Met als verschil dat darten wel een sport isquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef Rnie het volgende:
Ach, ik gun die engelse ook hun eigen Max Verstappen.
Is dit de: "can he do it on a cold night in stoke" van het darten?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Littler maar eerst meedraaien in het circuit. Dat gaat zwaar zat worden voor hem
Zeg dit nou niehiettt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft deze wel een opvoeding in zijn thuisland genoten.
Nee, dat is de druk van de prumjur liekquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is dit de: "can he do it on a cold night in stoke" van het darten?
We gaan het zien. Ik geloof er wel in. Het zou mij niet verbazen als zijn eigen gezondheid zijn grootste tegenstander gaat worden. En al die centjes die verdiend gaan worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeiden we dat in de jaren negentig op FOK! dan?
Overigens zei ik niet dat niemand kan domineren, maar dat het onzin is om bij elk supertalent gelijk te zeggen dat 'ie 10+ jaar gaat domineren
En zoveel kilo’s meer kunnen er ook niet bij.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Littler maar eerst meedraaien in het circuit. Dat gaat zwaar zat worden voor hem
Rugzakje om.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Morgen lekker door de buurt knallen met Mason.
Alleen NL is tokkie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:37 schreef Szura het volgende:
Het enige dat Littler nog kan stoppen is een vuurwerkongeluk met nieuwjaar
Mag dat wel op die leeftijd? Hooguit een paar toernooitjes toch?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou me niks verbazen als hij over een paar jaar stevig in de top-10 van de wereld staat, maar het zou me ook niet verbazen als hij zometeen jarenlang aanmoddert om in de top-64 te blijven. Het zou bepaald niet de eerste keer in welke sport dan ook zijn dat een supertalent het niet haalt (maar vooralsnog is hij geweldig bezig natuurlijk, dát staat in elk geval buiten kijf).quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik geloof er wel in. Het zou mij niet verbazen als zijn eigen gezondheid zijn grootste tegenstander gaat worden. En al die centjes die verdiend gaan worden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |