quote:Op maandag 8 januari 2024 10:04 schreef Moira het volgende:
Testvraag in de app!Antwoorden voor a.s. woensdag 10:00u
Heeft de Mol een vrijstelling ingeleverd aan het einde van de opdracht met de speeddates?
› Ja = Rian, Tooske, Rosario, Jeroen, Kees, Babs
› Nee = Jip, Anna, Justin, Fons
Oh lekker bezigquote:Op maandag 8 januari 2024 22:42 schreef Cirilico het volgende:
Voor het eerst lig ik er meteen uit. 🤣 Normaal blijft mijn verdachte erin tot en met de finale.
Ach ja, voor alles een eerste keer. 😬 De vragen hoef ik niet te doen tenminste.
Is volgens mij maar 50 punten die je dan mislooptquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:43 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat er testvragen zijn, kom daar nu pas achter
fantastische vraag inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2024 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe testvraag is er
Wie stond en wie zat tijdens de uitleg?
quote:Op maandag 22 januari 2024 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe testvraag is er
Wie stond en wie zat tijdens de uitleg?
Aflevering 4 had geen testquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:05 schreef TLC het volgende:
Ook een 'ligt het aan mij vraag'
volgens mij is er nog geen nieuwe testvraag geweest ?? en het is al donderdag
Rian koos 2 jokers toch?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe testvraag in de app:
Voor welke troef koos de Mol bij Rik tijdens de opdracht “Afwegen”?
- 2 jokers
- 3 jokers
- Een topito
quote:Hier de kandidaten met wat ze kozen en gepakt hebben:
Anna - 3 jokers : -¤ 500,-
Babs - 3 jokers : ¤ 250,-
Fons - Topito : ¤ 0,-
Jeroen - Topito : ¤ 0,-
Kees - 2 jokers : ¤ 0,-
Rian - 2 jokers : ¤ 0,-
Sor - 2 jokers : -¤ 3000,-
Tooske - 3 jokers : 3 jokers
oh ik zet altijd al van te voren inquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:57 schreef Moira het volgende:
Ik las ergens dat je vandaag vóór het begin van de aflevering je punten moet inzetten. De aftelklok in de app loopt tot 20:10u iig
9equote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Moira het volgende:
Willen mensen die in de top 10 staan hier ff delen waar in de top 10 ze staan? Ik vind dat altijd wel leuk om te delen, de top 3 hou ik sowieso al jaren bij
Maximaal te behalen score gehaald volgens mij. Vanaf het begin alle punten op de juiste mol ingezet en ook alle testvragen op de juiste mol ingezet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Moira het volgende:
Willen mensen die in de top 10 staan hier ff delen waar in de top 10 ze staan? Ik vind dat altijd wel leuk om te delen, de top 3 hou ik sowieso al jaren bij
Precies nr 10quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Moira het volgende:
Precies in het jaar zonder bordspel als prijsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:13 schreef libranl het volgende:
[..]
Maximaal te behalen score gehaald volgens mij. Vanaf het begin alle punten op de juiste mol ingezet en ook alle testvragen op de juiste mol ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |