Nee hoor, zeker niet.quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 20:45 schreef alpeko het volgende:
Lieve muziekvrienden,
Voelt wel een beetje alsof ik jullie in de steek heb gelaten. Weinig gepost dit jaar. Wel redelijk veel geluisterd. En genoten. Ook van de momenten hier. De otter gifjes gemist. En nog veel andere standaard momenten.
Ik wens jullie nog mooie laatste uren van 2023. En achtbaan jaar voor ons hier. Begonnen met de geboorte van Stef in januari en eindigt op de bank voor zijn moeder met een revalidatie van 6 weken.
Ik zou het graag zien, maar ik verwacht het gezien de wansmaak van Nederland nietquote:Op zondag 31 december 2023 20:44 schreef peaceman het volgende:
Als Mark Knopfler overlijdt voorspel ik 3 nummers van DS in de top 10:
Brothers in arms
Sultans of swing
Telegraph roads
Tot volgend jaar!quote:Op zondag 31 december 2023 20:45 schreef alpeko het volgende:
Lieve muziekvrienden,
Voelt wel een beetje alsof ik jullie in de steek heb gelaten. Weinig gepost dit jaar. Wel redelijk veel geluisterd. En genoten. Ook van de momenten hier. De otter gifjes gemist. En nog veel andere standaard momenten.
Ik wens jullie nog mooie laatste uren van 2023. En achtbaan jaar voor ons hier. Begonnen met de geboorte van Stef in januari en eindigt op de bank voor zijn moeder met een revalidatie van 6 weken.
Goede jaarwisseling gewenst!quote:Op zondag 31 december 2023 20:45 schreef alpeko het volgende:
Lieve muziekvrienden,
Mark doodwensenquote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou het graag zien, maar ik verwacht het gezien de wansmaak van Nederland niet
Ik hoop het vooral voorlopig niet mee te makenquote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou het graag zien, maar ik verwacht het gezien de wansmaak van Nederland niet
quote:Op zondag 31 december 2023 20:45 schreef alpeko het volgende:
Lieve muziekvrienden,
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |