Lekker doen wat je wilt tochquote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
ben ik verplicht op te blijven tot middennacht?
ik heb eigenlijk zin om op bed te gaan liggen
Gewoon radio aan en laptop mee naar bed.quote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
tis erg verleidelijk wel ja.... hoewel ik dit topic dan wel mis... das wel jammer...quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
Wel nee meid. Ga maar lekker onder de wol.quote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
Ja, niemand mag meer weg!quote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
Je bent verplicht te blijvenquote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
A dream come truequote:
laptop mee of mobielquote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis erg verleidelijk wel ja.... hoewel ik dit topic dan wel mis... das wel jammer...
ow ja dat kan nog wel..... maar dan pak ik de site er wel bij om te luisteren, boven alleen de google homequote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gewoon radio aan en laptop mee naar bed.
mobiel gaat t net te snel voor denk ikquote:
Plaatjes draaien.quote:
nu niet meerquote:Op zondag 31 december 2023 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
mobiel gaat t net te snel voor denk ik
Hoezo? Ik zit altijd mobielquote:Op zondag 31 december 2023 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
mobiel gaat t net te snel voor denk ik
Probleem: de takkeherrie nu en vooral over vijf kwartier.quote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis erg verleidelijk wel ja.... hoewel ik dit topic dan wel mis... das wel jammer...
ik nietquote:
tisser om 11u dan?quote:Op zondag 31 december 2023 21:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Probleem: de takkeherrie nu en vooral over vijf kwartier.
Respect! Dat lukt mij echt niet dezer dagen.quote:
Wij hadden in de familie vroeger een tante die ging op haar eigen verjaardag lekker om acht uur naar bed en de visite bleef dan nog tot elf uurquote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat dus... ben te oud daarvoor denk ikquote:Op zondag 31 december 2023 21:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Respect! Dat lukt mij echt niet dezer dagen.
Ik zit echt alleen maar mobiel op FOK!quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hadden in de familie vroeger een tante die ging op haar eigen verjaardag lekker om acht uur naar bed en de visite bleef dan nog tot elf uur
ow daar heb ik geen last van. ouders en zusje op verjaardagen in de ochtend en hoog uit dat ik savonds kook maar dan zijn ze om 8u uiterlijk wel genoktquote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hadden in de familie vroeger een tante die ging op haar eigen verjaardag lekker om acht uur naar bed en de visite bleef dan nog tot elf uur
Vind ik nog lang.quote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef Evenstar het volgende:
Heb ook echt hekel aan mobiel FOK!en, @:Viv doet bijna niet anders, inclusief modden. Ik geef het meestal op na 10 seconden...
Dan word ik gillend gek van advertenties en zo. Geen auto refresh..quote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit echt alleen maar mobiel op FOK!
De hel inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef Evenstar het volgende:
Heb ook echt hekel aan mobiel FOK!en, @:Viv doet bijna niet anders, inclusief modden. Ik geef het meestal op na 10 seconden...
same, heb wel de desktopweergave want daarop is modden nog wel een beetje te doen...quote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef Evenstar het volgende:
@Vivquote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef Evenstar het volgende:
Het is gewoon zelfkastijding.quote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef Evenstar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |