Het advies: let it bequote:Op zondag 31 december 2023 14:37 schreef alopio het volgende:
Toch altijd raar de 31e, mensen gaan afhaken, en het einde van de lijst nadert toch. Langzaam aan loopt het leeg
Je kan het altijd proberen natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2023 14:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wellicht dat het helpt als ik volgend jaar een keer met Bill naar de gaybar ben geweest om dan wat meer actief te worden op dating gebied
We gingen even kijken bij de haven (sluizen naar de binnenhaven zijn dichtquote:
Ooit op 1 in de TOP. Schandalig dat het bij één keer is gebleven. Nummer van de vorige eeuw. Samen met ik spring uit m'n vliegmachine van Eddy wallie.quote:
Ja precies, ik ben alleen een complete kluns op dating gebiedquote:Op zondag 31 december 2023 14:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen natuurlijk
Ik kon me nog herinneren dat Hey Jude pas begin van de avond kwamquote:Op zondag 31 december 2023 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
De jaarlijkse: nu al de hoogste Beatles, een schande!
De hoogste Beatles zou wat mij betreft gewoon rond plaats 30 moetenquote:Op zondag 31 december 2023 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
De jaarlijkse: nu al de hoogste Beatles, een schande!
welke top is dat?quote:Op zondag 31 december 2023 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit op 1 in de TOP. Schandalig dat het bij één keer is gebleven. Nummer van de vorige eeuw. Samen met ik spring uit m'n vliegmachine van Eddy wallie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |