 89.13 gooide. En dat terwijl hij nog 100+ gooide tot in de 3e set.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Luke Humphries 103,50
Luke Littler 101,93
Rob Cross 100,70
Chris Dobey 99,84
Dave Chisnall 97,38
Scott Williams 96,32
Michael van Gerwen 93,41
Brendan Dolan 86,45
Waarom doen ze dit tochquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond beginnen we wat later weer
20.45 Rap Krass - Littler
Followed by Williams - Humphries
Dit was zijn debielste WK-nederlaag sinds hij de jeugdfinales nog verloor van James Hubbard en Arron Monk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit was het slechtste WK-gemiddelde van MvG sinds december 2013 (3-0 winst op Lerchbacher) toen hij 89.13 gooide. En dat terwijl hij nog 100+ gooide tot in de 3e set.
In Engeland is het natuurlijk wel een uurtje vroegerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit toch
Dit zijn teringlange potjes
Flink uitbuiken eerst.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit toch
Dit zijn teringlange potjes
Ah onze achteraf postende succesvolle better is er weer. Ook elk jaar een dingetje met jou.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah nee, om mij gaat het zeker niet. Ik kom met mijn bet niet in de buurt van het geld dat Mike heeft gepakt dit WK, maar ik mag toch een kleine side-note toevoegen. Denk dat iedereen die zijn interview bekeek voorafgaand aan de wedstrijd wist dat het heel moeilijk zou gaan worden.
Of is MVG stiekem overgestapt op het Littler-dieetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Barney had hem een adresje van de Chinees doorgegeven zeker.
Sow koekoek. Maandag Q-School een oppeppertje voor je?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed dat dat gore klote WK morgen afgelopen is. Warm bad is zo warm niet meer.
Dat was ook helemaal de vraag niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Autootjes rijden broem broemDit is geen sport.
Bad is nog steeds loeiheet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed dat dat gore klote WK morgen afgelopen is. Warm bad is zo warm niet meer.
Blijven doneren!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bad is nog steeds loeiheet.
Water blijven bijvullen!
Aftertime aidsquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah nee, om mij gaat het zeker niet. Ik kom met mijn bet niet in de buurt van het geld dat Mike heeft gepakt dit WK, maar ik mag toch een kleine side-note toevoegen. Denk dat iedereen die zijn interview bekeek voorafgaand aan de wedstrijd wist dat het heel moeilijk zou gaan worden.
Net was je nog in Budapest. Wat zijn dit allemaal voor schijnbewegingen makkerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het eerste speciaalbiertje wordt gedronken in Jordanië
Tot vanavond vrienden
Wat ga je doen in Jordanie.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot vanavond vrienden
Jij zoekt het wel op hè, van muggen naar strontvliegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot vanavond vrienden
Ik had vier selectiecriteria: nog nooit geweest, warm, geen tijgermuggen en geen oorlog.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij zoekt het wel op hè, van muggen naar strontvliegen.
Vandaag de brouwerijtjes en een beetje Amman verkennenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Jordanie.
(Petra is een echte aanrader.)
Jij hebt het goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag de brouwerijtjes en een beetje Amman verkennen
Morgen de dode zee
Donderdag en vrijdag Petra
Zaterdag en zondag Wadi Rum
Maandag Aqaba
Dinsdag heb ik de boot naar Egypte
Misschien kan er nog iemand wat lekkere wijven posten voor jequote:
Prostaatmelkenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:17 schreef Nober het volgende:
Dankzij 81 honderdtachtigers zijn we weer op koers voor het 180 record van 2023.
-1700 legs gegooid, vijf meer dan vorig jaar
-832 honderdtachtigers, dertien meer dan vorig jaar
Jij zat toch in de Balkan (lol)quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen de dode zee
Maandag Aqaba
Heeft het duidelijk niet in de hand. Hij kan nog veel leren van DRT-moderatorsquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Moderator @:onlogisch maakt een Noord-Korea van de VBL SC
Ik heb weinig te klagen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt het goed voor elkaar.
Tja excuus, was gisteren niet gelegenheid om tijdens de wedstrijd te posten. Overigens bet ik niet zo enorm veel op darts. Wel op tennis, dus daar zou het ''succesvolle better'' dingetje vandaan kunnen komen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah onze achteraf postende succesvolle better is er weer. Ook elk jaar een dingetje met jou.
We hebben hier dan ook wel het geluk dat 90% van de VBL-mongooltjes hier niet meepost.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft het duidelijk niet in de hand. Hij kan nog veel leren van DRT-moderators
Godjezus je bedoelt dat wat hier zit maar tien procent is?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben hier dan ook wel het geluk dat 90% van de VBL-mongooltjes hier niet meepost.
Ik zat ook even in Servië ja, mijn maat en ik wilden tussen Boedapest in ook nog iets anders bezoeken, ook omdat hotels in Boedapest belachelijk duur waren rond Oud en Nieuw.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij zat toch in de Balkan (lol)
Kijk uit voor de vuurpijltjes
DRT maakt altijd pijnlijk duidelijk wie de rotte appels zijn in VBL.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godjezus je bedoelt dat wat hier zit maar tien procent is?Meine Güte
Scheelt natuurlijk voor 99% dat Puk niet meepostquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben hier dan ook wel het geluk dat 90% van de VBL-mongooltjes hier niet meepost.
Bovendien is ruzie maken over welke viesdikke lelijke darter de beste is gewoon ook een beetje sneu. Zie je mensen al ziedend worden omdat die krijsende downie ‘volgens de expected sets’ gewoon had moeten winnen van Williams (lol).
Dode zee ook geweest, vanuit Israel dan, goed voor je huid zeggen ze.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen de dode zee
Maandag Aqaba
Stukje zoutzuur in het warme bad.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk voor 99% dat Puk niet meepost
Ken zo op een tegeltje ditquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
DRT heeft gelukkig gewoon een verstandige base, die zich niet laat gek maken door het klootjesvolk dat het vlaggetje en 'mwuhhh er moet mooi gespeeld worden anders is het stom![]()
![]()
![]()
' als voornaamste gedachten heeft. We maken lol met elkaar, we genieten van de show, we verbazen ons, en laten ons in DRT niet van de wijs brengen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
DRT heeft gelukkig gewoon een verstandige base, die zich niet laat gek maken door het klootjesvolk dat het vlaggetje en 'mwuhhh er moet mooi gespeeld worden anders is het stom![]()
![]()
![]()
' als voornaamste gedachten heeft. We maken lol met elkaar, we genieten van de show, we verbazen ons, en laten ons in DRT niet van de wijs brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2024 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2023 t/m 02-01-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 1688 Szura
02 1458 fetX
03 1446 Dr_Flash
04 1395 Zipportal
05 1338 Bezsen
06 1319 GurneyIsBestOke
07 1251 Frozen-assassin
08 1046 Kopiko
09 1024 Doevelaer
10 1022 Alaphilippe_
11 0716 WheeledWarrior
12 0673 de_boswachter
13 0660 WAvanBuren
14 0619 Coco
15 0593 leolinedance
16 0523 Pino112
17 0445 The_Undertone
18 0420 engine
19 0399 Scorpion_17
20 0397 Mani89
21 0394 wimderon
22 0381 BB-King
23 0377 AllesKaputt
24 0370 Wereldgozer
25 0345 Nober
26 0332 maxi-mus
27 0329 De_Kraam
28 0319 monkyyy
29 0278 Stoorzendert
30 0266 Zorro
31 0254 SlechteWoordgrappen
32 0239 Gehrman
33 0214 Slobeend
34 0199 StephanL
35 0196 Immerdebestebob
36 0192 Mexicanobakker
37 0164 onlogisch
38 0154 Wertha
39 0151 capuchon_jongen
40 0150 Van_Poppel
41 0145 KingRoland
42 0138 DombohetOlifantje1
43 0135 Rnie
43 0135 Tagliano
45 0133 PowerLoungen
46 0124 klaasweetalles
47 0118 heywoodu
48 0115 DeeBee
49 0108 Anneloos
50 0094 Janneke14125?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.dartsrankings.com
Die is als hij vanavond wint wel #1.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht ik wil godverdomme geen derde worden. Dan ben ik Luke The Fluke "Opgekweekt balhaar" Humphries en dat wil ik niet.
We're live now Wayne.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja excuus, was gisteren niet gelegenheid om tijdens de wedstrijd te posten. Overigens bet ik niet zo enorm veel op darts. Wel op tennis, dus daar zou het ''succesvolle better'' dingetje vandaan kunnen komen.
DRT heeft helemaal geen mods nodig.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft het duidelijk niet in de hand. Hij kan nog veel leren van DRT-moderators
Ik zou het niet erg vinden hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht ik wil godverdomme geen derde worden. Dan ben ik Luke The Fluke "Opgekweekt balhaar" Humphries en dat wil ik niet.
Nee van Gerwen, die wil je zijn!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Die is ziek.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee van Gerwen, die wil je zijn!
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee van Gerwen, die wil je zijn!
quote:Interesseert me geen reet!
Ik gaf dan ook geen antwoord op een vraag Hans.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal de vraag niet.
Waarom heb je daar geen zin in? Puur omdat de media dat maximaal uit gaan melken?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
Rob Humphries hier. Alhoewel ik Rob ook een mafklapper vind. Maar beter dan de komende 50 jaar aan moeten horen hoe een 16 jarige een WK won.
Lekker bij de McDrek lopen schransen ipv eten bij de Prigozjin van het Toto Dartkings Teamquote:Zonder tekst en uitleg te geven, verdween Van Gerwen van het WK-podium. Interview-aanvragen sloeg hij af. Al snel gingen er verhalen dat er mogelijk meer aan de hand was, maar het kamp Van Gerwen deed het af als onzin.
Wel was 'MvG' ziekjes, wist het management te melden. Hij had last van buikpijn. De mogelijke boosdoener? Een burger van een bekende restaurantketen. En dat terwijl Van Gerwen dankzij zijn sponsor, net als Van Barneveld, in Londen de beschikking had over een eigen kok.
Hij heeft vast ook geen gebruik gemaakt van mental coach Dirk Marcellis.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-nog-steeds-de-beste
[..]
Lekker bij de McDrek lopen schransen ipv eten bij de Prigozjin van het Toto Dartkings Team. Paar jaar terug ook al lekker dom een coronabesmetting opgelopen door met een paar vetnekken samen te gaan gourmetten, erg professioneel.
Zulke mensen zijn niet te begrijpen. Gewoon mokerdom. TOTO kan beter hun sponsoring gaan stopzetten. Waar doe je het voor.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker bij de McDrek lopen schransen ipv eten bij de Prigozjin van het Toto Dartkings Team. Paar jaar terug ook al lekker dom een coronabesmetting opgelopen door met een paar vetnekken samen te gaan gourmetten, erg professioneel.
Maar toen zagen we al wel de potentie met die fluwelen worp.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 @:wimderon Vier jaar geleden werd Scott Williams nog in de luren gelegd door Thommo.
Dat viel mij ook al op, hij is helemaal kaal, zijn tanden zijn kapot en hij heeft een hele gekke blik in zijn ogen. Bovendien maakt hij allemaal spastische bewegingen met zijn mond en vuist. Gaat dat wel goed?quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Die gasten zijn gemiddeld genomen wel wat minder intelligent natuurlijk. Maar alsnog vind ik dit erg suggestief. Als hij al ziek was, dan kan dat ook gewoon een virus zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
[..]
"Fantastisch", zegt Van Gerwen. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Williams om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gasten zijn gemiddeld genomen wel wat minder intelligent natuurlijk. Maar alsnog vind ik dit erg suggestief. Als hij al ziek was, dan kan dat ook gewoon een virus zijn natuurlijk.
Ja, lijkt me stug dat hij er een toxicologisch onderzoekje tegenaan heeft gegooidquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gasten zijn gemiddeld genomen wel wat minder intelligent natuurlijk. Maar alsnog vind ik dit erg suggestief. Als hij al ziek was, dan kan dat ook gewoon een virus zijn natuurlijk.
Dan eet je later toch nog een keerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
"Fantastisch", zegt Van Gerwen. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Williams om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
"Is dat niet te vroeg?", stelt hij zichzelf de vraag. "Want ik heb daarna alleen nog een Big Mac Menu met grote patat met, cola, kipnuggets en een McFlurry gegeten, dat was het. Het probleem is dat je op een gegeven moment ook niet meer weet wat de juiste voorbereiding is."
De speld?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
"Fantastisch", zegt Van Gerwen. Maar die nieuwe aanpak zet hem ook aan het denken. "Ik heb voor m'n partij tegen Williams om half twee gegeten. Een geweldig lekker kippetje, met groenten en zoete aardappelen. Heerlijk, maar wel al zeven uur voor mijn wedstrijd."
"Is dat niet te vroeg?", stelt hij zichzelf de vraag. "Want ik heb daarna alleen nog een Big Mac Menu met grote patat met, cola, kipnuggets en een McFlurry gegeten, dat was het. Het probleem is dat je op een gegeven moment ook niet meer weet wat de juiste voorbereiding is."
Mokerdomquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Luukgodquote:"Maar hij is nog steeds de beste speler van de wereld", stelt de Engelsman Humphries,"
@Caland deze man kent de ‘een geweldig lekker kippetje’ meme nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan eet je later toch nog een keer![]()
Alsof die kok alleen werkt van 10 ochtend tot 2 middag
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2024 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2023 t/m 02-01-2024
01 1688 Szura
02 1458 fetX
03 1446 Dr_Flash
04 1395 Zipportal
05 1338 Bezsen
06 1319 GurneyIsBestOke
07 1251 Frozen-assassin
08 1046 Kopiko
09 1024 Doevelaer
10 1022 Alaphilippe_
11 0716 WheeledWarrior
12 0673 de_boswachter
13 0660 WAvanBuren
14 0619 Coco
15 0593 leolinedance
16 0523 Pino112
17 0445 The_Undertone
18 0420 engine
19 0399 Scorpion_17
20 0397 Mani89
21 0394 wimderon
22 0381 BB-King
23 0377 AllesKaputt
24 0370 Wereldgozer
25 0345 Nober
26 0332 maxi-mus
27 0329 De_Kraam
28 0319 monkyyy
29 0278 Stoorzendert
30 0266 Zorro
31 0254 SlechteWoordgrappen
32 0239 Gehrman
33 0214 Slobeend
34 0199 StephanL
35 0196 Immerdebestebob
36 0192 Mexicanobakker
37 0164 onlogisch
38 0154 Wertha
39 0151 capuchon_jongen
40 0150 Van_Poppel
41 0145 KingRoland
42 0138 DombohetOlifantje1
43 0135 Rnie
43 0135 Tagliano
45 0133 PowerLoungen
46 0124 klaasweetalles
47 0118 heywoodu
48 0115 DeeBee
49 0108 Anneloos
50 0094 Janneke141Onjuiste reeks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgekeurd.What can change the nature of a man?
Wat een minderwaardig mensquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland deze man kent de ‘een geweldig lekker kippetje’ meme niet
Oh okequote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland deze man kent de ‘een geweldig lekker kippetje’ meme niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
HOAXquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:33 schreef fetX het volgende:
Die gasten zijn gemiddeld genomen wel wat minder intelligent natuurlijk
Downie, kijk eens dom. Ja ho maar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Darts van 15-12-2023 t/m 02-01-2024
01 1715 Szura Michael Smith
02 1578 Dr_Flash Michael van Gerwen
03 1461 fetX Luke Humphries
04 1398 Zipportal Peter Wright
05 1367 Bezsen Gerwyn Price
06 1329 GurneyIsBestOke Nathan Aspinall
07 1283 Frozen-assassin Danny Noppert
08 1078 Kopiko Rob Cross
09 1067 Alaphilippe_ Jonny Clayton
10 1029 Doevelaer Damon Heta
11 0745 WheeledWarrior Dave Chisnall
12 0692 de_boswachter Dirk van Duijvenbode
13 0660 WAvanBuren James Wade
14 0619 Coco Joe Cullen
15 0593 leolinedance Dimitri Van den Bergh
16 0524 Pino112 Ross Smith
17 0469 engine Chris Dobey
18 0445 The_Undertone Stephen Bunting
19 0432 wimderon Ryan Searle
20 0406 Scorpion_17 Andrew Gilding
21 0398 Mani89 Gary Anderson
22 0381 BB-King Gabriel Clemens
23 0377 AllesKaputt Josh Rock
24 0371 Wereldgozer Krzysztof Ratajski
25 0359 maxi-mus Jose De Sousa
26 0350 Nober Martin Schindler
27 0333 De_Kraam Daryl Gurney
28 0319 monkyyy Brendan Dolan
29 0278 Stoorzendert Raymond van Barneveld
30 0276 Zorro Callan Rydz
31 0270 SlechteWoordgrappen Kim Huybrechts
32 0239 Gehrman Madars Razma
33 0227 Mexicanobakker Luke Woodhouse
34 0214 Slobeend Alan Soutar
35 0200 Immerdebestebob Ryan Joyce
36 0199 StephanL Martin Lukeman
37 0165 onlogisch Mike De Decker
37 0165 heywoodu William O'Connor
39 0163 Wertha Ricardo Pietreczko
40 0151 capuchon_jongen Mervyn King
41 0150 Van_Poppel Keane Barry
42 0145 KingRoland Vincent van der Voort
43 0138 DombohetOlifantje1 Simon Whitlock
43 0138 Rnie Adrian Lewis
45 0136 PowerLoungen Gian van Veen
46 0135 Tagliano Martijn Kleermaker
47 0134 klaasweetalles Jim Williams
48 0115 DeeBee Rowby-John Rodriguez
49 0113 Janneke141 Steve Beaton
50 0108 Anneloos Mensur Suljovic@fetX makkelijk derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@onlogischMakkelijk eerste
oh over het hele forum. Ja ik ben ook druk met de Nostra natuurlijkquote:
Hele forum telt mee, daar zijn immers ook activiteiten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh over het hele forum. Ja ik ben ook druk met de Nostra natuurlijk
https://www.pdc.tv/tournaments/calendarquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
is er ergens een overzichtelijke kalender van dartstoernooien? Kan ik even zien wanneer ik weer even een maandje wel Viaplay moet nemen en wanneer ik het wel zonder kan
Stukje Bahrein.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/tournaments/calendar
Ik hoopte dat het niemand zou opvallen.quote:
is dit een replay (of was het nou replyquote:
Leuk gevonden, maar het is een pets op de snuit van @zipportal.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dit een replay (of was het nou reply) van de uitschakeling van The Ferret?
Je bent de laatste tijd wel erg agressief.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk gevonden, maar het is een pets op de snuit van @:zipportal.
Oh dat kan ook nooit kwaadquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk gevonden, maar het is een pets op de snuit van @:zipportal.
Nieuw voornemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel erg agressief.
Doe gewoon iptv en je hebt t alles t hele jaar door.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
is er ergens een overzichtelijke kalender van dartstoernooien? Kan ik even zien wanneer ik weer even een maandje wel Viaplay moet nemen en wanneer ik het wel zonder kan
Het zal de vorige honderden keren waarschijnlijk ook regelmatig gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het niemand zou opvallen.
Maar ik pas alleen al 3x in die dikke pens.
Trouwens... MvG die McDonalds voor zijn partij naar binnen schranst.
Man man man, als ik een berg junkfood eet dan voel ik mij altijd best wel loom.
Dat is toch gewoon een waardeloze voorbereiding op zo'n belangrijke partij.
Dat is waar maar misschien maakt dat wel het het verschil tussen maar 3 wereldtitels of meer.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zal de vorige honderden keren waarschijnlijk ook regelmatig gebeurd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |