ja maar jaaa ehhhquote:Op zondag 31 december 2023 01:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou ja er zijn al wel een paar volledig instrumentale nummers geweest
Hmm. Willen we dat zien?quote:Op zondag 31 december 2023 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan best goed trance-dansen. Had het graag gedaan.
Hahahaha that sounds so many levels wrong. Ik droom liever over mijn date van morgenquote:
misschien alvast fijn nieuwjaarquote:Op zondag 31 december 2023 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK WAS ER!
En ga nu slapen. Waarschijnlijk morgen veel afwezig, dus mocht ik u allen niet meer spreken - fijne nacht, fijne jaarwisseling en weltrusten![]()
Echoes eist alweer een slachtofferquote:Op zondag 31 december 2023 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK WAS ER!
En ga nu slapen. Waarschijnlijk morgen veel afwezig, dus mocht ik u allen niet meer spreken - fijne nacht, fijne jaarwisseling en weltrusten![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 31 december 2023 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK WAS ER!
Hold your breath and count to ten!quote:
Trustequote:Op zondag 31 december 2023 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK WAS ER!
Auto. Vliegtuig. Treinquote:
Heb je ons iets niet verteldquote:Op zondag 31 december 2023 01:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hahahaha that sounds so many levels wrong. Ik droom liever over mijn date van morgen![]()
Groot deel van de concerten waar ik heen ga ga ik lekker los, wees welkom.quote:
NU? Dat is een paar uur geleden johquote:Op zondag 31 december 2023 01:33 schreef Gretzl het volgende:
LOL NOG EEN HUWELIJKSAANZOEK, nu bij Emmely?
Dat is echt niet origineel meer man man man
Ja precies!! Zou helemaal kloppenquote:Op zondag 31 december 2023 01:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Enige wat ik mis is een jointje hierbij
Dit is daar echt zalige muziek voor
Het Top 2000 Topic wacht op niemand.quote:Op zondag 31 december 2023 01:33 schreef Koen66 het volgende:
zo topic vol terwijl ik ff inschenken was en wat kaas scoren
Kaas.quote:Op zondag 31 december 2023 01:33 schreef Koen66 het volgende:
Emmely? waar??quote:Op zondag 31 december 2023 01:33 schreef Gretzl het volgende:
LOL NOG EEN HUWELIJKSAANZOEK, nu bij Emmely?
Dat is echt niet origineel meer man man man
Vreten, goed idee, helaas was ik te druk bezig met drank.quote:Op zondag 31 december 2023 01:33 schreef Koen66 het volgende:
ik merk hetquote:Op zondag 31 december 2023 01:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het Top 2000 Topic wacht op niemand.
Sleep well Arniequote:Op zondag 31 december 2023 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK WAS ER!
Dit had Matthijs gezegd kunnen hebben.quote:Op zondag 31 december 2023 01:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het Top 2000 Topic wacht op niemand.
Of De Martquote:Op zondag 31 december 2023 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit had Matthijs gezegd kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |