Huh, dan heb ik nét mazzel denk ik. Ook een Samsung uit 2017 en daar lukt het wel opquote:Op zaterdag 6 januari 2024 05:18 schreef DutchBlend het volgende:
Moet eerst een nieuwe telefoon aanschaffen hierminimaal android 9 vereist voor de nieuwe app. Mijn geliefde Samsung uit 2017 kan niet nieuwer draaien dan android 8.
Is het niet altijd tot net voor de executie?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:06 schreef heywoodu het volgende:
Heb je nou tot het einde van de aflevering om punten in te zetten?
Geen idee, meestal vergeet ik om mee te spelen omdat ik vaak uitgesteld kijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:22 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Is het niet altijd tot net voor de executie?
Ja is in de app altijd tot de executiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:06 schreef heywoodu het volgende:
Heb je nou tot het einde van de aflevering om punten in te zetten?
Iedereen geen punten kwijt dus 🤣quote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 10:04 schreef Moira het volgende:
Testvraag in de app!Antwoorden voor a.s. woensdag 10:00u
Heeft de Mol een vrijstelling ingeleverd aan het einde van de opdracht met de speeddates?
› Ja = Rian, Tooske, Rosario, Jeroen, Kees, Babs
› Nee = Jip, Anna, Justin, Fons
Oh lekker bezigquote:Op maandag 8 januari 2024 22:42 schreef Cirilico het volgende:
Voor het eerst lig ik er meteen uit. 🤣 Normaal blijft mijn verdachte erin tot en met de finale.
Ach ja, voor alles een eerste keer. 😬 De vragen hoef ik niet te doen tenminste.
Is volgens mij maar 50 punten die je dan mislooptquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:43 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat er testvragen zijn, kom daar nu pas achter
fantastische vraag inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2024 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe testvraag is er
Wie stond en wie zat tijdens de uitleg?
quote:Op maandag 22 januari 2024 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuwe testvraag is er
Wie stond en wie zat tijdens de uitleg?
Aflevering 4 had geen testquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:05 schreef TLC het volgende:
Ook een 'ligt het aan mij vraag'
volgens mij is er nog geen nieuwe testvraag geweest ?? en het is al donderdag
Rian koos 2 jokers toch?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe testvraag in de app:
Voor welke troef koos de Mol bij Rik tijdens de opdracht “Afwegen”?
- 2 jokers
- 3 jokers
- Een topito
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |