Rob denkt sowieso niet in alternatieven, want hij betaalt al vliegtax, dus koopt het af, zegt iequote:Op maandag 1 januari 2024 11:12 schreef Leandra het volgende: [..] Hoeveel heeft hij privé dan gevlogen en waren dat vluchten waarvoor een redelijk alternatief bestond?
Gezien de 100 miljoen aan vuurwerk die de lucht in ging kunnen ze die taks eenmalig voor hun vakantie wel missen denk ik.quote:
Niet boos, gewoon een beetje zeiken op die sneuneus.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:18 schreef Arth_NL het volgende:
Drie topics over dit non-nieuws.![]()
Heeft boos Nederland nog niets anders gevonden waar ze boos over kunnen zijn op hun vrije dag?
Hij heeft je er niet mee maar wel smileys posten bij je verhaal wat er echt niks mee te maken heeft….quote:Op maandag 1 januari 2024 11:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Niet boos, gewoon een beetje zeiken op die sneuneus.
Vakanties weer geboekt, 35000 vliegkilometers, dus mij heeft ie er niet mee
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hij heeft je er niet mee maar wel smileys posten bij je verhaal wat er echt niks mee te maken heeft….
Ah, je kunt dus wel nonsens beweren dat hij 20 keer per jaar zou vliegen, maar als ik je dan vraag hoevaak hij de afgelopen 3 jaar privé gevlogen heeft dan komt er geen antwoord op mijn vraag maar blijf je er maar omheen praten.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Rob denkt sowieso niet in alternatieven, want hij betaalt al vliegtax, dus koopt het af, zegt ie
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-privevliegtuigen
Als het milieu zo belangrijk is dan ga je nietquote:Op maandag 1 januari 2024 11:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Zijn vriend komt daar vandaan,
Ze zijn op bezoek bij de familie van zijn vriend.
Hadden ze moeten zwemmen dan??
Ik heb geen idee, en waarom is alleen privé relevant dan? Mag de klimaatminister wel voor z'n werk vliegen waar de auto een of trein een alternatief was?quote:Op maandag 1 januari 2024 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je kunt dus wel nonsens beweren dat hij 20 keer per jaar zou vliegen, maar als ik je dan vraag hoevaak hij de afgelopen 3 jaar privé gevlogen heeft dan komt er geen antwoord op mijn vraag maar blijf je er maar omheen praten.
Als je weer geen antwoord op mijn vraag wilt geven hoef je niet meer de moeite te nemen mijn post te quoten en er weer iets anders onder te posten.
Het is relevant omdat jij degene bent die stelt dat hij 20 keer per jaar zou vliegen.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, en waarom is alleen privé relevant dan? Mag de klimaatminister wel voor z'n werk vliegen waar de auto een of trein een alternatief was?
Daar verwees dat linkje naar, maar goed, je blijft maar hameren op z'n privevluchten. Ik volg die gast niet op insta, maar daar valt het vast te vinden.
Nog 1 dan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)atssecretaris-reizen
Dat gaat alleen als iedereen dit doet en dat regel je via de politiek. Wat voor baan heeft jetten nu?quote:Op maandag 1 januari 2024 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als het milieu zo belangrijk is dan ga je niet
Ja ja, dat regel je zeker zo.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat gaat alleen als iedereen dit doet en dat regel je via de politiek. Wat voor baan heeft jetten nu?
Jammer dat je geen antwoord geeft maar wel helemaal volgens mijn verwachtigen.quote:
Bedankt voor je verduidelijking danquote:Op maandag 1 januari 2024 11:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jammer dat je geen antwoord geeft maar wel helemaal volgens mijn verwachtigen.
Jij maakt er 20x per jaar privé van.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is relevant omdat jij degene bent die stelt dat hij 20 keer per jaar zou vliegen.
Je kunt vast ook niet aantonen hoe vaak hij jaarlijks zakelijk vliegt, die vluchten die bij zijn werk horen dus.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jij maakt er 20x per jaar privé van.
Misschien is het 10x, misschien is het 15x, in ieder geval vaak, voor iemand die minder wil vliegen.
Want voor z'n werk mag het wel, vliegen als de trein een optie is?quote:Op maandag 1 januari 2024 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt vast ook niet aantonen hoe vaak hij jaarlijks zakelijk vliegt, die vluchten die bij zijn werk horen dus.
Welk aantal vind je wel passen bij 'minder vliegen'?quote:Op maandag 1 januari 2024 11:36 schreef matthijst het volgende:
Misschien is het 10x, misschien is het 15x, in ieder geval vaak, voor iemand die minder wil vliegen.
0quote:Op maandag 1 januari 2024 11:39 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Welk aantal vind je wel passen bij 'minder vliegen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |