Neequote:
Gelukkig niet 19 dagen ernaquote:Op zondag 31 december 2023 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog live gezien 19 dagen voor zijn dood
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Linkin Park setlists
Hier ook.quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Mensen, het was me weer zeer aangenaam, lijkt me een puik plan dit volgend jaar weer te doen met jullie.
Een fijne avond gewenst en doe voorzichtig met kniepertjes.
Fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Mensen, het was me weer zeer aangenaam, lijkt me een puik plan dit volgend jaar weer te doen met jullie.
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Fijne jaarwisseling N00bquote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Bedankt voor je gezelligheid n00bie!quote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Niet pas in 2024 de A gogo terug kijkenquote:Op zondag 31 december 2023 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ben weer even naar zolder verhuisd, mijn ouders gaan A Gogo kijken.
Nee volgend jaar doe ik rustig aan. Net als ik me dit jaar had voorgenomen. Dus dat zal ook wel weer niks worden.quote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Goed gedaan meid (en dude)!quote:Op zondag 31 december 2023 19:10 schreef hole1988 het volgende:
Dat ging er wild aan toe op de playback plek.
In het kader van: "als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan niks?" Ik snap jequote:
Morgen weer nieuwjaarsrolletjes!quote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Niet te vroeg pieken.quote:Op zondag 31 december 2023 19:10 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Kunnen we spreken van een cumbek?
Hoop dat het nog terug te zien is, soms gaat het er na een week weer af.quote:Op zondag 31 december 2023 19:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Niet pas in 2024 de A gogo terug kijken
Sinds 2012 al inderdaadquote:Op zondag 31 december 2023 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
In The End staat toch langer in de top 2000 dan dat de zanger overleden is?
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Minder dan voorgaande jaren.quote:Op zondag 31 december 2023 19:11 schreef asco het volgende:
256 topics, hebben jullie je best gedaan?
Ik vind daar wel wat vanquote:Op zondag 31 december 2023 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet niet wat ik van Shallow op plek 43 moet vinden.
Fijne jaarwisseling, wees geen rundquote:Op zondag 31 december 2023 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier ook.
En daarna weg.
Te laag.quote:Op zondag 31 december 2023 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Meer voor plek 69quote:Op zondag 31 december 2023 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Enigszins overgewaardeerd?quote:Op zondag 31 december 2023 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goede jaarwisseling en tot volgend jaar!quote:Op zondag 31 december 2023 19:13 schreef tufkac het volgende:
Ik ga ook offline. Was gezellig luitjes, wie weet tot volgend jaar.
Fijne jaarwisseling!
Ciaoquote:Op zondag 31 december 2023 19:13 schreef tufkac het volgende:
Fijne jaarwisseling!
quote:Op zondag 31 december 2023 19:13 schreef tufkac het volgende:
Fijne jaarwisseling!
Deze pushen volgend jaar?quote:Op zondag 31 december 2023 19:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit wel n prachtig nr. Stiekem n crush pp Lady gaga
Ja, maar dit jaar hebben we 12 topics extra vol door de Extra 500.quote:Op zondag 31 december 2023 19:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee toch? We lopen voor op vorig jaar
Dit soort dingen vraag ik me ook wel eens af bij bepaalde artiesten jaquote:Op zondag 31 december 2023 19:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heeft Lady Gaga de laatste jaren trouwens nou zo weinig uitgebracht, of valt het me gewoon niet op omdat de enige radio die ik met regelmaat hoor Veronica is als ik op kantoor ben?
Ach, waarom niet. Is ook traditie.quote:Op zondag 31 december 2023 19:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n obsessie met het aantal topics dat je volpost? Ook al in DRT.
Chromatica was wel aardigquote:Op zondag 31 december 2023 19:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heeft Lady Gaga de laatste jaren trouwens nou zo weinig uitgebracht, of valt het me gewoon niet op omdat de enige radio die ik met regelmaat hoor Veronica is als ik op kantoor ben?
Kijkend puur van 25-12 t/m 31-12 moeten we nog een kleine 7.000 posts. Gaan we niet redden.quote:Op zondag 31 december 2023 19:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee toch? We lopen voor op vorig jaar
Omdatquote:Op zondag 31 december 2023 19:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n obsessie met het aantal topics dat je volpost? Ook al in DRT.
Ik vind 20 ook best wel veel. Dat is geen peter r-bonus meerquote:Op zondag 31 december 2023 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd niet verwacht dat deze weer zou stijgen
Dit moet toch gewoon kans maken als je hem pusht zou je zeggen, en is een wat nieuwer nummer. Staat bij mij al in mijn lijst en ben ik ook wel bereid wat hoger te gaan zettenquote:
Waylon?quote:Op zondag 31 december 2023 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd niet verwacht dat deze weer zou stijgen
Jij hebt een paar toppers gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |