Gaat er misschien toch nog eentje extra worden inderdaadquote:Op zondag 31 december 2023 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit topic gaat iets te hard voor t laatste topic van 2023
Fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 23:37 schreef jcdragon het volgende:
Het was weer prachtig om de TOP2000 met jullie mee te maken. Fijne jaarwisseling!
Fijne jaarwisseling!quote:Op zondag 31 december 2023 23:40 schreef Evenstar het volgende:
Was weer gezellig mensen. Dit jaar was ik lang niet zo actief als ik had gehoopt, maar volgend jaar weer hopelijk een weekje niks doen en op de bank hangen met laptop op schoot
Voor mij was het echt een jaar met hele mooie dingen (droomhuis gekocht in mijn droomland), maar nog geen twee weken na het tekenen overleed mijn moederHoogtepunten en dieptepunten binnen twee weken.
Wees lief voorelkaar! Let goed op de mensen waar je om geeft en heel veel geluk, succes en gezondheid gewenst in 2024!
Jullie ook!quote:Op zondag 31 december 2023 23:40 schreef Evenstar het volgende:
Was weer gezellig mensen. Dit jaar was ik lang niet zo actief als ik had gehoopt, maar volgend jaar weer hopelijk een weekje niks doen en op de bank hangen met laptop op schoot
Voor mij was het echt een jaar met hele mooie dingen (droomhuis gekocht in mijn droomland), maar nog geen twee weken na het tekenen overleed mijn moederHoogtepunten en dieptepunten binnen twee weken.
Wees lief voorelkaar! Let goed op de mensen waar je om geeft en heel veel geluk, succes en gezondheid gewenst in 2024!
Erg leuk inderdaad, laat het volgend jaar dan alleen maar goede dingen brengen!quote:Op zondag 31 december 2023 23:40 schreef Evenstar het volgende:
Te vroeg...quote:Op zondag 31 december 2023 23:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik wens jullie allen een gelukkig en gezond 2024 !
quote:Op zondag 31 december 2023 23:40 schreef Evenstar het volgende:
Voor jullie ook!quote:Op zondag 31 december 2023 23:40 schreef Evenstar het volgende:
U2!quote:Op zondag 31 december 2023 23:40 schreef Maver24 het volgende:
quote:
Je valt in herhalingquote:
Grappig. Hoe doe je dat per topic / reeks?quote:Op zondag 31 december 2023 23:39 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had echt niks beters te doen
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2023 #1 - Gelukkig halfjaar" van 31-12-2023
Jij ook! Tot volgend jaar!quote:Op zondag 31 december 2023 23:40 schreef Maver24 het volgende:
🧐quote:
Kan je links bovenin selecterenquote:Op zondag 31 december 2023 23:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Grappig. Hoe doe je dat per topic / reeks?
quote:Op zondag 31 december 2023 23:39 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had echt niks beters te doen
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2023 #1 - Gelukkig halfjaar" van 31-12-2023
nr / aantal posts / gebruiker
001 1243 Isorden
002 1161 Dagoduck
003 0589 Gretzl
004 0528 Mexicanobakker
005 0436 HamlapjesGewoon 4 volle topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Tijd voor wat muzikale opvoeding in jouw kringen, hoor!quote:Op zondag 31 december 2023 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij die snippet Love of My Life zei de andere zus nu “Starten ze Bohemian Rhapsody nu al”
L O L
O
L
Laffing out loud
Flopshowquote:Op zondag 31 december 2023 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij die snippet Love of My Life zei de andere zus nu “Starten ze Bohemian Rhapsody nu al”
L O L
O
L
Laffing out loud
Nee was een terugblik op de lijstquote:Op zondag 31 december 2023 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
L O L
O
L
Laffing out loud
user-aantallen zijn grijs bij me, misschien omdat ik niet ingelogged ben daar.quote:
Als de Top 2000 uit gaat gaat Antoon, Flemming, Snelle of Davina Michelle of Ed Kroket aan vrees ikquote:
@peaceman zei ooit dat Don Henley was overleden toen hij Glenn Frey bedoelde. Daar wordt ie nog altijd aan herinnerdquote:
Beetje smaakgebonden. Kan heel sfeerverpestend zijn om dan even een groot deel van de stemmers op hun plek te zetten 😶quote:Op zondag 31 december 2023 23:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik miste wat duiding, een analyticus of zo, of: een mening.
Ik ook niet, heb zelf ook beetje zitten klooien tot ik het door hadquote:Op zondag 31 december 2023 23:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
user-aantallen zijn grijs bij me, misschien omdat ik niet ingelogged ben daar.
No Fucking Way.quote:Op zondag 31 december 2023 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Top 2000 uit gaat gaat Antoon, Flemming, Snelle of Davina Michelle of Ed Kroket aan vrees ik
quote:Op zondag 31 december 2023 23:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
@:peaceman zei ooit dat Don Henley was overleden toen hij Glenn Frey bedoelde. Daar wordt ie nog altijd aan herinnerd
Ja ik zie het ook alquote:Op zondag 31 december 2023 23:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb zelf ook beetje zitten klooien tot ik het door had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |