Ik ben hem nu ook aan het luisteren en dan is die versie van zojuist toch maar matig.quote:Op zondag 31 december 2023 22:59 schreef Isorden het volgende:
Bohhh die Live Killers versie is wel echt goed hoor
quote:Op zondag 31 december 2023 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier hoorde iemand Queen en vroeg zich af of het al 12 uur is.
Typisch
Je vriendin?quote:Op zondag 31 december 2023 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier hoorde iemand Queen en vroeg zich af of het al 12 uur is.
Typisch
Kan ik me eindelijk weer eens concentreren op nuttige dingen.quote:
Nee die heeft wel muzikale kennisquote:
Vorig jaar was het haar zus die hetzelfde deed.quote:
Running in the family?quote:Op zondag 31 december 2023 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was het haar zus die hetzelfde deed.
Het zit in de familie.
Dat denken ze hier al een paar uurquote:Op zondag 31 december 2023 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb het idee dat een paar mensen de klok nog op zomertijd hebben staan en denken dat het al 12 uur is
Met haar smaak is het behelpen toch?quote:Op zondag 31 december 2023 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die heeft wel muzikale kennis
Het moet ergens van betaalt worden.quote:
Child in Time is geweest hé.quote:Op zondag 31 december 2023 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb het idee dat een paar mensen de klok nog op zomertijd hebben staan en denken dat het al 12 uur is
Trek je oudejaarsavond een beetje momenteel?quote:Op zondag 31 december 2023 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die heeft wel muzikale kennis
Kun je toch lekker tegen elkaar kruipen.quote:Op zondag 31 december 2023 23:03 schreef Maver24 het volgende:
Vriendin en ik zijn nu lekker thuis voor de buis top2000 kijken. Het slechte weer helpt ook niet mee. Ik ben ook al 40 😅😅
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |