quote:
Frank is er ook al.quote:Op zondag 31 december 2023 01:06 schreef Evenstar het volgende:
Morad blijft ook plakken he, als enige altijd.
De carrière van Dick Maas zit in de lift.quote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een losse flodder, maar zou nog best een hele grote kunnen worden
Hier ook (lig al in bed).quote:
de beste Earring deels gemistquote:
Morad hing om Inkel zijn nek, was het wel.quote:
Dat is waar, maar overkomelijk.quote:
Zo'n Ruud de Wild bijvoorbeeld, die kan gewoon beter passen. Die lijkt er echt met tegenzin te zitten.quote:Op zondag 31 december 2023 01:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het oprecht leuk vindt.
quote:Op zondag 31 december 2023 01:09 schreef Berkery het volgende:
Misschien tot straks, anders fijne jaarwisseling. Ik ga die ASMR van Pink Floyd niet volhouden, dus ga ik nu pitten.![]()
Ik moet morgen nog klussen in huis
heeft ie ook vaak zat gezegdquote:Op zondag 31 december 2023 01:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo'n Ruud de Wild bijvoorbeeld, die kan gewoon beter passen. Die lijkt er echt met tegenzin te zitten.
Ja. dat straalt hij ook echt uit.quote:Op zondag 31 december 2023 01:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het oprecht leuk vindt.
Dat is toch uit de tijd, meidquote:Op zondag 31 december 2023 01:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
En je lacht er zeker niet eens bij?
Slaap lekker! En succes met klussen morgenquote:Op zondag 31 december 2023 01:09 schreef Berkery het volgende:
Misschien tot straks, anders fijne jaarwisseling. Ik ga die ASMR van Pink Floyd niet volhouden, dus ga ik nu pitten.![]()
trusten en succesquote:Op zondag 31 december 2023 01:09 schreef Berkery het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |