staan alle 3 al erg hoog, dus ik vind het geen gewaagde voorspelling eigenlijk.quote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou het graag zien, maar ik verwacht het gezien de wansmaak van Nederland niet
Fijn 2024 en vertrouw er maar op dat alles goed komtquote:Op zondag 31 december 2023 20:45 schreef alpeko het volgende:
Lieve muziekvrienden,
Voelt wel een beetje alsof ik jullie in de steek heb gelaten. Weinig gepost dit jaar. Wel redelijk veel geluisterd. En genoten. Ook van de momenten hier. De otter gifjes gemist. En nog veel andere standaard momenten.
Ik wens jullie nog mooie laatste uren van 2023. En achtbaan jaar voor ons hier. Begonnen met de geboorte van Stef in januari en eindigt op de bank voor zijn moeder met een revalidatie van 6 weken.
Sterkte en gewoon dóórgaan!quote:Op zondag 31 december 2023 20:45 schreef alpeko het volgende:
Lieve muziekvrienden,
Voelt wel een beetje alsof ik jullie in de steek heb gelaten. Weinig gepost dit jaar. Wel redelijk veel geluisterd. En genoten. Ook van de momenten hier. De otter gifjes gemist. En nog veel andere standaard momenten.
Ik wens jullie nog mooie laatste uren van 2023. En achtbaan jaar voor ons hier. Begonnen met de geboorte van Stef in januari en eindigt op de bank voor zijn moeder met een revalidatie van 6 weken.
3 nummers van een artiest in de top 10 zien ik gewoon niet zo snel gebeuren als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
staan alle 3 al erg hoog, dus ik vind het geen gewaagde voorspelling eigenlijk.
remember Ramses, remember Pink Floydquote:Op zondag 31 december 2023 20:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
3 nummers van een artiest in de top 10 zien ik gewoon niet zo snel gebeuren als ik eerlijk ben.
Drummert raakt ze inderdaad goedquote:Op zondag 31 december 2023 20:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Drumgroove heeft er ook zo'n lekkere drive in zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |