Bedankt voor je gezelligheid n00bie!quote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Mensen, het was me weer zeer aangenaam, lijkt me een puik plan dit volgend jaar weer te doen met jullie.
Een fijne avond gewenst en doe voorzichtig met kniepertjes.
Niet pas in 2024 de A gogo terug kijkenquote:Op zondag 31 december 2023 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ben weer even naar zolder verhuisd, mijn ouders gaan A Gogo kijken.
Nee volgend jaar doe ik rustig aan. Net als ik me dit jaar had voorgenomen. Dus dat zal ook wel weer niks worden.quote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Mensen, het was me weer zeer aangenaam, lijkt me een puik plan dit volgend jaar weer te doen met jullie.
Goed gedaan meid (en dude)!quote:Op zondag 31 december 2023 19:10 schreef hole1988 het volgende:
Dat ging er wild aan toe op de playback plek.
In het kader van: "als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan niks?" Ik snap jequote:
Morgen weer nieuwjaarsrolletjes!quote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Niet te vroeg pieken.quote:Op zondag 31 december 2023 19:10 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Kunnen we spreken van een cumbek?
Hoop dat het nog terug te zien is, soms gaat het er na een week weer af.quote:Op zondag 31 december 2023 19:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Niet pas in 2024 de A gogo terug kijken
Sinds 2012 al inderdaadquote:Op zondag 31 december 2023 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
In The End staat toch langer in de top 2000 dan dat de zanger overleden is?
quote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Minder dan voorgaande jaren.quote:Op zondag 31 december 2023 19:11 schreef asco het volgende:
256 topics, hebben jullie je best gedaan?
Ik vind daar wel wat vanquote:Op zondag 31 december 2023 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet niet wat ik van Shallow op plek 43 moet vinden.
Fijne jaarwisseling, wees geen rundquote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Te laag.quote:Op zondag 31 december 2023 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet niet wat ik van Shallow op plek 43 moet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |