Ja hier ook. Dat is voor mij de laatste stemplaatquote:Op zondag 31 december 2023 18:43 schreef Ama het volgende:
Drie topliedjes zo. Hoofd alvast voorbereiden op keihard mee schreeuwen met Linkin Park.
Mwa, dit is denk ik wel een van de uitzonderingenquote:Op zondag 31 december 2023 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
even muten. Wouter vind dit goed, dus ik dan weer niet
Ik was al over de 35 maar hij staat gelukkig weer hoog.quote:Op zondag 31 december 2023 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hier ook. Dat is voor mij de laatste stemplaat
Dat is een zekerheidje.quote:
True dat is niet live meer danquote:Op zondag 31 december 2023 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is het dan wel echt live?
Maar muziek maken met publiek kan een bepaalde magie losmaken die het naar een hoger niveau doet tillen op de een of andere manier. Kan echt zo genieten van live muziek
I Will Follow van U2 idem dito. Studio versie klinkt nergens naar in vergelijking met de Countdown/Hattem versie.quote:Op zondag 31 december 2023 18:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Van die met George Michael niet, volgens mij. Maar gewoon in het algemeen zijn er best wel verschillende platen waarvan ik de liveversie echt nog zoveel heerlijker vind dan het origineel
Dat was pas de introquote:Op zondag 31 december 2023 18:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Is het heel erg dat ik deze beste man en dit nummer echt niet ken?
Nee, maar ook weer wel.quote:Op zondag 31 december 2023 18:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Dan gaat dit nu echt genieten worden voor jequote:Op zondag 31 december 2023 18:45 schreef Mickytjuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |