Lowlander IPA. driekwartliter uit het kerstpakket.quote:
Zou Koert zijn lipaids hebben opgelopen door van zo'n bol te vreten?quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was eerder gewaarschuwd dat ze daar vanaf moesten blijven.
alsof ik @Lonaa hoor pratenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent hard vanavond.
Mooie cocktailquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie van beiden
Moet nog even ontdooien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent hard vanavond.
Zij had van tevoren aangegeven dat ze er weinig zou zijn. In tegenstelling tot sommige users die ineens uit het niets opduiken om net zo snel weer in het niets te verdwijnenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
alsof ik @:lonaa hoor praten
waar is die eigenlijk
Ik maak mij anders meer zorgen over @AFCNielsquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk
Al een paar dagen niet gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk
Geld is een relatief begripquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel jij verdient met je Harvard studie
Moet je zelf rijden?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog één bus
En dan zo nog drie uur rijden. Anti genot
Je bent de enige die Luke de Fluke tegen Cullen live gaat zien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog één bus
En dan zo nog drie uur rijden. Anti genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |