SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent het feit dat moeder dat weet iets?quote:Op maandag 1 januari 2024 09:31 schreef cinsan het volgende:
las op fb , daar had de moeder van regna gezegd dat er vorige week de knock outs en finale gespeeld is , dus al het goed komt dat deze week op tv
vraag ik me ook af , vroeg haar of ze wist wie eruit was en ton had gewonnen , wist ze nietquote:Op maandag 1 januari 2024 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Betekent het feit dat moeder dat weet iets?
Regna thuis?
Klopt! Al zullen ze het wel weer over de hele week spreiden.quote:Op maandag 1 januari 2024 09:31 schreef cinsan het volgende:
las op fb , daar had de moeder van regna gezegd dat er vorige week de knock outs en finale gespeeld is , dus al het goed komt dat deze week op tv
Eduardo kreeg het als ‘kerstcadeautje’ die Regna onder de boom had uitgepakt en voorgelezen. De rest is eigen keus geweest.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef ThijsTH het volgende:
Waarom mochten sommige bewoners (Casper, Melanie, Eduardo etc.) wel familie op bezoek maar anderen zoals Donna niet eigenlijk? Daar snap ik vrij weinig van....
dacht vorige week keer de nieuwe erin , vlak nadat de winnares van de ton weg was dus op dezelfde dagquote:Op maandag 1 januari 2024 12:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Klopt! Al zullen ze het wel weer over de hele week spreiden.
Afgelopen woensdag is er nog een spel gespeeld geloof ik, dat zien we vanavond. Donderdag waren de knock-outs, dat zien we waarschijnlijk di+wo, en vrijdag was de finale, die zien we dan wss do+vr.
En vandaag nieuwe mensen in het huis die we dan volgende week maandag pas zien.
Hoef ik de hele week niet te kijken.quote:
sorru wist niet hoe ik het in spoiler moest zetten , haal het wegquote:Op maandag 1 januari 2024 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoef ik de hele week niet te kijken.
Volgens mij was dat niet dezelfde dag, maar we zullen er nog wel achter komenquote:Op maandag 1 januari 2024 14:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht vorige week keer de nieuwe erin , vlak nadat de winnares van de ton weg was dus op dezelfde dag
Ik zou iig niks zomaar delen dat niet uit te rekenen is op basis van de planning van het programma, vorige maand ging het ook zo in deze einddagen, dus 1+1=2quote:Op maandag 1 januari 2024 14:19 schreef cinsan het volgende:
@:moira, u weet het zo goed wat er allemaal gaat gebeuren deze wee, is de persoon die in de bondgenoten zit of zat en u kent dan al thuis , anders kan u niet zulke info hebben
Wel goedkope melk danquote:Op maandag 1 januari 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
idd nu moeten ze uitkijken met de boodschappen want 2 pakken melk kan je maar zo je plek kosten
Waar kan je t nu terug kijken.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Uitzending van vanavond weer noodgedwongen met commercials moeten terug kijken, NLZIET is weer eens te laat met plaatsen!![]()
Deze week wordt dus weer lekker uitmelkweek want morgen starten de knockouts en donderdag weten we wie de winnaar is, vrijdag nieuwe lichting deelnemers. Net als vorige maand.
Opmerkelijke opmerking van Donna in deze uitzending tegen Casper 'denk maar aan dat leuke/mooie koppie van mij dan wordt je weer vrolijk'...zou ze een beetje vol van zichzelf zijn...?![]()
Leuk dat het faalbondje uit de gevarenzone (leuk voor Cappie, 1 van die andere mogen wel vertrekken) is maar dat kan ook zomaar nog wel eens fout gaan bij de knock-outs.
niet alleen nlziet is laat, op kijk staat de aflevering ook nog niet, liggen ze daar te slapen?quote:Op maandag 1 januari 2024 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Uitzending van vanavond weer noodgedwongen met commercials moeten terug kijken, NLZIET is weer eens te laat met plaatsen!![]()
Deze week wordt dus weer lekker uitmelkweek want morgen starten de knockouts en donderdag weten we wie de winnaar is, vrijdag nieuwe lichting deelnemers. Net als vorige maand.
Opmerkelijke opmerking van Donna in deze uitzending tegen Casper 'denk maar aan dat leuke/mooie koppie van mij dan wordt je weer vrolijk'...zou ze een beetje vol van zichzelf zijn...?![]()
Leuk dat het faalbondje uit de gevarenzone (leuk voor Cappie, 1 van die andere mogen wel vertrekken) is maar dat kan ook zomaar nog wel eens fout gaan bij de knock-outs.
Shut up and leave her alone!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat taalgebruik van Regna vind ik zo irritant
Ze kunnen niet meer laatste worden. Want de nummer 3 en 4 spelen eerst. Bondje die dat verliest moet iemand wegsturen.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Voorkennis?, lekken? zien we deze pas eind vd week?quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voorkennis?, lekken? zien we deze pas eind vd week?
Wat moet een gezellige man met een druk leven in de Loods.. kans op poen 0,0
Geen idee heren,we weten toch ook al wie er uit is met de 100.000.quote:
Nee, Erik 't is al wat ouder, en geen DJ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door spapaars op 02-01-2024 14:56:15 ]
Wel een goede kop.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, Erik 't is al wat ouder, en geen DJ.
[ afbeelding ]
Ah, mooi dat scheelt weer een week kijken naar GTST geouwehoerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Geen idee heren,we weten toch ook al wie er uit is met de 100.000.
Dat was dus ook mijn eerste reactie.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, mooi dat scheelt weer een week kijken naar GTST geouwehoer
Geen probleem @cinsanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:21 schreef cinsan het volgende:
ja mensen ik heb de fout gemaakt om te plaatsen wie die ton heeft gewonnen............................. stupid me
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, Erik 't is al wat ouder, en geen DJ.Zo, die is wel veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Zou wel actie geven, of het wordt een tegenvaller. Die Jorin eist alle aandacht ben ik bang voor.quote:
Ik ben bang de zoveelste nachtkaars.. de DJ Zonder Werk, ff tijd vullen via gratis TV bij JdMquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou wel actie geven, of het wordt een tegenvaller. Die Jorin eist alle aandacht ben ik bang voor.
Heel natuurlijk ... zoals iedereen doetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Donna heeft ook het inhaarzelf Monologen uitgevonden.. de cams kijken mee
Gewoon schatten hoeveel iets is. Degene die het dichtstbij zit wint. Een van her verliezende team wordt naar huis gestemdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap er nog steeds geen zak van...
ja dat dus.. eentje van blauw moet er weg, vast geen lekker meiske of de MooiBoyquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon schatten hoeveel iets is. Degene die het dichtstbij zit wint. Een van her verliezende team wordt naar huis gestemd
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ja dat dus.. eentje van blauw moet er weg, vast geen lekker meiske of de MooiBoy
Nope, Kimmie Lekkerbekje zit er net in, en Melig maakt nog teveel TV met Bootjequote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk de laatste die er bij gekomen is, kim dus maar zou het mooier vinden als ze mel wegsturen.
Kim en Olivier op Mel zou ook goed kunnen.
rattenstreekquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:17 schreef JJ76 het volgende:
Wtf, dit slaat toch nergens op. Hij stemt degene weg waar hij zeker mee in bondje wilde.
Ja dat puntengedoe slaat nergens opquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft een belachelijk raar Showtje.. 3 weken saaispelen en ouwehoeren voor wat punten de laatste ½ week kan alles en iedereen kan ineens voor de ton..
Ja, alleen de laatste weekquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat puntengedoe slaat nergens op
Toch kijkt het lekker weg
Over 13 dagen begint BB weer, en mét streams op videolandquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft een belachelijk raar Showtje.. 3 weken saaispelen en ouwehoeren voor wat punten de laatste ½ week kan alles en iedereen kan ineens voor de ton..
Eerst maar kijken wat dat gaat worden, de laatste BB ging verloren op EJVJLquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 13 dagen begint BB weer, en mét streams op videoland
WIe is engnek?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ik voelde 'm al aankomen... die engnek mag weg
Ik heb niet gekekenquote:
Ohw, dat is jammer, het was niet veel aan, niet veel gemist.. maar uit het kwartetje Blauwquote:
Dank je wel voor deze duidelijk uitlegquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, dat is jammer, het was niet veel aan, niet veel gemist.. maar uit het kwartetje Blauw
Mooiboy
Lekkerbekje 1
Lekkerbekje 2
en Engnek
Moest Engnek weg.. boehoehoee enzo
Met de livestreams verwacht ik meer posten hier dan de commentaren op het tv-programma Bondgenoten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst maar kijken wat dat gaat worden, de laatste BB ging verloren op EJVJL
Ik mag het hopen, tot nu toe is het bedroevendquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de livestreams verwacht ik meer posten hier dan de commentaren op het tv-programma Bondgenoten.
kim moet niks van beau hebben en dat weet melaniequote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:00 schreef freaky40 het volgende:
Olivier exit! En terecht, gast had geen tekst, alleen vage one liners en andere geluiden. Dacht dat ze voor de makkelijkste weg zouden gaan, voor Kim 'last in, first out', maar die moet Melanie nog even jaloers maken met Beau van de Febo dus dat verhaallijntje zit in de pijplijn. Ze zat vanavond in de aflevering ook al zo jaloers te kijken naar het geflikflooi van Beau en Melanie.
Verder wordt het weer een lekkere uitmelkweek.
Nu we de winnaar weten van de finale want deze is uitgelekt staat in ieder geval niets meer in de weg om livestreams te kunnen brengen. Als het al zonder livestreams uit lekt dan maakt dat ook niet meer uit als dat de reden was waarom er geen livestreams bij zijn bij deze show.
maar Boo wil alletwee wel, die heeft door hoe de Hertjes lopen..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
kim moet niks van beau hebben en dat weet melanie
Boo huilde het hardst.. soquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef PunkieePie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Beau op Olivier zou stemmen als dat niet al bepaalt is door regie.
Ze waren toch een onafscheidelijk duo? Olivier reageert ook te laconiek.
Ik lees nu ergens dat Olivier naar huis wilde.quote:
Ahh ja, een "Petertje" was nog mogelijk ja , maar beide Lekkerbekjes die Boo nog wel zien zitten en Boo zelf die zijn harem wel houden wil lijkt me logischerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:15 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik lees nu ergens dat Olivier naar huis wilde.
We zien natuurlijk maar zo'n klein stukje.
Anders is Beau wel echt een matennaaier!
Ze spelen om een ton.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:15 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik lees nu ergens dat Olivier naar huis wilde.
We zien natuurlijk maar zo'n klein stukje.
Anders is Beau wel echt een matennaaier!
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, Erik 't is al wat ouder, en geen DJ.Lijkt wel heel erg op Remko Pasveer nu hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e?? Meer homo's dan hetero's daar! Mn gaydar gaat af bij Joram, Edje, Casper en Beau!! (Bi?)quote:
Begrijp dat wel, Beau heeft toch een dolk in z'n rug gestoken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 00:29 schreef ThijsTH het volgende:
Viel me wel op dat er geen omhelzing van Beau en Olivier was. Toch een beetje gepikeerd?
Ik vermoed een groep op Facebook waar deze Erik ook poste.quote:Op woensdag 3 januari 2024 00:44 schreef Perla het volgende:
[..]
Uit deze " groep " ? En was finale uitgelekt. ?? :-)) welke 2 dan?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 01:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vermoed een groep op Facebook waar deze Erik ook poste.
Weinig van gemerkt de afgelopen weken dat hij daar zat, blijkbaar was het niet interessant genoeg voor de TV uitzending en heeft Jan prive streams zitten kijken blijkbaar...Soms krijg ik het idee dat familie wel mogen mee kijken met streams en dus niet hoeven te wachten op de TV uitzendingen...quote:Op woensdag 3 januari 2024 01:50 schreef Mercedes. het volgende:en Jan zei dat hij had genoten van het uitgesprokene van Ollie.
Het kerstdiner was wel leuk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 02:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt de afgelopen weken dat hij daar zat, blijkbaar was het niet interessant genoeg voor de TV uitzending en heeft Jan prive streams zitten kijken blijkbaar...Soms krijg ik het idee dat familie wel mogen mee kijken met streams en dus niet hoeven te wachten op de TV uitzendingen...
Vast wel iemand die dat uit kan zoeken.Of een doppelganger.quote:Op woensdag 3 januari 2024 03:23 schreef Poesjuh het volgende:
Heeft Beau een tweelingbroer??
Of wanneer is dit eigenlijk opgenomen?
Ik zag hem in nov/december hier in Tilburg fietsen, hij woont bij me om de hoek. Ik begrijp er niets van...
de winnaar is al bekendquote:Op woensdag 3 januari 2024 09:25 schreef Cirilico het volgende:
Vincent heeft ook altijd wat. Altijd smoesjes als hij verliest en altijd zogenaamde aandoeningen. Toen ie de wc moest schoonmaken kon dat niet vanwege zijn smetvrees, zodat hij moest huilen. Ehm dat is dus geen smetvrees. Juist mensen met smetvrees maken van alles schoon. Nu herkende hij weer niemand vanwege zijn faalangst. Is goed met jou, Vince.
Ik ben blij dat Haaien en Slangen onderaan zijn geëindigd. En ik ben uiterst tevreden met het vertrek van Ollie. Arrogante asociale pestkop. Al ben ik wel verbaasd dat Beau op hem gestemd heeft. We krijgen alle gekonkel te zien behalve hoe opvallende beslissingen worden genomen. Ach ja. Aju Olivier.
Ik hoop dat Jorim hem speelt en ook wint. Donna en Wesley gun ik t niet zo. Ik vind ze een beetje ranzig samen. En als Jorim wint, zijn we ook meteen af van al het gebid.
Hopelijk geen Slangen bovenaan. 🤮🤮🤮
Ik had inderdaad al gezien dat je een spoiler geplaatst en weer verwijderd had, maar die ga ik zelf niet opzoeken. 🤣quote:
Sommige dingen wil je vooraf niet weten.quote:
Maakt toch geen zak uit, blijft altijd nog over de manier waarop hij wint, alhoewel dat eigenlijk ook niet boeit als het op dezelfde lamme manier gaat als in cyclus 1quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je vooraf niet weten.
Niet voor jou, maar je moet dergelijke informatie hier niet plaatsen zonder een spoilerwaarschuwing.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maakt toch geen zak uit, blijft altijd nog over de manier waarop hij wint, alhoewel dat eigenlijk ook niet boeit als het op dezelfde lamme manier gaat als in cyclus 1
Dus als ik zeg dat ik t niet ga opzoeken (want wil het niet weten) dan ga jij mij taggen om het alsnog te vertellen?quote:
idd - als het waar is stel ik voor eenquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik t niet ga opzoeken (want wil het niet weten) dan ga jij mij taggen om het alsnog te vertellen?![]()
Ik bedacht nog om niet meer in het topic te kijken, maar ik klikte alsnog op de melding. Lol.
Ach ja. Life goes on. Eens zien of je gelijk hebt (en of je niet trolt )
Op naar volgende maand voor een nieuwe winnaarquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:25 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net de laatste afleveringen bekeken en dacht ik lees effe bij... lees ik ook gelijk dat er al een winnaar bekend is.... dat is een beetje rukkerdefluit...
Grote kans idd dat er van alle categoriën eentje bijzit. er ontbreken nog minstens 4 "soorten"quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
5 mensen erbij de nieuwe cyclus, dus grote kans als er wordt getypecast
mea culpa is mijn foutquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet voor jou, maar je moet dergelijke informatie hier niet plaatsen zonder een spoilerwaarschuwing.
ik spreek u graag na de finalequote:Op woensdag 3 januari 2024 13:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik t niet ga opzoeken (want wil het niet weten) dan ga jij mij taggen om het alsnog te vertellen?![]()
Ik bedacht nog om niet meer in het topic te kijken, maar ik klikte alsnog op de melding. Lol.
Ach ja. Life goes on. Eens zien of je gelijk hebt (en of je niet trolt )
Haha ja dat dan weer wel...quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Op naar volgende maand voor een nieuwe winnaar![]()
Nu wordt over een paar dagen waarschijnlijk dat irritante stukje waarin jekenmenie keihard gilt als een speenvarken vervangen, dus dat is in ieder geval iets positiefs
Febo?? Is toch friettent?! 🤣quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Wel lekker 5 nieuwe, goed voor de dynamiek. Vind de originele groep niet echt spraakmakend genoeg, Jorrit als enige maar die is weggejorist door de Febo, nu zitten er godsdienstwaanzinnige en wat andere laffe gasten waaronder die Daan die zichzelf wel erg serieus neemt iedere keer.
Niet meer doen is niet leuk voor mensen die het niet willen wetenquote:
Ik was alles aan het weghalen maar was veel gequote. Jammer dat je het gezien hebt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:58 schreef Revanches het volgende:
Heel jammer van die spoiler, ik kwam hier graag om even bij te lezen.
Zou je je bericht willen aanpassen? Staan allemaal spoilers in.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:43 schreef Perla het volgende:
[..]
En.. ik hoop dat Beau echt dikke karma krijgt!! Zo, effe mn gal kunnen spuwen..😅😊
Geeft niks, jullie doen ook je best.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was alles aan het weghalen maar was veel gequote. Jammer dat je het gezien hebt.
De Regie is zelf één grote spoilerquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was alles aan het weghalen maar was veel gequote. Jammer dat je het gezien hebt.
Niet iedereen heeft dat gezien en willen het weten.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Regie is zelf één grote spoiler
Ik mis zoiezo de 1ste 4 weken.. ivm Portugal vakansieeequote:Op woensdag 3 januari 2024 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat gezien en willen het weten.
Zet het dan in een spoiler die zijn er niet voor niets.
Ik had het ook niet gehoord of alleen hier gelezen.
Ga jij wel kijken naar BB nu de vorst er aan komt
Maar ik snap het niet, die fout maakte je laatst toch ook al? Waarom doe je het dan toch weer?quote:
wrijf het nog effe in ja , zal nikds meer postenquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, die fout maakte je laatst toch ook al? Waarom doe je het dan toch weer?
Of het nou wel of niet waar is, mensen willen dat helemaal niet weten. De spanning van het finalespel is één van de weinige goede spelelementen die we de afgelopen maanden hebben gezien.
Vind het al heel wat dat we tot nu toe nog geen voorstukjes met het winnende team van de knock-outs hebben gezienquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Regie is zelf één grote spoiler
Niks wrijven, gewoon oprechte nieuwsgierigheid naar waarom je het toch weer een spoiler post als je er eerder al op bent gewezen en toen ook al je fout toegaf.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrijf het nog effe in ja , zal nikds meer posten
O lekker, geniet ervanquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mis zoiezo de 1ste 4 weken.. ivm Portugal vakansieee
Het is toch te verwachten dat vroeg of laat de klad erin komt, met een uitloop van een weekquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Vind het al heel wat dat we tot nu toe nog geen voorstukjes met het winnende team van de knock-outs hebben gezien
o, dat zal bestquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens zien of we van de EO-praktijken van Jorim af zijn straks
Speak for yourself aub. Zijn ook mensen die het wel willen weten 😬quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, die fout maakte je laatst toch ook al? Waarom doe je het dan toch weer?
Of het nou wel of niet waar is, mensen willen dat helemaal niet weten. De spanning van het finalespel is één van de weinige goede spelelementen die we de afgelopen maanden hebben gezien.
Hoezo 2e x ?? 1e finale waren Jennebi en die kleine blonde.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
donna voor de tweede keer voor de ton, mazzelaar
nee zo werkt dat niet, dan vertel je het elkaar maar in pm of wat dan ook maar niet hier de boel gaan verpesten voor mensen die het nog niet willen weten.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:10 schreef Perla het volgende:
[..]
Speak for yourself aub. Zijn ook mensen die het wel willen weten 😬
weet het al hoorquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:10 schreef Perla het volgende:
[..]
oja mijn fout dat was die andere kleinequote:Op woensdag 3 januari 2024 20:13 schreef Perla het volgende:
[..]
Hoezo 2e x ?? 1e finale waren Jennebi en die kleine blonde.
Ik neem aan dat die mensen het eveneens normaal vinden dat spoilers niet in het openbaar verkondigd worden, en dan zelf de moeite doen het op te zoeken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:10 schreef Perla het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de verliezer dit keer ook uit eigen wil vertrekt, het wordt in ieder geval een grote jankpartijquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Tot morgen, het had spannend kunnen worden, maar ja, is het nu niet.
die weet niet wat hij wilquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:39 schreef spapaars het volgende:
Beau was ook weer zo kinds met het vertellen dat hij in het "echte" leven voor Kim zou zijn gegaan ipv van Melanie.
Heeft hij al eerder gezegd en de afspraak met Mel was dat de romance enkel voor IN het huis is. Dat vond Mel in eerste instantie ook.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:39 schreef spapaars het volgende:
Beau was ook weer zo kinds met het vertellen dat hij in het "echte" leven voor Kim zou zijn gegaan ipv van Melanie.
Ze moesten 3 punten per man geven.quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:00 schreef ThijsTH het volgende:
Wat is in godsnaam het nut van 2 en 1 punten geven tov 1 en 0 punten geven?
Ja....en waarom? Gewoon 1 punt de man geven is precies hetzelfde.quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:07 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze moesten 3 punten per man geven.
De puntentelling was allereerst gebaseerd voor een team met 4 mensen omdat een team eigenlijk uit 4 mensen bestaat.quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:10 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja....en waarom? Gewoon 1 punt de man geven is precies hetzelfde.
Nu was de stand Donna 4 Jorim 3 Wesley 2
Dan was het geweest Donna 2 Jorim 1 Wesley 0.....gewoon alles 2 punten lager maar nog steeds dezelfde onderlinge marges.....
* "DE" echte leven ;-)quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:39 schreef spapaars het volgende:
Ah oke, ja dan had het wel verschil gemaakt t.o.v. een 1 en 0 punten syteem.quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:18 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
De puntentelling was allereerst gebaseerd voor een team met 4 mensen omdat een team eigenlijk uit 4 mensen bestaat.
Ze is ook wel super jong hoor en ongelooflijk verliefd. Ik snap het wel een beetje hoe dat zij is op die leeftijd. Slim? Nee.quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:25 schreef Perla het volgende:
En Mel weer suuuuper kinderachtig, aanhankelijk, onzeker, aandachtvragend. Wat vreet die meid energie! Gaan we nog hoop drama van zien..
Jaaa true, En Beau, ouder,heeft wel veel geduld met dr.. maar hij zit ook met andere meiden te sjanzen, wat Mel weer extra onzeker maakt. Vicieuze cirkel zo..quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:26 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze is ook wel super jong hoor en ongelooflijk verliefd. Ik snap het wel een beetje hoe dat zij is op die leeftijd. Slim? Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |