Moet nog even ontdooien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent hard vanavond.
Zij had van tevoren aangegeven dat ze er weinig zou zijn. In tegenstelling tot sommige users die ineens uit het niets opduiken om net zo snel weer in het niets te verdwijnenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
alsof ik @:lonaa hoor praten
waar is die eigenlijk
Ik maak mij anders meer zorgen over @AFCNielsquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk
Al een paar dagen niet gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk
Geld is een relatief begripquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel jij verdient met je Harvard studie
Moet je zelf rijden?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog één bus
En dan zo nog drie uur rijden. Anti genot
Je bent de enige die Luke de Fluke tegen Cullen live gaat zien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog één bus
En dan zo nog drie uur rijden. Anti genot
Ik denk niet dat hij kan vliegen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Anderson eruit vliegt
Daar weet jij alles van!quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij kan vliegen.
Mis jij @Neef_Wuppie ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Morgen weer door het geluid @:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:neef_wuppie (klootzak)
De Hongaarse grenscontrole is gênant.quote:
OrbanGod.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Hongaarse grenscontrole is gênant.
Overigens zei mijn maat (die zelf van een andere afkomst is) dat hij de hele reis nog nauwelijks mensen met een kleurtje heeft gezien.
Die staan allemaal hier aan de kant met de auto
Weet ik niet precies.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is het achtergrondverhaal van Wuppie?
Bloedheet bloedbadquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opgerot staat netjes.
Geen messteken in het warme bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |