Als je geen Franstalige docenten Frans hebt gehad, doe je niet meequote:Op zaterdag 30 december 2023 13:21 schreef Szura het volgende:
Meneer Kuipers? Mijn leraar Frans heette Dufils.
Is al tijden niet vooruit te brandenquote:
quote:
Had gister al thuis moeten zijnquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is al tijden niet vooruit te branden
Ja soms sneeuwen de serieuze vragen onder door de schijtlollige onzinquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je geen serieus antwoord gekregen op je vraag.
Dat is wel eens een probleem hier![]()
Matthijs hewft zijn liefde voor Aznavour nooit onder stoelen of banken gestoken. Een paar jaar geleden heeft hij een programmaserie gemaakt met die kerel van de Snollebollekes over Franse chansons. Daar speelde Aznavour en La Boheme ook een rol in.
Dus ik overdreef niet, maar Matthijs is wel degelijk verantwoordelijk voor de introductie van dit nummer in de lijst en ook deels voor het opleven van chansons in de lijst.
En daarvoor onironisch dank, Matthijs!
Net als Chrisquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had gister al thuis moeten zijn
Nederland is een smakeloos landquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:24 schreef Fred_B het volgende:
Dit is origineel van Leen Huijzer uiteraard.
Maar goed, wat niet in de lijst.
In Amsterdam wonenquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:23 schreef alopio het volgende:
Iedereen in de file straks door de demonstratie
Dan maar over de landweggetjes. Die zorgen er wel voor dat je thuiskomtquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:23 schreef alopio het volgende:
Iedereen in de file straks door de demonstratie
Mijn moeder heet Gordinou de Gouberville van haar achternaam, telt dat ook?quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als je geen Franstalige docenten Frans hebt gehad, doe je niet mee
Als het hun lukt hoop ik iig dat ze het zelf opruimenquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:24 schreef Nizno het volgende:
John en Chris hebben beide moeite om thuis te komen
Ywquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah
Ik kijk dat soort dingen nooit
Bedankt voor de uitleg
Die nog eerderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |