Zo’n stream heb ik ook gehad ja.quote:Op zondag 31 december 2023 14:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kon me nog herinneren dat Hey Jude pas begin van de avond kwam
Ai,dat is niet tof.quote:Op zondag 31 december 2023 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
We gingen even kijken bij de haven (sluizen naar de binnenhaven zijn dicht)
En bij de dijk langs het Markermeer
Allemaal steigers onder water, de stenen aan de onderkant van de dijk onderwater
Het is enorm hoogwater
Das alsnog ruim 50 plekken hoger. En dat msg n ander nr zijn dan hun 5 hoogstens nuquote:Op zondag 31 december 2023 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hoogste Beatles zou wat mij betreft gewoon rond plaats 30 moeten
Volgens Henk Elsink en Ria Valk in Top of Flop in 1963 ongeknipte Nozems waar we nooit meer iets van gaan horen.quote:
Voor jou kwam Hey Jude nu ook aan het begin van de avond toch?quote:
Eddy Wallie mag ook wel de Top 2000 inquote:Op zondag 31 december 2023 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit op 1 in de TOP. Schandalig dat het bij één keer is gebleven. Nummer van de vorige eeuw. Samen met ik spring uit m'n vliegmachine van Eddy wallie.
JIj ook!! Have funquote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga zo langzaamaan maar eens sociaal doen. Bedankt iedereen weer voor de gezelligheid hier, allemaal een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
OSSquote:
Als er nu een aantal overbodige geschrapt worden mag deze wel wat omhoog. Deal?quote:Op zondag 31 december 2023 14:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Regelrechte schande dat nu al de laatste Beatles is inderdaad, zo'n legendarische en tijdloze band. Nederland is...
Son Mieux is kennelijk beter dan The Beatlesquote:Op zondag 31 december 2023 14:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Regelrechte schande dat nu al de laatste Beatles is inderdaad, zo'n legendarische en tijdloze band. Nederland is...
Dat maakt me dan weer minder uit, die 5 zijn nu eenmaal de populairstequote:Op zondag 31 december 2023 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das alsnog ruim 50 plekken hoger. En dat msg n ander nr zijn dan hun 5 hoogstens nu
Ja, maar daarvoor moest ik de tijd wel vooruitspoelenquote:Op zondag 31 december 2023 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor jou kwam Hey Jude nu ook aan het begin van de avond toch?
Ik ook hoorquote:Op zondag 31 december 2023 14:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben alleen een complete kluns op dating gebied![]()
Die overbodige noteringen van de Beatles zijn al wel zo'n beetje weg, er staat nu eigenlijk te weinig uit hun begintijd in zelfsquote:Op zondag 31 december 2023 14:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als er nu een aantal overbodige geschrapt worden mag deze wel wat omhoog. Deal?
Ja, ik heb er zoveel te vaak gehoord helaas.quote:Op zondag 31 december 2023 14:41 schreef alopio het volgende:
Muzikaal top natuurlijk maar eigenlijk is de 31e een matige dag. Veel goede nummers maar wel te standaard.
Akkoord!quote:Op zondag 31 december 2023 14:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als er nu een aantal overbodige geschrapt worden mag deze wel wat omhoog. Deal?
Dit is een herhaling, maar soitquote:Op zondag 31 december 2023 14:42 schreef tong80 het volgende:
Zo een uurtje weg......
TV / [TV-TIP] 14.46-15.53 uur NPO1.UIT HET LEVEN.
Eddy WallyGODquote:Op zondag 31 december 2023 14:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Eddy Wallie mag ook wel de Top 2000 in
Ja en ? Ik lig tegenwoordig 's avonds in bed.quote:Op zondag 31 december 2023 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een herhaling, maar soit
Wat een held was het toch ookquote:Op zondag 31 december 2023 14:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Eddy WallyGOD![]()
Die zal zelf ook hebben gevonden dat hij thuishoort in de de Top
Stiekem best wel vet om te zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |