Lekker doen wat je wilt tochquote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
ben ik verplicht op te blijven tot middennacht?
ik heb eigenlijk zin om op bed te gaan liggen
Gewoon radio aan en laptop mee naar bed.quote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
tis erg verleidelijk wel ja.... hoewel ik dit topic dan wel mis... das wel jammer...quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
Wel nee meid. Ga maar lekker onder de wol.quote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
Ja, niemand mag meer weg!quote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
Je bent verplicht te blijvenquote:Op zondag 31 december 2023 21:39 schreef Nizno het volgende:
A dream come truequote:
laptop mee of mobielquote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis erg verleidelijk wel ja.... hoewel ik dit topic dan wel mis... das wel jammer...
ow ja dat kan nog wel..... maar dan pak ik de site er wel bij om te luisteren, boven alleen de google homequote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gewoon radio aan en laptop mee naar bed.
mobiel gaat t net te snel voor denk ikquote:
Plaatjes draaien.quote:
nu niet meerquote:Op zondag 31 december 2023 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
mobiel gaat t net te snel voor denk ik
Hoezo? Ik zit altijd mobielquote:Op zondag 31 december 2023 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
mobiel gaat t net te snel voor denk ik
Probleem: de takkeherrie nu en vooral over vijf kwartier.quote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis erg verleidelijk wel ja.... hoewel ik dit topic dan wel mis... das wel jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |