Huwelijk 5 van Jennifer op de klippen. Misschien volgende keer niet zo snel trouwen...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:05 schreef Ed1234 het volgende:
Het is nu officieel over tussen Bennifer:
https://www.nu.nl/achterk(...)k-van-twee-jaar.html
Of gewoon happy single blijven.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Huwelijk 5 van Jennifer op de klippen. Misschien volgende keer niet zo snel trouwen...
Vierde toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Huwelijk 5 van Jennifer op de klippen. Misschien volgende keer niet zo snel trouwen...
Je hebt gelijk.quote:
quote:Lopez was previously married to Ojani Noa from 1997 to 1998, Cris Judd from 2001 to 2003 and Marc Anthony, with whom she shares twins Max and Emme, from 2004 to 2014. Before marrying Affleck in 2022, they were previously engaged from 2002 to 2004. In addition, Lopez got engaged to Alex Rodriguez in 2019 before they called it quits in 2021.
Ik weet niet of Affleck inmiddels al nuchter is, maar het is ook best lastig om samen te leven met een alcoholistquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:38 schreef vencodark het volgende:
Zeer verrassend.
Lopez lijkt mij een romanticus waar onmogelijk mee samen te leven valt.
Al die exen van haar waren geen alcoholisten toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet of Affleck inmiddels al nuchter is, maar het is ook best lastig om samen te leven met een alcoholist
Los van het feit dat ze allebei natuurlijk hartstikke druk zijn en een baan hebben waarin het toch al lastig is om 'samen' te leven.
Misschien inmiddels welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al die exen van haar waren geen alcoholisten toch?
Ja, nooit gehoord van ‘conscious uncoupling’? Bewust ontkoppelen? Dat werd toen een heel ding want ze zeiden in hun PR-bericht dat ze bezig waren met conscious uncoupling en in die periode graag rust wilden ofzo.quote:
Eens. Tijdens haar Carpool Karaoke met James Cordon zei ze toen dat ze zeven keer ten huwelijk was gevraagd (en toen was ze dus drie keer getrouwd geweest). Sommigen heeft ze dus wel afgewezen,quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kunt je beter af vragen met wie ze niet is samen geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:33 schreef vencodark het volgende:
En ergens is ze ook jaren met Puff Daddy samen geweest. Ik dacht rond 1999.
Ik las een wilde theory dat Ben door de cia/fbi? getipt is dat Jlo's naam op een niet al te gezellige manier naar boven is komen drijven in het onderzoek naar die kneus... en dat het daarom toch vrij snel klaar was tussen die 2quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:33 schreef vencodark het volgende:
En ergens is ze ook jaren met Puff Daddy samen geweest. Ik dacht rond 1999.
Hattie toen al niet, heeft ie nu niet en over 10 jaar ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:58 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat Jennifer hoopte dat ze Ben kon veranderen zoals zij dat wou. Hij had er overduidelijk geen zin in.
Gul in bed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik smelt van de foto's van JLo met de kinderen van JenG en Ben. Ik vind dat sowieso intens schattige kinderen altijd
Blijkbaar wordt Jlo regelmatig gefotografeerd met de kinderen van meerdere exen. Spreekt wel voor haar moet ik zeggen.
En Ben is imo altijd een trainwreck of een trainwreck waiting to happen. Hij zal irl wel ontzettend charismatisch zijn ofzo... of gul in bed... wie weet. Ik zie het er op het scherm iig niet aan af
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gul in bed?Wat moet ik me daarbij voorstellen. Dat hij niet alleen zichzelf denkt?
![]()
Als dat al een reden voor een relatie is.
Nu denk ik aan Puff Daddy, door deze woorden. Ook al een pareltje, zo bleek dit jaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]misschien heeft ie een uithoudingsvermogen dat me niet lijkt passen bij een wat puffy alcoholist en zet hij dat graag urenlang in op de plekjes waar zn bedpartner er het meest blij van wordt, of kan hij een knoop leggen met zn tong
i dunno
Het is op zichzelf geen reden voor een relatie, maar kan wel een aantrekkelijke bonus zijn
Jennifer Garner iswasis idd een leukkie, maar ze is wel in mn achting gezakt door zoveel van die man te pikken... hun kinderen vond ik ook altijd zo leuk en schattigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu denk ik aan Puff Daddy, door deze woorden. Ook al een pareltje, zo bleek dit jaar.![]()
Hij was jonger wel een knappe jongen. Is nog steeds niet lelijk. Maar een alcoholist is gewoon altijd 100% reden om te skippen. Maar ze zal wel gedacht hebben het te kunnen veranderen. Maar dan loop je nog op je tenen.
Jennifer Garner lijkt me wel een schatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |