quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:14 schreef Samhain het volgende:
Dennis Weening en vrouw na 17 jaar uit elkaar.
[..]
Bron: Gelderlander.nl (vermoed Premium artikel, zie ik zelf door DPG abbo niet altijd meer).
quote:Stella Maassen bevestigt maandag haar breuk met presentator Dennis Weening aan RTL Boulevard. Zij maakte het uit. "Helaas is het vertrouwen tussen ons onherstelbaar beschadigd." Het is voor het eerst dat zij uitspraken doet over de beëindiging van de relatie.
Het nieuws dat de twee uit elkaar zijn, kwam vorige week via het management van Weening naar buiten. De 47-jarige presentator reageerde vorige week op de berichten. Hij noemde de breuk "verschrikkelijk verdrietig".
Weening en Maassen trouwden in 2007. Zij hebben samen twee dochters. Uit een eerdere relatie heeft Weening nog een dochter.
"Mijn prioriteit ligt nu bij het welzijn van onze twee kinderen", zegt Maassen in haar bericht. Zij vraagt iedereen om de privacy van het gezin te respecteren.
Dan nog kan hij de breuk zo ervaren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Hij heeft een ander lopen neuken, hoezo verdrietig
Pfff scheiding procedure duurde langer dan het huwelijk zelf.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:06 schreef Troel het volgende:
Maarrrr... De scheiding van Bennifer is rond!
https://www.nu.nl/achterk(...)affleck-is-rond.html
Een geflipte Duindorpse van 20 met een IQ van 75 die hem nog van tv kent en teveel Red Bull wodka op heeftquote:
Het was een makelaar, toch? Was volgens mij geen grietje van 20 die die ouwe lul wilde neuken?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Een geflipte Duindorpse van 20 met een IQ van 75 die hem nog van tv kent en teveel Red Bull wodka op heeft
Tuurlijk, die clown.quote:
Oh geen idee, vind het echt een smerige kerelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:08 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het was een makelaar, toch? Was volgens mij geen grietje van 20 die die ouwe lul wilde neuken?
[..]
Tuurlijk, die clown.
Dit klinkt inderdaad als buiten de deur neuken. Door Dennis. Ach Dennis. Geef ‘m eens ongelijk.quote:
Haar instagram bevestigt dat, hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad als buiten de deur neuken. Door Dennis. Ach Dennis. Geef ‘m eens ongelijk.
Vorkheftruckchauffeur met peukie in zijn mond en half litertje in de hand jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:34 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Haar instagram bevestigt dat, hoor.
Dennis is 47, waarom worden mannen zo pafferig op die leeftijd? Wie wil daar nou op.
Oh beiden wel eigenlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Vorkheftruckchauffeur met peukie in zijn mond en half litertje in de hand ja
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:Bron%3A%20Gettyimages/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
Ik vind het een prestatie met zo een kop een ander aan te douwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat vreemdgaan eerder een dealbreaker dan zijn looks.
Alcohol.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:34 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dennis is 47, waarom worden mannen zo pafferig op die leeftijd? Wie wil daar nou op.
Het zijn van een semi-bekende Nederlander helpt meestal ook wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:26 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Dennis ook totaal niet aantrekkelijk maar het is toch niet compleet onvoorstelbaar dat iemand anders er wel wat leuks in ziet?
Hij ziet er uit alsof hij zuipt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:34 schreef Servieskast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |