Heel graagquote:Op zondag 31 december 2023 23:04 schreef Isorden het volgende:
Kunnen we hier Master of Puppets mee wisselen?
UItstekelbaars plan!quote:Op zondag 31 december 2023 23:04 schreef Isorden het volgende:
Kunnen we hier Master of Puppets mee wisselen?
Het is geen echte Indie liefhebber maar op zich prima. Wel Muse, Editors, Green Day, Beatles, the kooks (maar ook Ed kroket en Nick en Simon)quote:Op zondag 31 december 2023 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met haar smaak is het behelpen toch?
Prima, ik vrees vooral om naar buiten te gaan met oordoppen inquote:Op zondag 31 december 2023 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Trek je oudejaarsavond een beetje momenteel?
Kunt niet altijd 6 gooienquote:Op zondag 31 december 2023 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen echte Indie liefhebber maar op zich prima. Wel Muse, Editors, Green Day, Beatles, the kooks (maar ook Ed kroket en Nick en Simon)
Daar moet je wel mee uit de voeten kunnenquote:Op zondag 31 december 2023 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen echte Indie liefhebber maar op zich prima. Wel Muse, Editors, Green Day, Beatles, the kooks (maar ook Ed kroket en Nick en Simon)
Sowieso heel dat S&M concertquote:Op zondag 31 december 2023 23:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Deze is ook prachtig, hoewel ik de symfonische versie uit de jaren ‘90 nog mooier vind.
terechte klachtquote:Op zondag 31 december 2023 23:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Begrijp de stemmers gewoon niet.
Dit is toch gewoon echt de beste Metallica niet
Hier zijn we het dan wel weer over eens.quote:Op zondag 31 december 2023 23:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Begrijp de stemmers gewoon niet.
Dit is toch gewoon echt de beste Metallica niet
Mwah.quote:Op zondag 31 december 2023 23:07 schreef Zorro het volgende:
Toch is ie leuk. Maar er zijn toch echt betere Metallica nummers
Je kruipt naar elkaar toe en als je met je kop tegen elkaar knalt ben je tegen elkaar aan gekropenquote:
Daar zijn websites voor. Zoek maar op x en hamster.quote:
Live Killers is sowiesoquote:Op zondag 31 december 2023 22:59 schreef Isorden het volgende:
Bohhh die Live Killers versie is wel echt goed hoor
Volgens mij sowieso nog nooit geluisterd, op de to do list ermee!quote:Op zondag 31 december 2023 23:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Live Killers is sowieso![]()
Lang niet meer gehoord. Binnenkort maar weer eens doen.
Fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga even sociaal doen, fijne jaarwisseling!
U2!quote:Op zondag 31 december 2023 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga even sociaal doen, fijne jaarwisseling!
Ja ik snap het ook niet echtquote:Op zondag 31 december 2023 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Van de hele top 10 heb ik met deze het minste eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |