Niets mis mee, uit de goede periode van de bandquote:Op zondag 31 december 2023 17:17 schreef houdjemond het volgende:
Wel mooie Coldplay. Ja ik zei dit hardop.
Als het dan ook meteen de enige is ben ik het er nog meer mee eens.quote:Op zondag 31 december 2023 17:17 schreef Fred_B het volgende:
Deze Coldplay vind ik nog wel aardig.
Voor op 1579 ofzo.
Wie is Caballé?quote:Op zondag 31 december 2023 17:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mercury-Caballé lag ook niet echt voor de hand.
Toch liever de koudspelboter denk ikquote:
Ik ken om een of andere reden de tekst van te veel coldplay platen....quote:Op zondag 31 december 2023 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom ken ik de tekst van deze ahumplaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is pushbericht-waardig!!!!quote:Op zondag 31 december 2023 17:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat zal je misschien verbazen, maar dat was in de plaatselijke gay bar!
Moet je hem eens live horen.quote:Op zondag 31 december 2023 17:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Eigenlijk zijn die hoge noten van die knakker best vals...
Mijn lage noten doen geen vlieg kwaad.quote:Op zondag 31 december 2023 17:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Eigenlijk zijn die hoge noten van die knakker best vals...
Feestfabriek afsluitert... wat een feest was dat zeg... Iedereen in Oranje voor 10 jaar Q-dance en gedurende de nacht voor de WK finale...quote:Op zondag 31 december 2023 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel trouwens van Evil Activities.
In de kliniek waren mij mede depri collega's helemaal gek van Fix You.. Ik vond het maar vals...quote:Op zondag 31 december 2023 17:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet je hem eens live horen.
Dan blijft het niet bij de hoge noten.
Ja, echt belachelijk.quote:Op zondag 31 december 2023 17:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
De lijst gaat toch wel door met of zonder jou
Wat vindt Armin van Buuren? Niks, hij woont liever vrijstaandquote:Op zondag 31 december 2023 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij hebt dit topic de laatste jaren niet heel erg gevolgd?
Woordgrappen vliegen je hier om de oren 24/7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |