Morgen lekker uitslapen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren was het nu al afgelopen. En nu moet de 3e wedstrijd nog beginnen
Als Littler ook een andere bond opzet en 8x een WK tegen Janneke en Mieke speelt wel ja.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:27 schreef BB-King het volgende:
Stelling:
Luke Littler gaat het record van 16 wereldtitels van Phil Taylor verbreken voor zijn 40ste.
Die ene d16. Verder niet veel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf ook weinig verwijten toch?
Je voelde het al een beetje aankomen, hij ging met enthousiast vertrouwen de wedstrijd in, gedroeg zich normaal en zijn kop ging niet hangen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:27 schreef Caland het volgende:
Barney die normaal een interview geeft is ook geen reet meer aan
#nietmijnbarney
Nou ja, als dit zijn maximale niveau is zit hij voor de komende jaren ook wel goed he.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Okay Littler gooit goed maar is er nog ruimte voor verbetering? Denk dat hij al op mijn maximum niveau zit
Dit zeg jij nooit bij Hem.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Okay Littler gooit goed maar is er nog ruimte voor verbetering? Denk dat hij al op mijn maximum niveau zit
Dat "hij gaat de komende tig jaar domineren"-geneuzel is natuurlijk in elke sport onzinquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gehoord over bepaalde wielrenners
Jij snapt niks van mode, skinny is uit.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:31 schreef Rnie het volgende:
Humphries zijn broek is 2 maten te groot
Phil Taylor moet hier smakelijk om lachen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat "hij gaat de komende tig jaar domineren"-geneuzel is natuurlijk in elke sport onzin
Gelukkig nieuwhaar!quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef Szura het volgende:
Joe geeft al z’n prijzengeld uit aan nieuw haar
Zeiden we dat in de jaren negentig op FOK! dan?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Phil Taylor moet hier smakelijk om lachen.
Gelukkig heeft deze wel een opvoeding in zijn thuisland genoten.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef Rnie het volgende:
Ach, ik gun die engelse ook hun eigen Max Verstappen.
Jude Bellingham?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef Rnie het volgende:
Met als verschil dat darten wel een sport isquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef Rnie het volgende:
Is dit de: "can he do it on a cold night in stoke" van het darten?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Littler maar eerst meedraaien in het circuit. Dat gaat zwaar zat worden voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |